quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
fucking goed idee!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:56 schreef qltel het volgende:
Plamuurmes? Ook erg bruikbaar om tegeltjes enzo vet- en ander vuilvrij te maken, dus misschien gaat het met plastic ook wel.
En waarschijnlijk dat je 'm ook uit de verpakking moeten nemen en in een schaal moet stoppenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:50 schreef Qwea het volgende:
@ popolon ; er staat toch echt OVEN EN magnetron
*zucht. D etekst ;quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:11 schreef Keiichi het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dat je 'm ook uit de verpakking moeten nemen en in een schaal moet stoppen![]()
mits het bakje geen thermoharder is natuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:58 schreef LasTeR het volgende:
Zit het ook echt IN de oven of meer op een glazen plaat? (Als het zo'n combi is)
Zoja dan haal je die eruit en smelt je het eraf met een aansteker. Euhm, verder weet ik het niet echt.
Good luck.
Het bakje is geen thermoharder want het is eerder al gesmolten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef MASD het volgende:
mits het bakje geen thermoharder is natuurlijkanders heb je een groter probleem
Waarschijnlijk nu te laat, maar als de gebruiksaanwijzing dat echt zegt en jij die ook hebt opgevolgd, zou het volgens mij geen kwaad kunnen om een foto van jouw oven+ inhoud naar de fabrikant te sturen. Want dan is er dus duidelijk iets mis met de gebruiksaanwijzing of met het bakje (en zou je er misschien een bedragje voor een nieuwe oven uit kunnen slepen).quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
*zucht. D etekst ;
Gebruiksaanwijzing ;
In de klassieke oven ; De oven voorverwarmen op 180 graden. Het zwarte bakje gedurende 20 tot 25 minuten in de oven zetten. Niet in de grill plaatsen. Afstand tot ovenwand bewaren. Plastic folie en verpakkingschaal verwijderen.
Dat zwarte bakje is dus weggesmolten
Domme lidl lasagne. Smaakte nog nergens naar ook. Aldi heeft lekkere lasagne en tenminste aluminium bakjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef zout-droppie het volgende:
Van welk merk en welke winkel is die lasagne afkomstig?
Weet ik direct welke ik never nooit moet halen.
ik neem aan dat je ook nog niet weet hoe google werktquote:
Lidl lasagne is de lekkerste!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Domme lidl lasagne. Smaakte nog nergens naar ook. Aldi heeft lekkere lasagne en tenminste aluminium bakjes.
Kut lidl
Lees eens boven je, dr staat echt op die kut verpakking dat het in de klassieke oven EN magnetron kan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Lidl lasagne is de lekkerste!
En die moet in de magnatron![]()
Nope!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees eens boven je, dr staat echt op die kut verpakking dat het in de klassieke oven EN magnetron kan.
En trouwens, wedden dat dat bakje ook in de magnetron smelt.
Was dát nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
*zucht. D etekst ;
Gebruiksaanwijzing ;
In de klassieke oven ; De oven voorverwarmen op 180 graden. Het zwarte bakje gedurende 20 tot 25 minuten in de oven zetten. Niet in de grill plaatsen. Afstand tot ovenwand bewaren. Plastic folie en verpakkingschaal verwijderen.
De magnetron verwarmt alleen het vocht, dus dan wordt de boel maximaal 100 gradenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees eens boven je, dr staat echt op die kut verpakking dat het in de klassieke oven EN magnetron kan.
En trouwens, wedden dat dat bakje ook in de magnetron smelt.
Vet wordt heter.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De magnetron verwarmt alleen het vocht, dus dan wordt de boel maximaal 100 graden
Mensen die nu nog denken dat het de schuld van de fabrikant is?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
*zucht. D etekst ;
Gebruiksaanwijzing ;
Dat zwarte bakje is dus weggesmolten
Waren er uberhaupt mensen die dat dachten? (behalve TS)quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mensen die nu nog denken dat het de schuld van de fabrikant is? [afbeelding] [afbeelding]
als je nou eens gewoon met je domme kop leest. HET GAAT OM HET ZWARTE BAKJE. Wat dus in de oven moest. LEZENquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mensen die nu nog denken dat het de schuld van de fabrikant is?![]()
Ja, en drie zinnen eerder? Het zwarte bakje gedurende 20 tot 25 minuten in de oven zetten??quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mensen die nu nog denken dat het de schuld van de fabrikant is?![]()
lezen is voor sommige kneuzen gewoon moeilijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en drie zinnen eerder? Het zwarte bakje gedurende 20 tot 25 minuten in de oven zetten??
Wellicht dat de fabrikant er vanuit gegaan is dat alleen mensen met een hoger IQ dan dat zwarte bakje zelf dat spul klaar zouden maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en drie zinnen eerder? Het zwarte bakje gedurende 20 tot 25 minuten in de oven zetten??
De fabrikant heeft een slechte gebruiksaanwijzing geschreven. Dat lijkt me een feit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wellicht dat de fabrikant er vanuit gegaan is dat alleen mensen met een hoger IQ dan dat zwarte bakje zelf dat spul klaar zouden maken.
Dat is al een foute aanname bij het schrijven van gebruiksaanwijzingen. Zo'n ding moet zo duidelijk zijn, dat een kind van 4 het kan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Wellicht dat de fabrikant er vanuit gegaan is dat alleen mensen met een hoger IQ dan dat zwarte bakje zelf dat spul klaar zouden maken.
Als je het niet probeerd, dan weet je dat ook niet...quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:21 schreef Qwea het volgende:
Net ff de oven aangezet, hij stinkt nog wel wat, maar voor zover ik kan zien zit er geen plastic meer in. Zal dat ding eens grondig schoonmaken als hij weer koud is.
Wat betreft de lidl, ja ach ik denk niet dat het nut heeft om er mee heen te gaanVerder dan een " Sorry mevrouw we zullen er wat aan doen" zullen ze wel niet komen.
Voor mij iig nooit meer die troep van de lidl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |