Ik mag hopen dat het een lang sterfbed is geweestquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:03 schreef tong80 het volgende:
ANP :
zaterdag 3 januari 2056.
Van onze verslaggever.
Op 80 jarige leeftijd is Amanda overleden. Amanda was de laatste bewoner van het programma de Gouden kooi. Haar tegenstander Jaap, waar ze meer dan 40 jaar mee heeft samengeleefd is nu de rechtmatige eigenaar van het miljonairs huis. Samen hebben in een platonische relatie 40 jaar geleefd bespied door camera's. Jaap bekende 35 jaar geleden homo te zijn. Daardoor kwam het nooit tot sex tussen de twee vrienden. Wel mocht Jaap masturberen terwijl ie naar een douchende Amanda keek. Amanda heeft in de loop der jaren sex gehad met geinviteerde bewoners zoals de zoon van John de Mol jr. en de inmiddels 63jarige ex bewoner Brian. Jaap meldde dat ie het gemis van Amanda niet kan bevatten, maar nooit gedacht heeft dit programma te winnen. Ik kwam er ooit in als een geintje, maar het liep iets uit de hand. Aldus de rouwende Jaap. Ik ga wel genieten van mijn ouwe dag in dit geweldige huis. Helaas is heel mijn familie al overleden om het met me te delen. Maar ik ben trots op mijn prestatie.
Nee, dan worden ze hoogstwaarschijnlijk beide opgenomen in een psychiatrische inrichting.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:34 schreef 27miracles het volgende:
Stel er blijven nog maar 2 miljoenairs over in de gouden kooi.. hoe gaat het dan verder, ik neem aan dat er geen stemrondes meer zijn. Gaat het door totdat een van de twee van zelf naar huis gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |