bandbreedte op, jeweetquote:Op donderdag 1 november 2007 01:43 schreef Dibble het volgende:
MASD, ik kan die plaatje niet meer zien
De vraag is meer: waarom trek jij dat soort kutusers aan?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Zal het je uitleggen
Noorseviking komt altijd baggeren in mijn topics
Daardoor komt het en neemt mensen als Paramnesia mee
quote:Op donderdag 1 november 2007 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is meer: waarom trek jij dat soort kutusers kutmods aan?
En maar niet reageren he die 2quote:Op donderdag 1 november 2007 00:58 schreef DaMook het volgende:
Vrouwen horen niet te voetballen [afbeelding] . Voetbal moet sowieso afgeschaft worden [afbeelding] .
Hoi Paul [afbeelding]
Beterschap Jojoortje [afbeelding] .
Op die 2de foto het rechterstuk lijken die 2 pinnen op een microfoonquote:Op donderdag 1 november 2007 01:55 schreef ikJur het volgende:
kneuzen is voor mietjesmijne was gebroken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ja dat zijn extra roestige pennen voor extra stoere mannen
hallo meneer Asschemanquote:Op donderdag 1 november 2007 01:55 schreef ikJur het volgende:
kneuzen is voor mietjesmijne was gebroken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ja dat zijn extra roestige pennen voor extra stoere mannen
nee, ik ben in slaap gevallen met het wachtenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:34 schreef MASD het volgende:
lukte het nog met die geile picca's, edwin?
waar heb je het over?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:39 schreef Dangel het volgende:
Vrouwen die voetballen
Ik troost haar btw wel met haar slechte smaak qua neukpartners
Jojoortje heeft me ontmaagdquote:Op donderdag 1 november 2007 08:49 schreef MASD het volgende:
[..]
waar heb je het over?paultjuh is maagd
Brechtje was het ook nietquote:Op donderdag 1 november 2007 10:29 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
vuige leugens!
Het was Brechtje![]()
Op de draaimolenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Brechtje was het ook niet
het was Piovan![]()
meatspinquote:
Is dat die ene sitequote:Op donderdag 1 november 2007 10:48 schreef MASD het volgende:
[..]
meatspin
You spin me right round, baby
right round like a record, baby
Right round round round
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round round round
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |