Neen wij Fokkers spelen niet onlinequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:56 schreef JoMo0 het volgende:
Zijn er nog meer mensen online ? Mijn PSN is Jordy_![]()
Je hebt deep impact en stopping power, geen deep penetrationquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Kom je met de deep penetration perk door muren heen?
Heb je de G36c al? Die is ook fijnquote:Op zondag 25 november 2007 17:23 schreef deepart het volgende:
Op een og andere manier schiet die m4 echt zoveel fijner als andere wapens, terwijl als je kijkt naar wat voor damage hij doet is dat een stuk minder als de rest. Zou dat komen doordat hij daardoor minder recoil heeft?
Ik kom hier op terug, hij is wel degelijk fijnquote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef deepart het volgende:
Ik vind die G36c eigenlijk helemaal niet zo fijn. De m4 schiet veel zuiverder op middellange stukken.
Quequote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef deepart het volgende:
Ik word een beetje gek van al die nades
Al die granaten in search and destroyquote:
Ik had idd net 2 weken vrij, toevallig kwam ook cod4 toen uitquote:Op zondag 25 november 2007 20:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug, hij is wel degelijk fijn![]()
En hugecool, heb je vakantie ofzo? Je staat 30ste van de wereld
Met de multiplayer heb ik trouwens af en toe last van framedrops, heeft iemand anders dat ook?
Dat is echt super netjes, mijn complimentenquote:Op dinsdag 27 november 2007 03:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had idd net 2 weken vrij, toevallig kwam ook cod4 toen uit
Nu weer werken
25ste trouwens qua score, 7e qua gewonnen games
k/d is nu 2.37 (9748/4109)
Dat is wel supervet! Ben nu nog 9 levels en dan heb ik de eerste keer de 55 gehaald.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:34 schreef hugecooll het volgende:
Ja, het is ook mijn eerste FPS, ik heb wel heel lang SOCOM gedaan maar dat is een TPS :0
Het schijnt overigens dat je aan het einde van je Prestige Modes 2 nieuwe perks krijgt, aangezien er 2 open plekken zijn op (1 op perk 1 en 1 op perk 2), schijnbaar is 1 perk voor 2 attachments op je wapen, bijvoorbeeld een Red Dot Sight en een Silencer (8>
Verkeerde topicquote:Op woensdag 28 november 2007 15:27 schreef Kremers het volgende:
Was net bij MM, daar lagen stapels Guitar Hero III
Moet zegen: Ik hebben wilVervelende is alleen dat mijn PS3 in mijn slaapkamer staat en als ik sta dn moet ik behoorlijk naar beneden kijken. Niet echt een ideale positie om dit spel te kunnen spelen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |