vallen mee?quote:Op donderdag 1 november 2007 02:11 schreef Friek_ het volgende:
Vallen toch wel mee? Die rechtse is wel lelijk trouwens.
en minimaal 12 cm hoogquote:Op donderdag 1 november 2007 07:23 schreef DrDarwin het volgende:
Als er nou een stiletto hak onder zat.
Waarschijnlijk beidenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omg kom je uit Staphorst of zit je op een MBO school?
quote:
Mja, ik zie het er ook niet echt in...quote:Op donderdag 1 november 2007 08:52 schreef Misstique het volgende:
Kabouterlaarzen?
Nee, dat zijn Mukluks. Met van die vrolijk rondslingerende balletjes, ik zie ze gelijk weer voor me. Ik heb ze de laatste tijd trouwens niet meer gezien (godzijdank). Twee jaar geleden liep bijna iedereen erop.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef Davoice het volgende:
Van die vrouwen die van die laarsjes van konijnenbont dragen met van die flubberige klosjes eraan.![]()
Die dingen heten volgens mij ugs ofzo, als afko voor uglys (dat zijn ze ook)
En dan dragen ze die ook nog es midden in de zomer.
Kunnen ze de volgende dag fijn gaan vissen![]()
omdat bijna alle vrouwen nutteloos zijn als het op sociale status aankomtquote:Op donderdag 1 november 2007 10:31 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Mukluks. Met van die vrolijk rondslingerende balletjes, ik zie ze gelijk weer voor me. Ik heb ze de laatste tijd trouwens niet meer gezien (godzijdank). Twee jaar geleden liep bijna iedereen erop.
[ afbeelding ]
De Uggs zaten daar weer vóór (al heb ik gelezen dat die opnieuw trendy gaan worden).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |