quote:MARTIN JOL LAAT PSV WACHTEN
Valencia betaalt PSV 2,5 miljoen euro voor Koeman
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
PSV zit in de wachtkamer voor Martin Jol, de nummer één voor de vacante trainerspositie. De Scheveninger heeft in een eerste onderhoud met algemeen directeur Jan Reker en Frits Schuitema, voorzitter van de raad van commissarissen, bedenktijd gevraagd en gekregen. Jol heeft ook tijd nodig voor de juridische afwikkeling van zijn ontslag bij het Engelse Tottenham Hotspur, waarmee een afkoopsom van 5,7 miljoen euro is gemoeid.
Jol heeft PSV bovendien gezegd er de voorkeur aan te geven niet direct een nieuwe job te aanvaarden en het liefst pas volgend seizoen weer aan de slag te gaan. Na zijn ontslag bij Spurs is hij ook op vakantie gegaan om zijn zinnen even te verzetten.
PSV is bereid Jol enige tijd te gunnen, maar het is niet de bedoeling dat de huidige interimcoach Jan Wouters het seizoen afmaakt. PSV en Martin Jol praten volgende week verder.
Behalve bij Jol heeft PSV ook geïnformeerd bij Dick Advocaat. De trainer van Zenit SintPetersburg is gevraagd naar zijn beschikbaarheid voor de rest van dit seizoen. „In een langere periode had ik eventueel interesse gehad, maar niet voor enkele maanden. PSV wil Jol hebben en ik wil geen tweede keuze zijn”, aldus Advocaat, die bondscoach wordt van Australië of verder gaat bij Zenit.
Bij de onderhandelingen met Valencia over een tussentijds vertrek van Ronald Koeman heeft PSV een hoge vergoedingssom uit het vuur gesleept. Naar verluidt heeft de koploper 2,5 miljoen euro geïncasseerd als afkoopsom voor het nog slechts acht maanden doorlopende contract van Koeman.
Het makat de boel iets beter verteerbaar inderdaad. Maar als deze ongein ons het kampioenschap en plaatsing voor de CL kost dan zijn we alsnog blij met een dode musquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:56 schreef mcyodogg het volgende:
Inderdaad, ik dacht aan een paar ton toen ik Schuitema er over hoorde praten.
Waarom niet?quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dus geen Jol neem ik aan?
quote:Volgens The Sunday Mail is Jol vandaag naar Brazilie vertrokken voor een korte vakantie. Hij zou inmiddels drie verschillende aanbiedingen hebben. De krant komt met een uitgebreid interview met de bij Tottenham Hotspur ontslagen trainer. 'Ik neem een korte break voordat ik terugkom. Ik zou graag een meer ervaren elftal leiden en voor direct succes gaan of een team van de bodem af opbouwen. Ik wil dat mijn teams veel bewegen, de ruimte gebruiken door te bewegen.'
ik zou het schandalig vinden, zeker omdat ie voor PSV een clausule in z;n contract zou hebben. Dat wil wel wat zeggen! maar volgende week weten we meerquote:Op zondag 4 november 2007 21:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou wel mooi zijn als zo iemand komt.Hij heeft bewezen wat hij kan. Jammer ook dat hij (nog) niet benaderd is (volgens hem dan).
ik heb niks tegen hem maar ik vind hem qua trainersstijl niet bij PSV passen, ik vind hem meer bij Duitsland passen qua hardheid.quote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja maar wat heb je tegen hem? Waarom wil je NIET dat hij het word? Wat is daarvoor jou reden?
Wat is jou reden dan om hem wel te willen?quote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja maar wat heb je tegen hem? Waarom wil je NIET dat hij het word? Wat is daarvoor jou reden?
Wat hij bijvoorbeeld bij HSV heeft laten zien maakt indruk.quote:Op zondag 4 november 2007 22:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is jou reden dan om hem wel te willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |