quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik vind jou toch de liefste oudere man![]()
Hoi Djeda,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:55 schreef Djeda het volgende:
hoi allemaal!
Aankomend weekend gaan ze iets doen om de boel te verbeteren geloof ikquote:Op donderdag 1 november 2007 00:01 schreef ppi het volgende:
Hoi Djeda,
zullen we Fok! het genadeschot geven, tis zo traag - op sterven na dood..
Niet dat ik jou persoonlijk weg wil hebben, maar de snelheid zou er een stuk op vooruit gaan als een hoop users er mee zouden kappen.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Hoi Djeda,
zullen we Fok! het genadeschot geven, tis zo traag - op sterven na dood..
Ik geloof d'r ook geen ruk van dat het op korte termijn beter zal gaan worden.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aankomend weekend gaan ze iets doen om de boel te verbeteren geloof ik![]()
Sta ik op lijstjes ?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat ik jou persoonlijk weg wil hebben,
Zal eens bijlezen, wie weet verander ik van mening en ga ik geloven dat Fok! straks structureel op zijn minst matig snel is.quote:maar de snelheid zou er een stuk op vooruit gaan als een hoop users er mee zouden kappen.
Maar goed: a.s. weekend wordt een grote migratie uitgevoerd. Daarna zal er nog wel wat gefinetuned moeten worden, maar er leeft bij degenen die dit gaan uitvoeren wel het idee dat hiermee flink wat snelheid gewonnen zal worden.
Meer info in de topicreeks FOK!forum is "weer" traag #3
Meestal geen charme...quote:Op donderdag 1 november 2007 00:09 schreef ppi het volgende:
Ik geloof d'r ook geen ruk van dat het op korte termijn beter zal gaan worden.
Ach - het heeft ook zijn charme - maar soms niet.
Het hoort gewoon bij fok zo langzamerhand.
![]()
Het hele rolletje?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je nog een snoepje dan? Pak maar uit m'n broekzak.
![]()
Laat maar één pepermuntje voor mij over.quote:
scherp!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat maar één pepermuntje voor mij over.
De volgende keer weer bot.quote:
SL en ik kan de COS ok niet vinden!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
48uurs topique !
wie is edit ?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SL en ik kan de COS ok niet vinden!!!
Edit: gevonden
Is die van jouw vlaams tegenwoordig ?quote:
sjarp pavebrother! kan je helaas niet zoenen, met de lay-out die ik momenteel gebruik, maar je weets...quote:Op donderdag 1 november 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Is die van jouw vlaams tegenwoordig ?
quote:Op donderdag 1 november 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sjarp pavebrother! kan je helaas niet zoenen, met de lay-out die ik momenteel gebruik, maar je weets...
hihihiquote:Op donderdag 1 november 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik weets weet je, tis niet dat ik er veel weet van heb maar wat ik weet, weet ik. weetje
mn gesnavelde sneetje![]()
Gadver.....Greet zit weer droog te geilen.quote:
frak fuck, waar is WJ als ik m nodig hebquote:Op donderdag 1 november 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
OMG !!11!!!!1!!! http://www.youtube.com/watch?v=kjpk0TGk2aQ haha ik lig in een deuk
Esperanto?quote:Op donderdag 1 november 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
frak fuck, waar is WJ als ik m nodig heb
Dit nr whahaa uber vet sjeit
Haar inkt was opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
Muis zo geschokt dat ze weg is?
Ahhh..die vinnik zielig...snikquote:Op donderdag 1 november 2007 01:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haar inkt was op![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Daar zit je aan vast!quote:Op donderdag 1 november 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeps![]()
Dat had ik niet verwacht....
Die is kekke !quote:Op donderdag 1 november 2007 09:55 schreef nachtzuster het volgende:
Mogguh![]()
Wie zich verveelt als Fok traag is, mag het verhaaltje afmaken![]()
[ link | afbeelding ]
nou moet ik mijn beeldscherm weer koffievrij maken..quote:Op donderdag 1 november 2007 11:35 schreef Pavement het volgende:
Lobasca was naked gert took apk in his mouth, swollen thera took leandra with passion ans lust. Pave cried and came to an orgasm with W-J toes.
Te vaag voor mn koffie pauze
mn koffie is opquote:Op donderdag 1 november 2007 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou moet ik mijn beeldscherm weer koffievrij maken..![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
mn koffie is open jij verspilt het zo maar ! het echte zwarte goud
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:35 schreef Pavement het volgende:
Lobasca was naked gert took apk in his mouth, swollen thera took leandra with passion ans lust. Pave cried and came to an orgasm with W-J toes.
Te vaag voor mn koffie pauze
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:55 schreef nachtzuster het volgende:
Mogguh![]()
Wie zich verveelt als Fok traag is, mag het verhaaltje afmaken![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |