Waarom blijf je dan? 0:) (<<< dat is mijn schijnheilig smiley ding)quote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt helemaal niet aan de layout, fok is nog net zo kut zonder layout.
Om jou te pesten *tong_smilie*quote:Op donderdag 1 november 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan? 0:) (<<< dat is mijn schijnheilig smiley ding)
PI =quote:Op donderdag 1 november 2007 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
het is een beetje vroeg-anarchistische-chaos... ik had ooit een mega-coole headbangsmiley die hier goed had gekund. maar helaas....
Ik denk dat ik ga stakenquote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
PI = [ afbeelding ]
Voor de buuf [ afbeelding ]
Wel jammer voor al die users met een 'Fok is traag usericon'quote:Op donderdag 1 november 2007 20:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Pi =
Kun je het nie meer aan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
PI = [ afbeelding ]
Voor de buuf [ afbeelding ]
Ik had net vandaag een naaktfoto van mezelf als usericon.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel jammer voor al die users met een 'Fok is traag usericon'
Join the clubquote:Op donderdag 1 november 2007 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik ben een forumdebiel geworden
Ja dat begreep ik.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's wel grappig.
Ik vond hem een teringdebiel. 0:)
Zou Gert die (net als edits) wél kunnen zien?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had net vandaag een naaktfoto van mezelf als usericon.
Ik zie hetquote:Op donderdag 1 november 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders plaats ik je 'oude' er wel even bijquote:Op donderdag 1 november 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt helemaal niet aan de layout, fok is nog net zo kut zonder layout.
Kut!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zie het
in je fobo doet ie het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |