Ik heb het ook net gewijzigd zonder merkbaar resultaatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet je me al te vinden? (valt me zelf wat tegen nu die lay-out);)
Is ook gewoon een drama.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet je me al te vinden? (valt me zelf wat tegen nu die lay-out)
Je avatar protesteert ervan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het ook net gewijzigd zonder merkbaar resultaat
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:In de wereld draait door:
Dat Chanty zegt tegen Nix, die naar Nadia kijkt die Luc "pijpt" Ze mag niet met mond vol praten
Mij ook. Niets Mach 1, maar het viel te proberen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet je me al te vinden? (valt me zelf wat tegen nu die lay-out)
Inderdaadquote:
Nou, ik heb hem wel op mute, de beelden volstaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:09 schreef Kinga het volgende:
Dimitri zit goed in de slijm modus zeg, tis dat ie een lekker koppie heeft. Dan trek ik dat nog wel...
Ik heb het idee dat Lieke als enige niet op lage schoenen mag lopen en ze ook niet krijgt. Aman en 1% lopen continu op lage schoenen en daarom heeft Lieke nu ook pijn aan haar kuiten en schenen omdat e het eigenlijk niet gewend is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:08 schreef Dark het volgende:
Lieke heeft veel last van een blessure, ze weet niet waarom ze niet naar een dokter of fysio mag.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:12 schreef jassy het volgende:
Gastspeler om 21.00 ?!??!!?
Ik heb hem al een hele tijd op de ouwe layout staan, en dan gaat het inderdaad zo nu en dan lekker snel!
Wat is dan nu de oorzaak van het zo traag zijn van FOK?
Met Bloed, zweet en tranen....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Thanx dear voor het openen van een nieuwe COS maar het rappen van Luc Lammetjesthee mag wat mij betreft nu al stoppen, weg met die gast en in met de nieuwe gastspeler.
Wat Lieke en Dimitri betreft......Wie gelooft nu echt dat Lieke daar intrapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |