Nee knaap. Ik woon zelfstandig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:51 schreef jpg97 het volgende:
Als je 30 bent en dát nog niet weet zul je zeker ook nog wel bij je moeder wonen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:58 schreef Copycat het volgende:
Als je het nu nog niet kan inschatten, kan het dus in principe nog alle kanten op. Dus ik zou gewoon een tweede date doen, in een andere setting. Nee heb je, KABAAAAM! VONK!!! WOW!!! kun je zomaar ineens wel krijgen.
Dat vind ik persoonlijk al heel wat. Als je EN tijdens de hele date geen irritaties voelde, EN er vielen geen vervelend aanvoelende stiltes...echt hoor, da's al heel wat! Of daar een geweldige romance uit voortkomt weet je niet, maar het klikt in elk geval blijkbaar goed genoeg om vriendschappelijk met elkaar om te kunnen gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:30 schreef JeOma het volgende:
De date was tja... het was gewoon gezellig. Geen enge stiltes.
Helemaal waar!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:28 schreef Menn0 het volgende:
Vraag d'r of ze bij je langskomt voor een drankje en een lekker hapje! c.q. kook iets lekkers
Nee heb je ja kan je krijgen. En als je nou merkt dat er geen vonk is maar het verder wel klikt kun je altijd nog fuckbuddies worden
Precies, zo zou ik er ook over denken. Kennelijk klikt het op zich best goed, dus een gezellige vriendschap heb je er waarschijnlijk al bij. Wie weet wat de toekomst nog brengt, maar dit heb je dan al vastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk al heel wat. Als je EN tijdens de hele date geen irritaties voelde, EN er vielen geen vervelend aanvoelende stiltes...echt hoor, da's al heel wat! Of daar een geweldige romance uit voortkomt weet je niet, maar het klikt in elk geval blijkbaar goed genoeg om vriendschappelijk met elkaar om te kunnen gaan.
inderdaad, ik weet het ook wel onmiddellijk als het echt NIETS gaat worden, maar als ik twijfel dan zou ik toch nog eens afspreken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:27 schreef thaleia het volgende:
Nou je kunt wel meteen weten dat ergens nooit seksuele aantrekkingskracht uit gaat voortkomen. En als het je enkel te doen is om het vinden van een partner, zou een vervolgafspraak dan inderdaad neerkomen op 'tijd verspillen aan iets met weinig/geen potentie' (letterlijk muhahahaha)
Maar goed, dat is hier niet het geval, want hij schrijft "ik weet niet of ik meer met 'r zou willen" en ik heb het nu over gevallen waarin je direct weet dat je never nooit meer zou willen.
niet iedereen doet aan vooroordelen gebaseerd op 1 ontmoetingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Shivo het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal tijd verspillen aan iets met weinig potentie.
Niet alle liefde is op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Shivo het volgende:
Nee inderdaad, je kan veel beter gewoon thuis blijven. Wat heeft een avondje gezelligheid met een dame nou voor pluspunten op een avondje alleen voor de tv met een magnetronmaaltijd op je schoot?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Shivo het volgende:
Ik denk dat het een kritieke misvatting is om te suggereren dat ik het advies van dit forum per definitie boven mijn eigen gevoel zou plaatsen. Waarmee ik ook niet wil zeggen dat het me koud laat (want anders zou ik hier niet posten).quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef RM-rf het volgende:
Ik zou zegen: "Niet doen!!!!"
Niet dat ik denk dat je zoiets niet gewoon zou moeten kunnen proberen, maar als je kennelijk negatief advies van een anonieme site hierover serieus gaat overwegen en stelt boven je eigen gevoel, lijkt me idd beter dat je maar niks doet.
Het woord "nuance" impliceert niet al te zwart-wit denken. In mijn nederige opinie is het vrij normaal om "advies in te winnen", "kijken hoe anderen er over denken", "peilen hoe andere mensen hiermee om zouden gaan".quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef RM-rf het volgende:
welke waarde heeft advies door mensen hier gegeven dan voor jou?
ik bedoel, niemand weeet hier iets over hoe die date verlopen is, anders dan wat jij meld..... Wat is de waarde van een oordeel of je hetmoet doorzetten of afkappen van verder volledige vreemden van je?
Woop-ti-doo! Daar wachten alle mannen al jaren op!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies, zo zou ik er ook over denken. Kennelijk klikt het op zich best goed, dus een gezellige vriendschap heb je er waarschijnlijk al bij. Wie weet wat de toekomst nog brengt, maar dit heb je dan al vast
Ja dames en heren, zie hier de serieus bedoelde tegenvragen:quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:28 schreef RM-rf het volgende:
als ik dan serieus bedoelde tegenvragen stel, om iets meer over je eigen persoonlijke instelling als jouw eigen 'keuze' tegenover zulke zaken te weten te komen, ga je geirriteerd doen?
Je begint JeOma meteen af te zeiken. Ik vind het niet abnormaal dat iemand zich afvraagt wat hij hier mee moet en een topic opent om te kijken hoe andere mensen mensen daarmee omgaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef RM-rf het volgende:
Ik zou zegen: "Niet doen!!!!"
Niet dat ik denk dat je zoiets niet gewoon zou moeten kunnen proberen, maar als je kennelijk negatief advies van een anonieme site hierover serieus gaat overwegen en stelt boven je eigen gevoel, lijkt me idd beter dat je maar niks doet.
Thanks. Ik dacht het, jij typt het.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:27 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ja dames en heren, zie hier de serieus bedoelde tegenvragen:
[..]
Je begint JeOma meteen af te zeiken. Ik vind het niet abnormaal dat iemand zich afvraagt wat hij hier mee moet en een topic opent om te kijken hoe andere mensen mensen daarmee omgaan.
Als daar iets mis mee is, dan kun je Fok! verkleinen tot ONZ en KLB.
Ontopic zou ik ook gewoon een tweede keer afspreken. Wat niet is kan nog komen en anders heb je vast wel een gezellige avond.
waar zeik ik hem af ... ik geef hooguit aan dat iemand die kennelijk voor het voortzetten van het daten van iemand vragen gaat stellen op een anoniem forum op deze manier nl. met minimale uitleg van de situatie, beter kan ophouden...quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:27 schreef Troubles. het volgende:
Je begint JeOma meteen af te zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |