erg irritant als je een vraag niet weet, Gerard loopt gelijk drie punten uit danquote:
Dan gaat het inderdaad erg hard. Michiel doet het niet verkeerd hoor maar Gerard is wel evenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef Againzender het volgende:
erg irritant als je een vraag niet weet, Gerard loopt gelijk drie punten uit dan
Over klef gesproken, Raad eens wat er over 9 minuten begint?quote:
quote:
mijn weekend???quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Over klef gesproken, Raad eens wat er over 9 minuten begint?
Zat ik ook aan te denken jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:49 schreef MadSteven het volgende:
Nou, Leo Blokhuis misschien? Die draait op KX radio... Is dus een radio-DJ.
Klinkt voor geen meter als zijn show is opgenomenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:36 schreef Impry het volgende:Hehe
Vanavond weer een lekker blikken uitzending van hem dan
En z'n bagage kwijtquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:39 schreef Hartox het volgende:
Bleew Rihanna als megahit.. [ afbeelding ]
Mental note: week lang geen 3FM aanzetten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Rihanna - Please Don't Stop The Music is de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeegahit!
![]()
En al heeft, vandaar dat ik het een rare keuze vind..quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:26 schreef Rojan_UK het volgende:
Ik denk dat Rihanna ook zonder de titel Megahit wel genoeg airplay gekregen zou hebben.
Ja, ben ik met je eens. Gemiste kans vind ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En al heeft, vandaar vind ik het een rare keuze...
Agree...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:29 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens. Gemiste kans vind ik.![]()
10 BN'ers vullen vragen voor elkaar in, door elkaar te rangschikken in een Top 10.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:44 schreef Rojan_UK het volgende:
Sorry, maar ik woon in Engeland en ken het dus niet, maar wat is Ranking The Stars eigenlijk voor programma? Ik hoor het wel vaak genoemd worden.
Wahaha, dat is idd de strekking van het programma. Verder zijn het nogal sappige vragen en zeiken ze elkaar behoorlijk af over de onderwerpen. In deze serie zijn het 10 mannen die moeten raden hoe zij gerankt zijn door 100 vrouwen (vorige jaar was het andersom). Paul de Leeuw presenteert en stookt de boel nog even meer opquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
10 BN'ers vullen vragen voor elkaar in, door elkaar te rangschikken in een Top 10.
(in een notendop)
Bekijk het zelf zou ik zeggen: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3891/bb.20071026.asfquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:44 schreef Rojan_UK het volgende:
Sorry, maar ik woon in Engeland en ken het dus niet, maar wat is Ranking The Stars eigenlijk voor programma? Ik hoor het wel vaak genoemd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |