Maar je hebt tussendoor wel tijd om drinken te halenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok sucks......dzjee, die techneuten daar lijken wel op de FEBO. Die hele database, daar is stroop nog snel bij......Gewoon dagwerk om een posting te organiseren
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik voel me uitgekleed op Fok.
Oh shit, dat ben ik ook![]()
*douchen is*
Klaar, niemand meer gepostquote:
Laat me raden, voetbal ?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:46 schreef Pavement het volgende:
3-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hattrick Makaay.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:46 schreef Pavement het volgende:
3-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeer effectief ! en bruins doet het goedquote:Op donderdag 1 november 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hattrick Makaay.
Om nou te zeggen dat het "swingt", nee. Maar het is zeer effectief allemaal.
wie tegen wie?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeer effectief ! en bruins doet het goed
Owkeeeeeeeeej..keuringdienst van waarde over honing;)quote:Op donderdag 1 november 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
Feyenoord tegen Schardam west : S Het vierde
Owwwkeeequote:Op donderdag 1 november 2007 22:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owkeeeeeeeeej..keuringdienst van waarde over honing;)
Feyenoord tegen Groningenquote:
I love honeyquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
*
Damn... nog ff en dit gaat echt een 48-uurs topic worden
FOK! gaat zometeen op slot dus ik zwaai vast ff naar de vroege vogels van morgenochtend![]()
![]()
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
*
Tis anders he ?quote:
23:00 sylquote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
*
Damn... nog ff en dit gaat echt een 48-uurs topic worden
FOK! gaat zometeen op slot dus ik zwaai vast ff naar de vroege vogels van morgenochtend![]()
![]()
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |