Ik ben er ook mee opgehouden want het is echt om te jankenquote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn god wat is dat invite systeem kut zeg, ik had er net weer behoorlijk last van![]()
Dit gebeurde er:
- start cod4 op en join een game
- krijg een invite van Detoxic probeer te joinen -> failed to join
- nog een invite -> lukt wel
- zit ik in de room word ik tot 2 keer toe gekicked
- Krijg ik een invite van iemand anders probeer ik die te joinen -> failed to join
...![]()
Dus toen heb ik hem maar uitgezet
quote:dunno when its out but it shud sort the following
Identify party by Background Color (in Lobby)
Optimized Server selection for first match for better connections
Improved network performance for 18 player games
Optimized 'Chase Cam' when Spectating
Fixed Playlist error when attempting to join from other games
Handle Corrupt Create A Class data instead of kicking player
Added Kill cam to Airstrike bombs and Claymores
Added the ability to Mute Players on PS3
Added Recently Met Players on PS3
Tweaked the following Oldschool Mode Settings based on feedback:
- Added Unlimited Sprint
- Increased Magazine Size
- Added Ragdoll Cam
and finally, something we're working on getting into it by the time it hits you:
Addition of Host Migration so if Host Leaves auto-chooses next best host
Ik vond het al zo vreemd... puddled in de party...en weer weg...en weer terug...en weer weg...quote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Renzokuken het volgende:
Mijn god wat is dat invite systeem kut zeg, ik had er net weer behoorlijk last van![]()
Dit gebeurde er:
- start cod4 op en join een game
- krijg een invite van Detoxic probeer te joinen -> failed to join
- nog een invite -> lukt wel
- zit ik in de room word ik tot 2 keer toe gekicked
- Krijg ik een invite van iemand anders probeer ik die te joinen -> failed to join
...![]()
Dus toen heb ik hem maar uitgezet
quote:Op maandag 19 november 2007 14:39 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd... puddled in de party...en weer weg...en weer terug...en weer weg...
Ik dacht al dat je me niet meer lief vond
Ik ben weleens slecht bezig maar:quote:

Dat is bij mij zo super verschillend altijdquote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Wessiej het volgende:
Voeg mij maar toe [ afbeelding ]
Maarja, hoeveel XP halen jullie gemiddeld, ik doe meestal HQ en als het dan een beetje gaat 400/600 xp hier.
Vond je? mijn k/d ratio staat nog op 1,3 hoorquote:Op maandag 19 november 2007 18:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik ben weleens slecht bezig maar:
Wat was jij vandaag slecht zeg![]()
![]()
![]()
Moest eten trouwens, hoop dat dat nog door kwam
Voor dat potje dat je net met mij speelde kreeg je toch wel meer?quote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Wessiej het volgende:
Voeg mij maar toe [ afbeelding ]
Maarja, hoeveel XP halen jullie gemiddeld, ik doe meestal HQ en als het dan een beetje gaat 400/600 xp hier.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:35 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Vond je? mijn k/d ratio staat nog op 1,3 hoorZo slecht ging het toch niet? nah jah als jij het zegt
![]()
't
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:15 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
PsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh watte?
PSN id: Puddled_nl
S&D is juist meesterlijk (speel dat alleen maar) komt de realisme van dit spel echt ten goede.quote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef Wessiej het volgende:
Ach, werd 2e, gekke zingende gast, ging toen maar weg
Doe nooit search and destroy, niet zo leuk eik.
Hmm heb net nog anderhalf uur in de zelfde game gespeeld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef deepart het volgende:
Het is weer om te janker met multiplayer. Heel de tijd host ended. En de hele tijd 10 minuten wachten op een game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |