quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef deepart het volgende:
Dat is toevallig, in dezelfde server met hugecool! en nogwel in tegepartij
Zo gaat het altijd bij mij hoor, dit was nog een van mijn betere potjesquote:Op woensdag 21 november 2007 03:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]ja het ging niet zo goed aan jouw kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Heb je toegevoegd (HugeCool)quote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Dark-Assasin het volgende:
yo heb ook wat probs gehad met COD4 sinds de update! en ik hoop dat het vandaag wel weer beter is vanaaf ook maar weer online oorlogje spelen!! WAT EEN UBER VETTE GAME!!!!
psn: RemStah
wie durfthahaha
PSN: solarfallquote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Dark-Assasin het volgende:
yo heb ook wat probs gehad met COD4 sinds de update! en ik hoop dat het vandaag wel weer beter is vanaaf ook maar weer online oorlogje spelen!! WAT EEN UBER VETTE GAME!!!!
psn: RemStah
wie durfthahaha
jah ik moet er mee verder gaan!! maaaaar ik ben zo fucking verslaafd aan de online!!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef deepart het volgende:
[..]
PSN: solarfall
Voor als je je kills wil verhogen
Net de single player uitgespeeld, ik vond het een erg mooi verhaal. Binnekort nog een keertje![]()
Ik ben helemaal fan van de M4 Carabine!! incombi met red dot sight... daarnaast die rpg en perks deep penetration en uhmmmm ff denken.... deep impact volgens mij!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:33 schreef Kremers het volgende:
Is de M14 een beetje een goed wapen? Ik gebruik nu de G36c en de MP5 het meest.
Nee 3 granaten inplaats van 1.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:02 schreef Dark-Assasin het volgende:
Frag x3?? drie keer de xp for iedere frag???? dies wel nice!!!
iemand anders nog last van verslavingsverschijnselen????
Kom je met de deep penetration perk door muren heen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:26 schreef Dark-Assasin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van de M4 Carabine!! incombi met red dot sight... daarnaast die rpg en perks deep penetration en uhmmmm ff denken.... deep impact volgens mij!
Dat hangt ook van het wapen af. In combo met de G36c gaan de kogels door aardig wat muren heen. Geen idee of dat ook met de M4 zo is. Die heeft minder "power" dan de G36c.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Kom je met de deep penetration perk door muren heen?
jah volgens mij wel! maar ik denk inderdaad dat het nie het zwaarste wapen is! dus je komt wel verderquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Kom je met de deep penetration perk door muren heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |