Misschien dat Twente voor Erwin Koeman gaat.quote:Op donderdag 8 november 2007 03:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me af wat de som is dat Twente Rutte laat gaan. Kan me geen enkele fatsoenlijke opvolger van hem bedenken, laat staan die per direct beschikbaar is; en dat terwijl ze enorm aan het bouwen zijn.
Ik had niet verwacht dat ze hem zouden laten gaan.
Het is of Rutten met clausule of zonder Ruttenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:28 schreef Rikketik het volgende:
Ik zou het trouwens vreemd vinden als Rutten überhaupt die clausule in z'n contract heeft. Munsterman is ook niet gek; voor een trainer/TD die jáááren bij de club moet blijven (volgens het plan), zal hij toch niet doodleuk zo'n clausule laten toevoegen aan het contract.
Jij denkt dat Rutten 1e keus is?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie waren de eerste 2 of 3 keuzes dan?
Jouw vraag doet vermoeden dat je denkt dat Rutten eerste keus is ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Altijd lekker he. Een vraag met een wedervraag beantwoorden
Precies, Rutten gaat toch niet weg.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:57 schreef zjroentje het volgende:
In ieder geval niet Rutten, aangezien ze een coach met internationale ervaring zochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |