Bij welke grote stad woon je in de buurt? Ik schrijf zelf voor 3voor12/amsterdam. Het handigst is om te mailen naar de deelredactie waar je in de buurt woont. 3voor12 landelijk gaat niet lukken ben ik bangquote:Op donderdag 8 november 2007 15:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Oja dat is waar. Klaxons zijn ook geen new rave.
Maar euhm MaJo/andermensendieerietsvanafweten, met welk (e-mail)adres moet ik contact opnemen voor dat gedoe?
Hmm je zou het kunnen proberen voor Amsterdam maar als je alleen in de weekenden kunt geef ik je weinig kans. Ze willen het liefst mensen die ze vaak in kunnen zetten, als is de officiele regel dat je 1 artikel per maand moet schrijven. Maar je kunt het proberen: 3voor12amsterdam@gmail.comquote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef frame-saw het volgende:
Ehm ja in Zwolle, Overijssel dus. Amsterdam kan op zich ook wel want daar woon ik eigenlijk dichtbij (a) In de weekenden dus, maar dat is dan weer regio Noord-Holland.
Bovendien heb ik OV en geen problemen met reizen. Of moet ik per sé Overijssel doen, hier gebeuren nou niet echt spectaculaire dingen, behalve Hooverphonic afgelopen dinsdag.
misschien jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef Love Mae King het volgende:
Nog mensen naar Crystal Castles in Paradiso zondag?
Heb zo'n gevoel dat het wel eens heel erg tegen zou kunnen gaan vallen, maar dan ontkennen we dat achteraf gewoon ok? CC is gaaf!quote:
Nouja ik heb zelf geen problemen met doordeweeks, dat is juist beter want dan is mijn ov geldig. Ik hoef vaak niet vroeg te beginnen dus als ik laat thuiskom zie ik geen problemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm je zou het kunnen proberen voor Amsterdam maar als je alleen in de weekenden kunt geef ik je weinig kans. Ze willen het liefst mensen die ze vaak in kunnen zetten, als is de officiele regel dat je 1 artikel per maand moet schrijven. Maar je kunt het proberen: 3voor12amsterdam@gmail.comEn anders toch 3voor12 Overijssel, er zullen toch wel vaker bandjes komen in de provincie? Het beslaat dus de hele provincie dan he
Haha is goed hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:14 schreef Mr.Brightside het volgende:
@ Majo
Ik kom vrijdag een glowstick lenen ok?
Gewoon dat je graag schrijft en van muziek houdt en dat je die twee passies wil combineren. Je hebt niets te verliezen toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nouja ik heb zelf geen problemen met doordeweeks, dat is juist beter want dan is mijn ov geldig. Ik hoef vaak niet vroeg te beginnen dus als ik laat thuiskom zie ik geen problemen![]()
Maar nu weet ik niet wat ik er in zal zetten![]()
Als je er nou 2 hadquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef lienelien het volgende:
Iemand interesse in een Klaxonskaartje? Voor de gewone prijs(dus ¤15+de servicekosten)
Waar, wanneer, hoe laat?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef lienelien het volgende:
Iemand interesse in een Klaxonskaartje? Voor de gewone prijs(dus ¤15+de servicekosten)
Ja maar dan zou ik niet kunnenquote:
Coparck is volgens mij niet zo heel erg populair dacht ik, misschien alleen van die kaasreclame, maar verder had ik eigenlijk nog nooit van ze gehoord (Op good years for a robot na na)quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Gisteren naar Coparck geweest in Tivoli
Goed concert, maar wel een beetje mat publiek. Ik dacht dat ze wel iets populairder waren in NL, of misschien hebben ze net op wat teveel festivals gespeeld dat niemand ze meer wil zien
Nederlandstalig ben ik idd ook geen fan van, maar bandjes als Alamo Race Track enzo vind ik altijd wel te pruimenquote:Op zondag 11 november 2007 14:41 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben sowieso niet van de Nederlandse bandjes, vind deze nog wel gaan maar ook niet dat ik naar een concert zou gaan.
Nu lijkt het of ik principieel tegen Nederlandse bandjes ben, maar ik vind ze gewoon nooit geweldig. En Engels tussendoor is altijd leuker dan Nederlands: 'En het volgende lied..'
Met The Sheer als uitzondering!quote:Op zondag 11 november 2007 14:41 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben sowieso niet van de Nederlandse bandjes, vind deze nog wel gaan maar ook niet dat ik naar een concert zou gaan.
Nu lijkt het of ik principieel tegen Nederlandse bandjes ben, maar ik vind ze gewoon nooit geweldig. En Engels tussendoor is altijd leuker dan Nederlands: 'En het volgende lied..'
Hé hé hé, ook jij kunt te ver gaan!quote:Op zondag 11 november 2007 15:03 schreef -skippybal- het volgende:
The Sheer zuigt inderdaad
This Beautiful Mess is wel tof. En Textures, mits je een beetje in to metal bent
Check, voor vanavond als ik terug thuis benquote:Op zondag 11 november 2007 16:04 schreef -skippybal- het volgende:
Dat Sawdust gebeuren van The Killers staat ook op de luisterpaal voor alle Killers-groupies
Maar eigenlijk moet iedereen daar gewoon langs scrollen en op die van Sigur Rós klikken
Is het een soort Crap Attack (We Are Scientists) van voorgaande nummers?quote:Op zondag 11 november 2007 16:04 schreef -skippybal- het volgende:
Dat Sawdust gebeuren van The Killers staat ook op de luisterpaal voor alle Killers-groupies
Maar eigenlijk moet iedereen daar gewoon langs scrollen en op die van Sigur Rós klikken
Stom dat de Thin White Duke remix van Mr. Brightside er niet op staat.quote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
Yup. B-Sides, covertje en remixjes
In de HMH in elk geval welquote:Op maandag 12 november 2007 10:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Stom dat de Thin White Duke remix van Mr. Brightside er niet op staat.Die is juist zo mooi, ik vind deze nr's niet veel aan. Hebben ze Shadowplay toen ook niet in Paradiso of op LL gespeeld?
Ik heb er wel één, maar wat versta je onder goed..? Hij is niet echt van super kwaliteit, maar wel luisterbaar.quote:Op maandag 12 november 2007 10:48 schreef frame-saw het volgende:
Heeft iemand een goede akoestische versie van Mr. Brightside? Die vind ik zoooveel beter maar mijne knettert nogal. Of staat ie op een album?
Viel reuze mee. 25 minuten stampende gaafheid!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat het wel eens heel erg tegen zou kunnen gaan vallen, maar dan ontkennen we dat achteraf gewoon ok? CC is gaaf!
Hmm nee, ik wil echt goede kwaliteitquote:Op maandag 12 november 2007 11:30 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb er wel één, maar wat versta je onder goed..? Hij is niet echt van super kwaliteit, maar wel luisterbaar.![]()
Zo zo, wel 25 minuten?quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Viel reuze mee. 25 minuten stampende gaafheid!
18. Mr. Brightside [Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix] 10:40quote:Op maandag 12 november 2007 10:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Stom dat de Thin White Duke remix van Mr. Brightside er niet op staat.Die is juist zo mooi, ik vind deze nr's niet veel aan. Hebben ze Shadowplay toen ook niet in Paradiso of op LL gespeeld?
Euhw. Zei ik wat?quote:Op maandag 12 november 2007 13:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
18. Mr. Brightside [Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix] 10:40![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |