abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2007 @ 00:53:20 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54294381

Het vorige deel: Slank de herfst in #106

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Mini_rulez = Marijke
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Spacehamster = Mira
STING = Thomas
Sylvana = Sylvana
Tangarine = Maarten
Thrilled = Kevin
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_54294399
Okee Slaap lekker !
  donderdag 1 november 2007 @ 00:56:18 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54294432
Laatste post uit het vorige deel. Niet geheel on-topic, maar goed .
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik snap dat niet hè, dat mannen altijd zo nodig verliefd moeten worden. En ik ben altijd heel aanrakerig t.o.v. mensen die ik graag mag en mannen kunnen dat wel eens verkeerd interpreteren. Bah. Ik sta daar totaal niet bij stil.
Er zat ook een kerel achter ons die de hele tijd naar me zat te loeren met zo'n "ga je mee naar achteren?"-blik . Brr.
Niet meer actief op Fok!
pi_54295629
Tvp, haast, verslapen, proefwerk nederlands, niet geleerd!
pi_54295879
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef Viking84 het volgende:
Laatste post uit het vorige deel. Niet geheel on-topic, maar goed .
[..]
Brr inderdaad. Ik snap dat nooit, heb ook wel eens een meisje achter me aan gehad. Was een goede vriendin, maar ze heeft het totaal verpest door het toch te blijven proberen terwijl ik toch echt niet op meisjes val (in elk geval niet op haar ). Einde vriendschap dan maar, als het niet normaal kan...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54295944
nog steeds blij met mijn piercing
vandaag maar weer eens proberen te leren, is gister niet veel van gekomen

het gezond doen gaat hier zoals normaal, ik eet niet teveel en zit steeds tussen de 70 en 71
  donderdag 1 november 2007 @ 08:29:55 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54295959
Ik heb mijn motivatie om gezond te doen ineens ook weer terug, hopelijk blijft het hangen . Vanavond weer hardlopen, morgen ook (omdat ik gisteren niet gegaan ben). Heb een paar keer dezelfde les gedaan, omdat ik een tijdje niet had gelopen, maar nu ga ik weer een stapje verder . Nu eerst even douchen en dan idd weer aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_54296301
Wat grappig, jongens hebben bij mij nou juist altijd de neiging om niet verliefd te worden, maar juist lekker vrienden te blijven. Mijn vriendenkring is dan ook voor het grootste deel jongens. Vond ik trouwens nooit leuk, had nooit een vriend ofzo, want ze waren alleen uit op vriendschap en kletsen ... das uiteindelijk nog wel goed gekomen, maar ik ga nog steeds het liefst om met jongens ...

* Chicolate geeft dr zelf een schop onder haar kont, hup, leren jij
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54296467
Ik háát de weegschaal, hij knipperde tussen de 64,9 en de 65 en guess waar die op blijft stilstaan
pi_54296520
Na m'n buik nog eens goed bekeken te hebben gisteren (nav. al die foto's hier) heb ik besloten dat daar toch echt wat vanaf moet, zeker vanaf de zijkant gezien. Dus ik ga weer goed en opbouwend sporten vanaf zondag (dan kan ik pas weer) en niet teveel vreten. Alleen, vanavond ga ik naar een concertje, dus dan zal er vast wel wat alcohol ingaan....

Van verliefdheid onder vriendenkring heb ik ook nooit last van. Ik gooi het maar op m'n chagrijnigkijkendheid ofzo
Het mooi kotsende meisje.
pi_54296681
Koffie is ok, zo 's morgens vroeg
pi_54297421
Gisteren echt heel slecht gegeten...

een muffin op, daarna bleek m'n geplande avondmaaltijd niet door te kunnen gaan (aardappeltjes waren al bedorven) toen heb ik maar een aantal kippepootjes gegeten met daarbij wat groente...

en toen had ik nog honger... en toen kwam m'n vriend die ook nog niet gegeten had en toen hebben we maar bij de Sparerib express besteld... 1 portie BBQ ribs met een extra pofaardappel.

Was wel lekker maar niet erg gezond.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54298538
bleh gisteren helemaal niet gezond gedaan...

vandaag maar weer eens extra mijn best doen
  donderdag 1 november 2007 @ 15:22:14 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54300924
Ik heb een nieuwe winterjas!
En een nieuwe sjaal.
En nieuwe handschoenen.

.

Ik zal Mark straks even een foto laten maken . Dan post ik die hier .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 november 2007 @ 16:20:45 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54301321
http://i15.photobucket.com/albums/a362/viking84/DSCN1310.jpg

Hier issie dan .
Ik heb de handschoenen niet aan op de foto, die liggen op tafel . Maar om even een idee te krijgen. Ben er iig superblij mee . Ik had al 8 jaar dezelfde winterjas en die vond ik nu echt te groot (terwijl ik, toen ik hem kocht een kilo of 65 zal zijn geweest ). Ik houd nu gewoon niet meer van ruim zittende kleren
De rood met roze en paarse sjaal maakt het geheel wat fleuriger, iets minder donker en de handschoenen zijn dus ook donker roze.
Wat vinden jullie ervan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_54301609
zo tussen het leren door nog half uurtje op de crosstrainer gestaan
dus ben behoorlijk nuttig bezig vandaag
pi_54301669
Ik ga vanaf vandaag ook weer meedoen

Als ik moet wachten tot ik de uitslagen van mn darmproblemen heb dan ben ik nog een maand verder.

Actieplan:

- 2-3 keer in de week sporten ( fitness/groepslessen)
- Geen kant-en-klaarmaaltijden meer
- Meer groente en fruit
- Meer vezels
- Meer zuivel
- Maar 1 keer per week chips/nootjes/brie ( en niet zoals nu bijna elke avond)

Zal me morgenochtend even wegen, en mezelf weer ff in het lijstje zetten

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 01-11-2007 17:39:24 ]
pi_54301741
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
http://i15.photobucket.com/albums/a362/viking84/DSCN1310.jpg

Hier issie dan .
Ik heb de handschoenen niet aan op de foto, die liggen op tafel . Maar om even een idee te krijgen. Ben er iig superblij mee . Ik had al 8 jaar dezelfde winterjas en die vond ik nu echt te groot (terwijl ik, toen ik hem kocht een kilo of 65 zal zijn geweest ). Ik houd nu gewoon niet meer van ruim zittende kleren
De rood met roze en paarse sjaal maakt het geheel wat fleuriger, iets minder donker en de handschoenen zijn dus ook donker roze.
Wat vinden jullie ervan? .
Ik vind hem wel stoer! Ik weet 't alleen niet wat betreft de ceintuur, dat is altijd een moeilijke met winterjassen, want door de dikke stof en omdat je vaak een dikke trui aan hebt 's winters lijkt je taille vaak breder dan dat ie is. Maar volgens mij issie ook goed zonder ceintuur te dragen toch? Dan vind ik hem denk ik nog leuker.
BTW je hoofd is hier vrolijk en grappig!!

Voor de rest vind ik Fok echt te traag voor woorden de laatste tijd. De helft van de keren geef ik het maar op, ik hoop dat ze het snel vranderen, want zo gaat de lol er snel af. Ik ga nu bv. bijna alleen nog maar naar dit topic en kijk nooit meer rond of er nog ergens iets gebeurt, duurt me allemaal te lang

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 01-11-2007 18:08:37 ]
pi_54301837
Leuke jas Viking, ben het trouwens met conleche eens over de ceintuur.
pi_54301988
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Voor de rest vind ik Fok echt te traag voor woorden de laatste tijd. De helft van de keren geef ik het maar op, ik hoop dat ze het snel vranderen, want zo gaat de lol er snel af. Ik ga nu bv. bijna alleen nog maar naar dit topic en kijk nooit meer rond of er nog ergens iets gebeurd, duurt me allemaal te lang
Ja, dat is echt niet leuk meer nee. De helft van de tijd kan ie de pagina niet vinden, is de lay-out verneukt of ontzetend traag
pi_54302991
Haha, ze hebben het begrepen, de lay out sucks nu, maar het gaat wel weer up-tempo. Deze oldskool toch liever dan die trage stroop. (zelfs de smiley's ontbreken nu, nu ja dan maar zo: ) nee ik bedoelde deze:
pi_54303007
Idd, ik moet ook nog erg wennen aan de nieuwe lay-out, is niet echt fijn lezen, maar wel sneller nu

Ik heb nte het eten op, dus ga dan rond een uur of 8 richting sportschool denk ik
pi_54305200
Ik krijg alsnog dat ik de helft van de tijd de topics niet kan openen omdat er geen contact gemaakt kan worden met de database ... nouja, moet maar even ... (en aaaarg hier moest zo'n *zucht* kijkende smiley maar ik weet echt niet hoe ik die typ )

Stoere jas Viking En je ziet er echt lekker vrolijk uit (kan me herinneren dat je vorige foto er ook zo blij uit zag, dat is leuk)

... wat moet ik doen om tijdens het avondeten wat meer honger te hebben? Ik heb nu al twee dagen dat ik alleen de sla of groente opkrijg ... vandaag macaroni, na een paar happen misselijk ... het is niet dat ik overdag nou zo geweldig veel eet, en voel me behoorlijk slap tijdens naar school fietsen enzo Nu gaat het nog, maar wil niet nog slapper worden ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 1 november 2007 @ 21:49:16 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54306333
Fok! was idd enorm traag en nu ziet het er niet uit, maar het gaat in ieder geval wel een stuk sneller .
Ik heb niet zoveel gegeten vandaag. Wel goed op zich, een balansdagje na gisteren, maar dit was wel erg weinig. Vanochtend drie vezelrijkecrackers met light jam, daarna een banaan, rond een uur of 15 een bruine bol gezond van Bart, rond 20 uur een halve ananas en net nog 2 boterhammen.
Bedankt voor de feedback op mijn jas. Jullie hebben vast gelijk . Morgen zal ik mijn moeder nog even laten kijken wat zij ervan vindt . Overigens had ik op het moment dat ik die jas aan had alleen een t-shirt eronder. De ceintuur kan er gewoon af gehaald worden. Er zit ook 'vachtje' aan de jas. Als het dan koud is, heb je meteen een soort van sjaal. Maar ik vind het niet erg mooi, dus heb die er vanaf gehaald. 'Vachtjes' zijn echt in de mode atm.

Ook weer aan het hardlopen geweest. Morgen maar weer . Ik heb het gevoel dat m'n motivatie weer helemaal terug is, dus op naar de 70 nu! .
Niet meer actief op Fok!
pi_54306764
bah voel me echt dik
morgenvroeg maar eerst weer sporten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')