Meestal geen charme...quote:Op donderdag 1 november 2007 00:09 schreef ppi het volgende:
Ik geloof d'r ook geen ruk van dat het op korte termijn beter zal gaan worden.
Ach - het heeft ook zijn charme - maar soms niet.
Het hoort gewoon bij fok zo langzamerhand.
![]()
Het hele rolletje?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je nog een snoepje dan? Pak maar uit m'n broekzak.
![]()
Laat maar één pepermuntje voor mij over.quote:
scherp!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat maar één pepermuntje voor mij over.
De volgende keer weer bot.quote:
SL en ik kan de COS ok niet vinden!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
48uurs topique !
wie is edit ?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SL en ik kan de COS ok niet vinden!!!
Edit: gevonden
Is die van jouw vlaams tegenwoordig ?quote:
sjarp pavebrother! kan je helaas niet zoenen, met de lay-out die ik momenteel gebruik, maar je weets...quote:Op donderdag 1 november 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Is die van jouw vlaams tegenwoordig ?
quote:Op donderdag 1 november 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sjarp pavebrother! kan je helaas niet zoenen, met de lay-out die ik momenteel gebruik, maar je weets...
hihihiquote:Op donderdag 1 november 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik weets weet je, tis niet dat ik er veel weet van heb maar wat ik weet, weet ik. weetje
mn gesnavelde sneetje![]()
Gadver.....Greet zit weer droog te geilen.quote:
frak fuck, waar is WJ als ik m nodig hebquote:Op donderdag 1 november 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
OMG !!11!!!!1!!! http://www.youtube.com/watch?v=kjpk0TGk2aQ haha ik lig in een deuk
Esperanto?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
frak fuck, waar is WJ als ik m nodig heb
Dit nr whahaa uber vet sjeit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |