Hoe weet je zo zeker dat er nog een boete komt ??? Er is niet eens een brief gekomen over die deur van gisteren en over die arm van Huub.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef riri het volgende:
Brian,Amanda en Nadia weten niet dat de boete nog komt....dat wordt mooi die gezichten
Hoe weet je dat die boete nog komt? (voor het schoppen tegen het glas aan neem ik aan, of nog van gister?)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef riri het volgende:
Brian,Amanda en Nadia weten niet dat de boete nog komt....dat wordt mooi die gezichten
Een ander forumquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
wat is die VOL nu ...
flensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef HoneyBunny het volgende:
Nadia zei net al tegen Amanda (toen ze zich aan het opmaken waren) dat "zij"er niet was, en als er iets zou gebeuren "zij" niet weg zou zijn gegaan.
Flensje?
Dit is volquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
en worden streamlocks nooit meer uitgezonden of juist op tv zodat mensen gaan kijken
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Misschien is Lieke wel zo zuur en prikkelbaar omdat Luc weggaat. Ze zat net ook al over zijn hand te wrijven op de bank (toen ze niet naast Huub wilde zitten)
Who knows... snap geen reet meer van dat hok...
Die zit daar niet lang meer. Ze voelt nu dat haar buik zegt dat ze er niks meer te zoeken heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Misschien is Lieke wel zo zuur en prikkelbaar omdat Luc weggaat. Ze zat net ook al over zijn hand te wrijven op de bank (toen ze niet naast Huub wilde zitten)
ik bedoelde in de tijd dat er SL's zijn.. worden die beelden nooit meer uitgezonden of komt dit in uitzendingen terug ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is vol
http://www.vol.nl/viewforum.php?f=67
En streams kun je kopen en dan kan je 24 uur per dag kijken.
Je kunt toch niet bewust een glas omhoog gooien en dan keihard de hal intrappen. Waar zit dan je verstand?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef wie.. het volgende:
Het is toch niet waar zeg....
In een discussie met Amanda heeft Brian per ongeluk een glas kapot geschopt. Maar wat de Antilliaan niet wist, was dat Dennis om het hoekje stond.
Ik denk eerder mocht het zo doorgaan dat we een zaterdag van haar verlost zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Dat schreef ik vanmiddag ook. Kreeg ook zo'n idee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc is zelf ook niet de slimste...een zogenaamd buikmens, iemand die alles doet vanuit z'n gevoel.. Dit in tegenstelling tot die andere 3..dat zijn 'hoofdmensen' . Die doen dingen meer vanuit logica en ratio.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Waarom is Luc zo blind wat betreft dat misselijkmakende groepje Brian, Amanda en Luc?
Het is een aardige gozer, maar ik snap niet dat hij zich aangetrokken voelt tot die imbecielen.
Zou een mooie exit zijn... gewoon met d'r vrienden de pport uit lopen. De hadden we nog niet gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke zaterdag verdwijnt op haar half jaar dag. Had ze ook al geschreven aan haar zus/vriendin.
Het gaat voor jou de goede kant op, maar je hebt nog niet gewonnen.quote:
Zulke beelden ziijn wel eens (weinig) gebruikt in de tv uitzending. Totaal verdraaid in de meeste gevallen als we de verhalen achteraf van de bewoners zelf over die situaties mogen geloven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik bedoelde in de tijd dat er SL's zijn.. worden die beelden nooit meer uitgezonden of komt dit in uitzendingen terug ?
Op de een of andere manier, is Lieke heel goed in het negatieve aandacht trekkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:18 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij gelooft zeker ook nog in Sinterklaas?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou toch nog even wachten met die verontwaardiging over het uitblijven van een boete. Die worden meestal? de volgende avond verstrekt. Ik kan niet anders zien dan dat er dus morgen wel een brief binnen moet komen voor Brian.
Dus dan vergeten we dat van gisteravond en dan krijgt hij morgenavond een boete voor het trappen van het glas ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou toch nog even wachten met die verontwaardiging over het uitblijven van een boete. Die worden meestal? de volgende avond verstrekt. Ik kan niet anders zien dan dat er dus morgen wel een brief binnen moet komen voor Brian.
Joh?! Dat had ik gemist!! Als dat zo is snap ik haar gedrag al wat beter. Vind haar nu echt om zumquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke zaterdag verdwijnt op haar half jaar dag. Had ze ook al geschreven aan haar zus/vriendin.
Kan heel goed zijn dat ze voor vanavond de lieve vrede willen bewaren...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vandaar dat hij in de gevangenis heeft gezeten na het slikken van bolletjes...die zaten in zijn buik...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Luc is zelf ook niet de slimste...een zogenaamd buikmens, iemand die alles doet vanuit z'n gevoel.. Dit in tegenstelling tot die andere 3..dat zijn 'hoofdmensen' . Die doen dingen meer vanuit logica en ratio.
Op de een of andere manier, is Dreamboy heel goed in het negatieve aandacht trekkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Op de een of andere manier, is Lieke heel goed in het negatieve aandacht trekken
Omdat dat clubje handelt uit oerinstinct...daar heeft Luc iets mee....iets wat hij herkent uit zijn omgeving van vroeger of zoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Waarom is Luc zo blind wat betreft dat misselijkmakende groepje Brian, Amanda en Luc?
Het is een aardige gozer, maar ik snap niet dat hij zich aangetrokken voelt tot die imbecielen.
Hmmm, dat zal het wel zijn idd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Luc is zelf ook niet de slimste...een zogenaamd buikmens, iemand die alles doet vanuit z'n gevoel.. Dit in tegenstelling tot die andere 3..dat zijn 'hoofdmensen' . Die doen dingen meer vanuit logica en ratio.
dennis liet wel zoiets doorschemeren net.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat hoop ik dan ook maar. De brief van vanavond liet daar wel de ruimte voor. Zo gaf Dennis ook al aan dat hij nog op een vervolg rekent, terecht. Maar waarom ze Brian nu nog een leuke avond geven, begrijp ik niets van. Heel fout signaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn dat ze voor vanavond de lieve vrede willen bewaren...
Ach, 't paard heeft zoals je kan zien alle tijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:25 schreef Vandaag... het volgende:
kan er een permanente stream op dit pony´tje ipv op het zwembad tijdens streamlocks? please...
[ afbeelding ]
Hihi, bouwvakker Nadia.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die moet wel een Photoshop zijn... toch?
Ik denk dat ze de sanctie ook bepalen aan de hand van de reacties op de fora...des te groter de verontwaardiging hier, hoe meer kans op een brief voor Brian...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus dan vergeten we dat van gisteravond en dan krijgt hij morgenavond een boete voor het trappen van het glas ?
Maar dan wel zonder zandloper op zijn hoofdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:25 schreef Vandaag... het volgende:
kan er een permanente stream op dit pony´tje ipv op het zwembad tijdens streamlocks? please...
[ afbeelding ]
Lieve vrede??????????quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat dachten Jaap en Dennis ook al. En omdat ze het gezellig willen houden voor de gastspeler die er straks in komt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteravond was met die deur een ongeluk. Als ze gisteren voor het geval met Huub Brian een boete hadden moeten geven, dan hadden Huub en Dennis er ook eentje moeten hebben voor eerder op die avond. Ze waren allemaal bezig, ze deden allemaal wel wat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus dan vergeten we dat van gisteravond en dan krijgt hij morgenavond een boete voor het trappen van het glas ?
Hier is 't ineens heel snelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen FOK!
Ohgvd, Laatste F5je duurde zoooooo lang
![]()
Goedemorgen Ruud, je hebt de weddenschap verloren, jammer he?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen FOK!
Ohgvd, Laatste F5je duurde zoooooo lang
![]()
Ja want als je het heel realistisch bekijkt, Huub kreeg een ton boete voor het gooien van een oorbel. Die arm verdraaien, deur mollen en glas gooien is toch wel ietsje meer dan het gooien van een oorbel. Of zie ik dat verkeerdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook maar. De brief van vanavond liet daar wel de ruimte voor. Zo gaf Dennis ook al aan dat hij nog op een vervolg rekent, terecht. Maar waarom ze Brian nu nog een leuke avond geven, begrijp ik niets van. Heel fout signaal.
Lijkt me ook... ze hebben zeker een halve meter wegeshopt...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die moet wel een Photoshop zijn... toch?
Wij zeiden bijna hetzelfde!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:25 schreef riri het volgende:
[..]
Omdat dat clubje handelt uit oerinstinct...daar heeft Luc iets mee....iets wat hij herkent uit zijn omgeving van vroeger of zo
Nadia,Brian en Amanda zijn alle drie mensen die niet eerst nadenken voor ze iets doen
dat is de goudenkooi wat doe je moeilijk ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
Maar even Dhr. Van Westerloo informeren over het feit dat De Gouden Kooi wat RTL betreft weer ver over de grens dreigt te gaan...
Besef nu dat de nacht nog moet gaan komen,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Goedemorgen Ruud, je hebt de weddenschap verloren, jammer he?![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Oooh, wat is die trut aan het liegen.
'en toen zei hij': oh oh, volgens mij zit Dennis daar!!'
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, 't paard heeft zoals je kan zien alle tijd.
Ja dag, hou even rekening met de mensen hier zijn die geen leven hebben en die teren op andermans ongeluk ja!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:30 schreef markisboer het volgende:
[..]
dat is de goudenkooi wat doe je moeilijk ?![]()
Tja, dit is onbegrijpelijk en zeer kwalijk en vals. Zelfs richting Brian.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja want als je het heel realistisch bekijkt, Huub kreeg een ton boete voor het gooien van een oorbel. Die arm verdraaien, deur mollen en glas gooien is toch wel ietsje meer dan het gooien van een oorbel. Of zie ik dat verkeerd![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Besef nu dat de nacht nog moet gaan komen,Hier is het laaste nog niet over gezegd.
![]()
![]()
Het is een kutwijfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:31 schreef noekje het volgende:
Amanda wil gewoon meer mensen in haar groepje. Pas dan voelen ze zich sterk. Net geen goed woord voor hem over en nu blijft ze hem binnenhalen.
Ze liegt alles bij elkaar.
Ik doe moeilijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:30 schreef markisboer het volgende:
[..]
dat is de goudenkooi wat doe je moeilijk ?![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Pussy Dennis is alweer aan het draaien![]()
Oh ja , dat zit niet standaard op zo´n beest dus?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder zandloper op zijn hoofd![]()
Ja!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja dag, hou even rekening met de mensen hier zijn die geen leven hebben en die teren op andermans ongeluk ja!![]()
Duidelijker kan het nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50915&sess=664
Ik had deze nog niet gezien, maar dit is wel héél link.
Die stond al bijna voor de poort, waarschijnlijk slaapt die vannacht bij Flens in het hokje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat er nog wat leuks gebeuren
of bewaren ze die gastspeler voor morgen?
Ik weet zelfs zeker dat Amanda zelfs de hoofdschuldige is van het agressieve gedrag van Brian gisteren en vandaag....hij wordt zo gek van dat getetter van dat wijf dat hij gewoon zwart voor zijn ogen wordt ....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda![]()
Zit zich daar een partij druk te maken of mensen zich wel of niet geintimideerd voelen.
Ja muts, misschien is dat ook wel een beetje de bedoeling![]()
Amanda is een zeer haatdragen mokkel en daarom levensgevaarlijk. Ze liegt knetterhard als een kip zonder kop. Ik kan er slecht tegen als mensen deze hoer gaan betuttelen omdat ze zwakbegaafd zou zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:30 schreef riri het volgende:
wat is het toch een dom kakelwijf die Amanda
die mensen kiezen er toch zelf voor om in de goudenkooi te gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja dag, hou even rekening met de mensen hier zijn die geen leven hebben en die teren op andermans ongeluk ja!![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom zou je....Ajax heeft gewonnen....![]()
Morgen d'r stem kwijt...100%quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:30 schreef riri het volgende:
wat is het toch een dom kakelwijf die Amanda
Clipser doet het bij zo rotquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50915&sess=664
Ik had deze nog niet gezien, maar dit is wel héél link.
En Lieke kreeg een ton boete voor het gebruiken van een oogpotlood dat niet van haar wasquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja want als je het heel realistisch bekijkt, Huub kreeg een ton boete voor het gooien van een oorbel. Die arm verdraaien, deur mollen en glas gooien is toch wel ietsje meer dan het gooien van een oorbel. Of zie ik dat verkeerd![]()
quote:
Vrouwen als Amanda dienen alleen als gebruiksvoorwerp, niks meer niks minder.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda is een zeer haatdragen mokkel en daarom levensgevaarlijk. Ze liegt knetterhard als een kip zonder kop. Ik kan er slecht tegen als mensen deze hoer gaan betuttelen omdat ze zwakbegaafd zou zijn.
Ik let wel op Luc.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ben er even weg van. Voordat het morgen licht wordt is het voor mij alweer dag. Hou die kutwijven in de gaten. Lees morgen wel weer bij.![]()
Welke kutwijven?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ben er even weg van. Voordat het morgen licht wordt is het voor mij alweer dag. Hou die kutwijven in de gaten. Lees morgen wel weer bij.![]()
Caramba, zei ze dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:41 schreef sander-3 het volgende:
Nadia: het is maar glas...
Nou.. dan gun ik nadia met dat zwetende drankhoofd een glasscherven regen over haar heen.. kijken of het dan nog steeds 'maar glas' is.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia snapt niet waar Nix zixh zo druk om maakt...."het is maar glas"
de volgende keer maar bakstenen dan?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom zou je....Ajax heeft gewonnen....![]()
Het lijkt me niet dat de FEBO het kan maken Brian hier mee weg te laten komen... ook al zou die loser zijn aanklacht intrekken.... Ze zouden die loser dan eerst het filmpje moeten laten zien en dan laten beslissen. Maar de febo kennende zullen ze die loser wel onderdruk zetten net als ze bij Jaap en die 5 voudige trap van dhdngmw hebben gedaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia snapt niet waar Nix zixh zo druk om maakt...."het is maar glas"
de volgende keer maar bakstenen dan?
quote:
Hoe is dat spreekwoord ook alweer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:44 schreef Dark het volgende:
Brian, Amanda en Naad zijn overduidelijk in een overwinningsroes.
De Febo zijn ook allemaal ratten met hun eigen waarheid.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat de FEBO het kan maken Brian hier mee weg te laten komen... ook al zou die loser zijn aanklacht intrekken.... Ze zouden die loser dan eerst het filmpje moeten laten zien en dan laten beslissen. Maar de febo kennende zullen ze die loser wel onderdruk zetten net als ze bij Jaap en die 5 voudige trap van dhdngmw hebben gedaan.
dat zei ik ook net toen ik een glas tegen een voorbijganger gooide....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is maar glas
Ik snap Dennix niet....... als hij het hele incident terughaalt, weet tie toch dat het opzettelijk was.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef riri het volgende:
Amanda zit gewoon keihard te liegen over dat incident in de chill
De loser kan nu de statement maken waar ie op wacht. Een van de grootste speler uit de villa wegwerken... Maar waarschijnlijk zal die loser wel weer te bang zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef Marieke_B het volgende:
Ik ben geen fan van Dennis maar vind het toch wel dieptriest hoe hij behandeld wordt door z'n 'beste maatje'...vooral die scène in de tuin net waarbij hij uitschreeuwde 'en ik dan??'
Hij heeft gewoon gelijk!
Adembenemende streams overigens weer vanavond
oh ja, oh ja. ja. ja is ook zo. Reageerde Dennis zo?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is maar glas
Jaap vroeg aan Lieke: "hoe denk je dan over het vertrouwen? Zag je wie Nadia en Amandaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:38 schreef Vandaag... het volgende:
Er is tegen Lieke blijkbaar gezegd dat ze tot morgen moeten wachten tot hun klachten over het geduw en getrek behandeld worden.
Huub denkt nog steeds dat alles met een reden gebeurd. Huub is echt eindeloos loyaal naar het hokje toe, ondanks zijn eigen frustraties soms.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap Dennix niet....... als hij het hele incident terughaalt, weet tie toch dat het opzettelijk was.
en nu maar meelullen met Amanda
Ik zie hem daar nog zitten in het gras voor de "geheime" ingang van de buren.....
Dat doen ze al sinds week #4 toen ie fysiek geweld tegen Stephan gebruikt had... Brian had al 20+ keer gediskwalificeert moeten worden, maar als het de eerste 20 keer niet gebeurd is, waarom denk je dat ze het nu WEL wat kan schelen? Brian moet DGK gaan winnen eind december, dus nog maar 6 weekjes de regels negeren en de redaktie kan dan met een gerust hart ademhalen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me niet dat de FEBO het kan maken Brian hier mee weg te laten komen...
laten we hopen dat er nog iemand komtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:50 schreef chufi het volgende:
Opstream 1 hoorde ik de fontein, zie hem alleen niet
Naadje is echt wel dronken...ze zat net Nix nog uit te kafferen met een dubbele tong...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Werkelijk alles aan Nadia is nep. Ze speelt elke keer alsof ze dronken is, je ziet gewoon dat het nep is. Haar gelach is nep, haar houding is nep. Bah wat kots ik van die griet.l
is het al zeker dat het ng maar 6 weken duurt?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
Zijn er hier echt mensen die denken dat Lieke vrijwillig het huis uit gaat?![]()
Het programma duurt nog maar 6 weken, dan ga je na 6 maanden in dat huis gezeten te hebben toch niet zomaar opstappen, die 6 weken stellen dan niets meer voor. Als ze echt weg gaat, dan is dat omdat ze door de redaktie gedwongen wordt (misschien heeft ze maar een contract tot 6 maanden), of via een lucratieve "oprotpremie", want als ze nog effe een paar weekjes op de tanden bijt krijgt ze 1/6 van het prijzengeld (tenminste, daar mag je wel vanuit gaan dat het geld verdeelt gaat worden)...
Ze laat zich eindelijk neuken in de kooi bedoel je !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Naadje is echt wel dronken...ze zat net Nix nog uit te kafferen met een dubbele tong...
Hé, je moet ballen hebben om iets tegen de nieuwe Verlosser te durven doen, want dan kan de toorn van de vader op je neerdalen en dan ben je de rest van je leven de sjaak!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:52 schreef Katewalker het volgende:
Hoe ergerlijk...![]()
Huub krijgt een boete voor het gooien van een oorbel.
Brian ramt een deur stuk terwijl ze er met zijn allen bij staan (gevaarlijk)....draait een pols van iemand! om en zegt erbij "weet je dat je zo iets kan breken?" (gevaarlijk) ..en schopt!!! doelbewust een glas tegen iemand! aan..(gevaarlijk)
en nu?
niks?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Believe me, ook dat kan ze spelen. Ik heb het haar eerder zien doen. Als er nu iets gebeurd is ze opeens weer helder en kan ze normaal pratenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Naadje is echt wel dronken...ze zat net Nix nog uit te kafferen met een dubbele tong...
Laat ze lekker....dat levert straks weer mooie beelden op....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
Die twee meiden moesten toch stoppen met drinken...... zie nu toch echt een shotje nemen
Sinds wanneer luisteren die meiden naar de FEBOquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
Die twee meiden moesten toch stoppen met drinken...... zie nu toch echt een shotje nemen
Dat is wat ome Fons gezegt heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
is het al zeker dat het ng maar 6 weken duurt?
houd jezelf niet voor de gek,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht dat ik net Brian hoorde zeggen dat hij niet meer mocht drinken vanavond![]()
Zie ik hem nu een glas whiskey inschenken![]()
Nou ja, als dat zijn laatste glas whiskey in de villa is dan vind ik het allemaal prima![]()
Het slaat werkelijk helemaal nergens op!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:52 schreef Katewalker het volgende:
Hoe ergerlijk...![]()
Huub krijgt een boete voor het gooien van een oorbel.
Brian ramt een deur stuk terwijl ze er met zijn allen bij staan (gevaarlijk)....draait een pols van iemand! om en zegt erbij "weet je dat je zo iets kan breken?" (gevaarlijk) ..en schopt!!! doelbewust een glas tegen iemand! aan..(gevaarlijk)
Ja net zo dronken, als de avond waarop ze zei tegen Dennis dat ze verliefd was op Luc. En kwartier later was ze nuchter. Net zoals vorige week met Shanti ze was oooooooooooozooooooooooo dronken en 15 min. later was ze nuchter.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian heeft alles onder controle hoor... alles.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht dat ik net Brian hoorde zeggen dat hij niet meer mocht drinken vanavond![]()
Zie ik hem nu een glas whiskey inschenken![]()
Nou ja, als dat zijn laatste glas whiskey in de villa is dan vind ik het allemaal prima![]()
En zelfs het verkeerde lettertype, niet de Verdana 15 boldquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:58 schreef Htje het volgende:
Die brief kwam ook zo opvallend snel. Paniekreactie want het loopt niet zoals het moet lopen.
Zit me voor te stellen hoe dat gaat als achter die brief getypt wordt.
die was vet komischquote:Op donderdag 1 november 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
[..]
En zelfs het verkeerde lettertype, niet de Verdana 15 bold![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb m op mute met mijn eigen muziek aan, en ik lag met rot om dansende Nadia en Amanda, het zijn net the simsEn elke beweging die Amanda maakt, doet Nadia precies na
![]()
quote:Het is grappig dat er nog steeds mensen op ons afkomen die alle in’s en out’s willen weten over De Kooi. En weet je hoe moeilijk het is om dan te zwijgen.
Maar goed…wij willen ook niet overkomen als een arrogante bitch….want dat ben je als je zegt dat je niets mag vertellen.
Ik zeg maar zo:”wij ex-gouden kooi bewoners hebben allemaal een gebroken relatie met John de Mol…alleen hij betaald geen alimentatie.”
Waarom nu toch loser. Die knul heeft alles en iedereen tegen gehad......en het doorstaan zonder te flippen. Vanavond na het incident verteld hij Brian recht in z'n gezicht waar het op staat, net als gisteren. Hij heeft gebeld met "achter". Wat moet hij nog meer doen dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
[..]
De loser kan nu de statement maken waar ie op wacht. Een van de grootste speler uit de villa wegwerken... Maar waarschijnlijk zal die loser wel weer te bang zijn.
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Frasier het volgende:
Pleur die 2 domme wijven a.u.b even in een cel met een paar negers die al in jaren geen seks hebben gehad![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Frasier het volgende:
Pleur die 2 domme wijven a.u.b even in een cel met een paar negers die al in jaren geen seks hebben gehad![]()
Op dit moment mag hij z'n snolletje wel even aanspreken. Ook ik vind overigens dat hij de tegenstand zeer behoorlijk doorstaan heeft. Neemt niet weg dat hij zonder tegenstand helemaal nergens is. Ieder initiatief ontbreekt bij de best man. Z'n verbale vermogen is ook al so so.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom nu toch loser. Die knul heeft alles en iedereen tegen gehad......en het doorstaan zonder te flippen. Vanavond na het incident verteld hij Brian recht in z'n gezicht waar het op staat, net als gisteren. Hij heeft gebeld met "achter". Wat moet hij nog meer doen dan?
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom nu toch loser. Die knul heeft alles en iedereen tegen gehad......en het doorstaan zonder te flippen.
Ze moeten natuurlijk wel wat voelenquote:
Ik dacht daar ook gelijk aanquote:Op donderdag 1 november 2007 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Amanda, hoe triest kan je zijn ...... deed met trouwens erg denken
aan die keer dat Natasia haar onder de douche zette en betaste ......![]()
Ik tel er 6.....ze is dronken dus dan is alles dubbel....quote:Op donderdag 1 november 2007 00:19 schreef tipsch het volgende:
Houdt iemand de 3 navels van dronken tor even in de gaten? CAPS!
Dit is écht niet fraai, mijn god.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian tegen Aman pas op of je punani komt in beeld en daar staat 1%
Prima, geen goed DGK speler, hij had de kans moeten grijpen samen met Jaap (al was dat ook lastig in het begin door dubbelspel van Jaap), dat heeft hij nagelaten en daar het spel verloren. Nu zit hij in een onmogelijke positie met een medespeler als Nadia. Maar daarom vind ik hem nog geen loser. Ik vind hem overigens wel lui.....maar dat is weer wat andersquote:Op donderdag 1 november 2007 00:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op dit moment mag hij z'n snolletje wel even aanspreken. Ook ik vind overigens dat hij de tegenstand zeer behoorlijk doorstaan heeft. Neemt niet weg dat hij zonder tegenstand helemaal nergens is. Ieder initiatief ontbreekt bij de best man. Z'n verbale vermogen is ook al so so.
Omdat ik het en loser vind vanaf het begin... en die paar dagen die hij nu heeft laten zien veranderd daar niets aan. Oprotten met die loser!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom nu toch loser. Die knul heeft alles en iedereen tegen gehad......en het doorstaan zonder te flippen. Vanavond na het incident verteld hij Brian recht in z'n gezicht waar het op staat, net als gisteren. Hij heeft gebeld met "achter". Wat moet hij nog meer doen dan?
Morgen gelijk maar beboeten met de Exit van Brian.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:22 schreef Kaleddis het volgende:
En WEER schrijft nix een briefje aan Nadia![]()
![]()
![]()
En ze is pas 22....quote:Op donderdag 1 november 2007 00:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
stand houden.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ie met een theezakje slaan?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Luc Lammetjesthee gaat 0% hoeken .....![]()
Hoe het ook op de site staat trouwens over dat glas van Brian:quote:Op donderdag 1 november 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
[..]
stand houden.
Geen excuses of smoesjes accepteren.
Daar hoeft niet over geschreeuwd te worden, dat is een machtstrijd met de Febo.
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Morgen gelijk maar beboeten met de Exit van Brian.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Luc Lammetjesthee gaat 0% hoeken .....![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:26 schreef tipsch het volgende:
Luc over Dennis:
"Kuthomo"
"Met wie denkt je dat fokt, een of ander klein kind?"
"Schijt aan, Kuthomo"
"Vieze vuile kutnicht"
erger nog met 2, die van Nadia.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gaat ie met een theezakje slaan?
Aha, dat was de reden voor die uiterst onsympathieke uitlatingen van Luc.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij wordt ondertussen wordt Nadia bijna betrapt op een leugen. Ze verteld Luc over het briefje van nox. Dat Luc uit opdracht van achter Nadia dronken moest voeren ofzo. Luc wordt boos en wil verhaal halen bij nix. Nadia probeert om het te voorkomen, maar Luc is redelijk bezopen en wil geen nee horen.
Ik denk dat er in het briefje gewoon zoiets staat als ik hou de wereld van jou ofzo ....
Oké.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de sanctie ook bepalen aan de hand van de reacties op de fora...des te groter de verontwaardiging hier, hoe meer kans op een brief voor Brian...
We hebben in het verleden al vaker gezien dat de mening van het morrend gepeupel van invloed was op (het terugdraaaien van) sancties.
Denk aan de terugkeer van Huub in de villa en het terugdraaien van de contactpunten straf.
Ik zeg..hou vast die woede!
Die stemming IS geblokt, ja. Daar komt dus gewoon niets meer van in.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:36 schreef Dark het volgende:
Naad zegt - Urban awards gaan ze ons niet laten doen als we ons zo laten zien?????
Die stemming was toch geblokt????????
Dronken snollen zijn meer dan welkom op Urban Awards.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:36 schreef Dark het volgende:
Naad zegt - Urban awards gaan ze ons niet laten doen als we ons zo laten zien?????
Die stemming was toch geblokt????????
Okay Brian gooit bewust een glas omhoog om hem daarna op de punt van z'n schoen te te nemen. Hoezo per ongeluk... FEBOquote:Op donderdag 1 november 2007 00:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe het ook op de site staat trouwens over dat glas van Brian:
In een discussie met Amanda heeft Brian per ongeluk een glas kapot geschopt. Maar wat de Antilliaan niet wist, was dat Dennis om het hoekje stond. De ijdele Miljonair wordt overstuur en zoekt Nadia op. “Ik zit helemaal onder de glasscherven, Brian heeft een glas naar mij toe gegooid!”, laat hij de brunette weten. Nadia reageert geschokt als ze ziet hoe aangeslagen Dennis erbij loopt. Als Huub, Lieke en Jaap het verhaal opvangen breekt de hel los. “Wat heeft Brian gedaan? Dat kan echt niet hoor!”, aldus Huub.
Ondertussen zit Brian alleen in de kapsalon en Amanda licht hem in. “Dennis maakt er een hele show van! Hij zegt dat jij dat glas naar hem toe heb gegooid.” Inmiddels komt Luc polshoogte nemen bij Amanda en Brian en al snel volgt Nadia ook. “Ik dacht dat jullie uit je plaat gingen”, roept de brunette. “We moeten Dennis hierbij halen, dan kan hij eerlijk horen hoe het er aan toe is gegaan want hij moet geen rare dingen zeggen”, oppert de 19-jarige.
Als Dennis erbij wordt gehaald, komen alle Miljonairs de kapsalon in. Iedereen is nieuwsgierig naar het werkelijke verhaal. Als het hoge woord er uit is, blijft het nog lang onrustig in de Villa.
en er zijn daar vast heel veel negers....quote:Op donderdag 1 november 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dronken snollen zijn meer dan welkom op Urban Awards.
quote:Op donderdag 1 november 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en er zijn daar vast heel veel negers....
![]()
Die die smatties vast wel even anaal willen pluggen.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
nad beweerd dat dennix op het briefje heeft geschreven dat hij en luc achter de beelden van de dronken nad hebben uitgelachen, omdat ze zichzelf zo compleet verschut zet en het er op beeld nog dommer uitziet.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:37 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix en Luc zijn vandaag achter geweesd???
Luc zegt ik ben helemaal niet achter geweesd
De rest daar snap ik niets van.
[ afbeelding ]
Ik zie Luc helemaal nietquote:Op donderdag 1 november 2007 00:40 schreef grazygirl het volgende:
volgens mij staat luc het briefje nu te lezen?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |