Tering, ik ben écht sexyquote:Op donderdag 1 november 2007 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders plaats ik je 'oude' er wel even bij
[ afbeelding ]
Momenteel steeds minder.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze krijgen het verder niet goed dus pleuren ze iedereen maar op tekst only?
Hoeveel mensen komen er eigenlijk op fok?
Met ¤39.000 vergeet je dat snelquote:Op donderdag 1 november 2007 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ai....
zou je dan erge spijt hebben?
voor hetzelfde geld, nee, voor minder had je die 100....
Zegt dennix volgens mij ook tegen zichzelfquote:
mag ik daar mijn vraagtekens bijzetten??quote:Op donderdag 1 november 2007 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Momenteel steeds minder.
Wordt het lekker snel van.
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zag toch echt wat anders...
Kunnen ze niet gewoon alle numers boven de 130385 bannen? *-) < waarom doet ie het nietquote:Op donderdag 1 november 2007 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Momenteel steeds minder.
Wordt het lekker snel van.
het verschil van 211.000 euro.quote:
Ik ben lekkerder dan dennis *talk to the hand smileyquote:Op donderdag 1 november 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zegt dennix volgens mij ook tegen zichzelf
Ja, het verschil is idd wel erg grootquote:Op donderdag 1 november 2007 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het verschil van 211.000 euro.
nee, dat vergeet ik niet gauw....
Die errormelding heb ik al tijden niet gezienquote:Op donderdag 1 november 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... ik zie dat text only inmiddels default is
Waardeloos bijlezen maar gelukkig is er maar weinig gepost
Nou maar hopen dat het posten een beetje lukt tussen het drinken halen door![]()
Dan zet ik er mijn uitroeptekens bij!!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mag ik daar mijn vraagtekens bijzetten??
ach, tering, ik doe het gewoon
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Omdat ik dan ook niet meer zou kunnen postenquote:Op donderdag 1 november 2007 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon alle numers boven de 130385 bannen? *-) < waarom doet ie het niet
Hey Blauwe,quote:Op donderdag 1 november 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zet ik er mijn uitroeptekens bij!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |