Amanda en Nadia waren door BNN gevraagd de Urban Awards uit te reiken, dus eigenlijk heeft het hokje er geen hand in gehad dat Lieke daar niet bij zou zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een gedoe allemaal gisteravond zeg. Het is toch ook droevig dat alleen N en Amanda naar dat Awardgedoe mochten, dat is vragen om moeilijkheden, waarom Lieke niet, ik begrijp daar echt geen yota van. Lijkt wel of het hokje willens en wetens stookt om enige actie in dat hok te krijgen. Goed gelukt zou ik zeggen, wat een losers.
Denk dat dit de terror van Dennis is.. hij zingt ze de villa uit!! Kon nog wel eens werken ook!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:39 schreef riri het volgende:
dennis zit weer ongegeneerd als een zangparkiet te fungeren...geluid weer uit
Is daar een filmpje van?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een vrouw van bijna veertig, maar heb bij lange na niet het lelijke figuur van Nadia. Mijn borsten zijn pront, mijn taille is dan wel ietwat verminderd, maar nog steeds slank en mijn billen zijn stevig en koket.
Zo.
![]()
Mogge!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van?![]()
goedemorgen![]()
Dat het maar even gezegd is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een vrouw van bijna veertig, maar heb bij lange na niet het lelijke figuur van Nadia. Mijn borsten zijn pront, mijn taille is dan wel ietwat verminderd, maar nog steeds slank en mijn billen zijn stevig en koket.
Zo.
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:40 schreef Clank het volgende:
Waar zit die enorme snijwond in het gezicht van Dennis nou... waarvoor hij gisteravond nog naar het ziekenhuis moest?
Of ze is bang dat het eten er deze keer spontaan weer uit komt of ze stinkt nog ontzettend uit haar smoelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Nadia heeft de gewoonte om te eten met een hand voor haar mond....slaat nergens op![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze is bang dat het eten er deze keer spontaan weer uit komt of ze stinkt nog ontzettend uit haar smoel![]()
Gaat die weer meehuppelen op 'Nooit meer naar huis!!' ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:50 schreef Varen het volgende:
Dennis is op oorlogs pad tegen Huub. Hij verteld aan Brian waar hij Huub allemaal op gaat pakken
En Dennix snapt wee niet dat Huub dat soort dingen express doet om de ander uit te lokken iets te doen....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:50 schreef Varen het volgende:
Dennis is op oorlogs pad tegen Huub. Hij verteld aan Brian waar hij Huub allemaal op gaat pakken
en dan nog panorama's gaan sturen naar je ex-schoonmoeder. De panorama waar driekwart rug afgesneden is en de helft van je wangen.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
Op de plasma verschijnt of D een ander liedje wil zingen.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Nadia heeft kleding gekregen, maar het meeste heeft Lieke ook. Ik wil Nadia wel eens zien in hetzelfde strakke jurkje wat Lieke gisteren aan had, tekenen haar 3 navels en haar platte reet mooi in af![]()
Zij met multi-buik (vrij vertaald uit het portugees)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:01 schreef Varen het volgende:
Ik zie geen grote hoofdwond, of heeft hij het verstopt onder zijn haar.
Wat is een parrefajel, zo noemt D N
[ afbeelding ]
Tsja, het kindje van God hè?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:58 schreef Miraaa het volgende:
Wat lees ik op de tien site.......Amanda naar de "dokter" ??![]()
Werd gisteren door Nadia niet gezegt, naar aanleiding dat Amanda haar zus niet kon bellen........."geef niet Manny, dan regelenen ze toch gewoon weer een afspraakje bij de dokter voor je"![]()
Leuk, Dennis gaat Huub pakken op iets dat hij zou willen doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
D: ik ga huub constant pakken op de telefoon en op dat hij Amanda wou spugen. Hij is gewoon gefrustreerd dat het over is tussen hem en Lieke.
Zooo, das hard tegen je vriendinquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zij met multi-buik (vrij vertaald uit het portugees)
Sorry, beetje late reactie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda en Nadia waren door BNN gevraagd de Urban Awards uit te reiken, dus eigenlijk heeft het hokje er geen hand in gehad dat Lieke daar niet bij zou zijn.
Misschien kunnen die gleuven meteen iets doen voor BNN\'s programma Spuiten en Slikken.![]()
palma heeft altijd een pruik opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:08 schreef Deisyy het volgende:
Is de föhn van Palma ontploft?
Ik vond het ook idioot dat ze die stemming erin gooiden net nadat er een matpartij was geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, beetje late reactie.
Dat begrijp ik wel maar het hokje kon toch op zijn vingers natellen dat dit voor problemen zou zorgen, hele domme actie imo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:58 schreef Miraaa het volgende:
Wat lees ik op de tien site.......Amanda naar de "dokter" ??![]()
Werd gisteren door Nadia niet gezegt, naar aanleiding dat Amanda haar zus niet kon bellen........."geef niet Manny, dan regelenen ze toch gewoon weer een afspraakje bij de dokter voor je"![]()
Het viel al langer op...naar de tandarts in A'dam en dan 5 uur wegblijven...terwijl het een half uurtje rijden is vanaf Eemnesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
en zo heeft Nadia een klein DGK geheimpje onthuld![]()
en aangezien dat domme wicht wel vaker haar mond voorbij geluld heeft zou het me niks verbazen als dit nog weleens zeer dicht bij de waarheid kan liggen!
een half uurtje??,.. dan rij je nog langzaam!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het viel al langer op...naar de tandarts in A'dam en dan 5 uur wegblijven...terwijl het een half uurtje rijden is vanaf Eemnes![]()
Gisteren is ze ook al naar het ziekenhuis geweest.En nu ineens is het weer een allergie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het viel al langer op...naar de tandarts in A'dam en dan 5 uur wegblijven...terwijl het een half uurtje rijden is vanaf Eemnes![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:20 schreef Lobasca het volgende:
sylvia
Och erme, dat oude vrouwke is helemaal zonder rollator naar DGK gekomen. Petje af hoor, voor dat oude vel van 60. En dan is haar tafeltje ook nog in het water gevallen. En dat op haar leeftijd. Als ze maar geen aderverkalking krijgt.quote:
Daarom hebben ze Amanda ook de poort uitgejaagt, anders zou Til het nog aan d'r, toch al, zwakke hart krijgen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Och erme, dat oude vrouwke is helemaal zonder rollator naar DGK gekomen. Petje af hoor, voor dat oude vel van 60. En dan is haar tafeltje ook nog in het water gevallen. En dat op haar leeftijd. Als ze maar geen aderverkalking krijgt.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Och erme, dat oude vrouwke is helemaal zonder rollator naar DGK gekomen. Petje af hoor, voor dat oude vel van 60. En dan is haar tafeltje ook nog in het water gevallen. En dat op haar leeftijd. Als ze maar geen aderverkalking krijgt.![]()
Staat er een T in kofschip? Nee, dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:29 schreef Lobasca het volgende:
Daarom hebben ze Amanda ook de poort uitgejaagt, anders zou Til het nog aan d'r, toch al, zwakke hart krijgen...
Klopt die T bij uitgejaagt? Verbeter aub mijn spelfouten
bij twijfel, raadpleeg deze site.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Amanda ook de poort uitgejaagt, anders zou Til het nog aan d'r, toch al, zwakke hart krijgen...
Klopt die T bij uitgejaagt? Verbeter aub mijn spelfouten
Een T in het kofschip???quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat er een T in kofschip? Nee, dus![]()
Was de moeder van Amanda trouwens niet jarig, één dezer dagen? Toevallig ...
LOL. G inderdaad (oh jee, collega komt kijken waarom ik zo hard lach)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:32 schreef Lobasca het volgende:
Een T in het kofschip???je bedoeld G
Morgen is Ma manda jarig
Volgens mij was ze gisteren jarig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
het was toch 't kofschip?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
gelijk in mijn favorieten gezetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
bij twijfel, raadpleeg deze site.![]()
http://www.mijnwoordenboek.nl/ww.php
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. G inderdaad (oh jee, collega komt kijken waarom ik zo hard lach)
Enne bedoelT.
ja die is niet blij na gisteravondquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:36 schreef Mokum020 het volgende:
Nix doet stoer tegen Nadia dat ie het geweldig vond allemaal gisteravond....
Nadia: "Volgens mij heb ik jou niet echt gehoord gister"
Kutwijf![]()
Morgen.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was ze gisteren jarig.
Owkeeeeej, thx.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Morgen.....
volgens de kalender in de keuken vanochtend...
Of 't Fokschaap.....quote:
hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:50 schreef dl3b het volgende:
De punani wordt duur betaald.
Werden maar niet begonnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:55 schreef Nomrc2 het volgende:
volgens mij werd nix gisteren in de discussie ook weer helemaal weggelult
ging er om dat hij liep te slijmen bij de gozer die z'n vriendinnetje had ingepikt(luc)
dat huub en brian vervolgens wat fysiek werden was puur omdat ze dat leuk vonden
daar is meer " 't fakeschaap" op van toepassing volgens mij. En op 0% " schop 't kaf"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:54 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
lekker, nou moet ik aan naadje denken
Waarschijnlijk denkt ie nu dat Brian partij voor hem zal kiezen... ook nadat Amanda had gezegd hem er sowieso 2 maanden in te laten. Het spel is weer op slot gegooit door Amanda door stemmingen te koppelen aan ontslagrondes. De vraag is of Brian dat accepteert en of ie die loser gaat gebruiken door hem tegen Huub op te zetten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:03 schreef Varen het volgende:
Wat er gisteren gebeurde is de ultieme opening voor Dennis. Hij vindt het super, helemaal super.
Nadia is blij dat hij zich super voelt (sarcastisch gezegd)
loser ruzie met Huub Brian ruzie met Huub. Amanda die die loser er sowieso 2 maanden inhoud. Kan wel begrijpen dat die loser zich super voelt. Al heeft ie daar niets zelf voor gedaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:03 schreef Varen het volgende:
Wat er gisteren gebeurde is de ultieme opening voor Dennis. Hij vindt het super, helemaal super.
Nadia is blij dat hij zich super voelt (sarcastisch gezegd)
Zeg dat maar tegen de navels van Nadia.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
Brian gaat gebruik maken van de 3 is teveel situatie.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de navels van Nadia.
hij is door zijn luiers heen die zijn diarree opvangen...hij wacht eerst op de nieuwe bestelling voor hij weer naar binnen durft...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:11 schreef Guuskeee het volgende:
nix word liever door nadia uit gezeken dan dat ie in zn eentje naar de rest gaat... schijtzak![]()
hij moet de Febo nog overtuigen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:30 schreef tipsch het volgende:
Wat een oetlul hoe Brian dat verhaal van gisteren vertelt. "Gecontroleerde woede hoor"![]()
Ben wel benieuwd of hij hier nu weer mee wegkomt....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:30 schreef tipsch het volgende:
Wat een oetlul hoe Brian dat verhaal van gisteren vertelt. "Gecontroleerde woede hoor"![]()
Bron VV.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:35 schreef fredfik het volgende:
wie is daar aan het kickboksen?de ex van natas????
Dan zal dat zijn voor het feit, dat hij als een soort van verslaggever met een komkommer deed of hij de microfoon bij Brian en dan weer bij Huub hield als ze wat zeiden. Nadia haalde die komkommer trouwens met een woeste blik weg.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat D complimenten heeft gekregen van het hokje voor gisteravond?![]()
Kan niet, want Brian is vanavond WEGquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:50 schreef pullup het volgende:
Brian is weer aan het oefenen voor vanavond zie ik
Was het maar waar!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Kan niet, want Brian is vanavond WEG
Welnee dat was gecontroleerde agressiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Kan niet, want Brian is vanavond WEG
Het blijft een loser maar hij wees naar het hokje toen hij zei dat ze het goed vonden wat gisteravond gedaan heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan zal dat zijn voor het feit, dat hij als een soort van verslaggever met een komkommer deed of hij de microfoon bij Brian en dan weer bij Huub hield als ze wat zeiden. Nadia haalde die komkommer trouwens met een woeste blik weg.
of het feit dat hij het messenblok weghaalde...ook zo hilarisch...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan zal dat zijn voor het feit, dat hij als een soort van verslaggever met een komkommer deed of hij de microfoon bij Brian en dan weer bij Huub hield als ze wat zeiden. Nadia haalde die komkommer trouwens met een woeste blik weg.
(VV)quote:12:55 - Brian gaat tekeer
“Kijk als ik zie dat je met je linkervoet voor staat, dan sla je met rechts, dus loop rechts om je heen en niet links. Op deze manier kom je nooit lekker uit”, legt Melvin aan Brian uit. Antilliaan neemt het advies te harte en gaat verder. Jaap en Huub zitten vol verbazing te kijken hoe de Antilliaan tekeer gaat in de fitnessruimte. Ze zullen zich waarschijnlijk nog wel een keer bedenken om Brian te gaan bashen…
tuurlijk zegt het hokje dat hij het goed heeft gedaan, ze hebben weer schitterende beelden van D de Looserrrrrrrrquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een loser maar hij wees naar het hokje toen hij zei dat ze het goed vonden wat gisteravond gedaan heeft.
Mooi, ton sur ton. Volgens mij vindt Til het helemaal niks dat vechten.
[ afbeelding ]
N zet D nu echt voor lul.quote:
de ruzie na de eerste ruzie tussen Lieke en Huub kwam ook vol in beeld terwijl Brian Amanda buiten beeld stond vol stond uit te scheldenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
(VV)
Dat moge duidelijk zijn. Geen enkele verwijzing naar de agressiviteit van Brian van gisteravond, terwijl een bruggetje daar naartoe zo voor de hand ligt. Dat wordt wederom doodgezwegen, geen sanctie voor Saint Brian.
Had je iets anders verwacht dan, ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
(VV)
Dat moge duidelijk zijn. Geen enkele verwijzing naar de agressiviteit van Brian van gisteravond, terwijl een bruggetje daar naartoe zo voor de hand ligt. Dat wordt wederom doodgezwegen, geen sanctie voor Saint Brian.
onzin! het enige wat dennix veroorzaakt heeft is een samenwerking tussen no-brain en huub, en dat is dus precies het tegenovergestelde van wat jij zegt...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:20 schreef diedirk het volgende:
Krijg steeds vaker het idee dat de FEBO Dennis erin wilt houden om hem zover te krijgn dat Huub of Brian over de schreef gaat en er zo een spetterend einde aan de gouden kooi komt.
Waarom zouden ze anders alles op het spel zetten en geen toneelhaak uitdelen voor iemand die niks doet geen tv maakt en alleen voor gevaar zorgt voor exit Huub of Brian?!
Ik moet zeggen dat D er om vraagt, kijk nog eens goed en kijk wie naar wie toeloopt. Het is toch echt D die Huub opzoekt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:17 schreef avonne het volgende:
Huub beweert wel dat Dennis begon, maar dat is een leugen, het was toch echt Huub die als eerste tegen Dennis aan begon te plaken en uit te dagen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk doet hij iets waar hij voor gemaakt is, VEGEN!!!!!
iki ken genoeg miljoniars die kickboxen en er zijn ook zat miljoniars die rappen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Toch mooi dat ze al die activiteiten voor Brian organiseren die ik met miljonairs associeer: Rappen en kickboxen![]()
heb 'm gelijk ff op nix z'n hyves geplaatstquote:
Goh !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:27 schreef gomi het volgende:
[..]
iki ken genoeg miljoniars die kickboxen en er zijn ook zat miljoniars die rappen.
Buiten dat zijn er ook zat miljonairs die van rap en/of kickboxen houden
hoe kom je aan die te gekke info? van mtv? of uit de hitkrant? serieus jonge!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:27 schreef gomi het volgende:
[..]
iki ken genoeg miljoniars die kickboxen en er zijn ook zat miljoniars die rappen.
Buiten dat zijn er ook zat miljonairs die van rap en/of kickboxen houden
Ik heb dit in de vorige COS gelezen maar de streamers hebben niks gezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:26 schreef mojooow het volgende:
Bron www.radio538.nl
iemand hier iets van meegekregen??
Amanda wel maar Lieke niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:32 schreef kybe het volgende:
Die Huub is ook niet wijs! Hij gaat de naam Amanda ook bij zijn tatoeage laten zetten.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat D er om vraagt, kijk nog eens goed en kijk wie naar wie toeloopt. Het is toch echt D die Huub opzoekt.
http://goudenkooi.headlin(...)rom-een-glazen-deur/
Schattig, dat vertrouwen in gerechtigheidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:39 schreef STAP01 het volgende:
Ik neem aan dat Brain nog wel een boete krijgt!
Hoe moet het spel dan gespeeld worden? Voor mijn part slaan ze elkaar met een big bang de hut uit. Is wel passend bij het programma.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het hoedanook niet een manier om "het spel te spelen". Ik hoop dat het niet meer gebeurd.
Ik zie het anders maar goed, ik ben het met je eens dat dit niet de manier is om het spel te spelen en het hokje heeft het uit de hand laten lopen, ze hadden veel eerder in moeten grijpen imo.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zie toch echt Huub naar Dennis toelopen en zeggen "wat ben jij dan, wat ben jij dan?" en tegen Dennis op rijden.
Ik vind het hoedanook niet een manier om "het spel te spelen". Ik hoop dat het niet meer gebeurd.
en Nadia niet? Het is nou ook weer niet zo dat haar naam het plaatje gaat verstieren want het ziet er toch al niet uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Die ook,hij zei tegen Tilly dat hij de namen van Lieke en Amanda er bij ging zetten
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe moet het spel dan gespeeld worden? Voor mijn part slaan ze elkaar met een big bang de hut uit. Is wel passend bij het programma.
Verbaal is Huub 100x sterker dan D. Huub had gewoon door moeten gaan met beige , dat verliest D altijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe moet het spel dan gespeeld worden? Voor mijn part slaan ze elkaar met een big bang de hut uit. Is wel passend bij het programma.
Voor het eerst sinds tijden moest ik toch wel heel erg hard lachen toen de deur sneuvelde. Politiek correct als ik ben, ben ik natuurlijk tegen geweld enzo maar ik moest wel even bulderen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verbaal is Huub 100x sterker dan D. Huub had gewoon door moeten gaan met beige , dat verliest D altijd.
Zo kun je het ook bekijken, ieder nadeel heb ze voordeel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden moest ik toch wel heel erg hard lachen toen de deur sneuvelde. Politiek correct als ik ben, ben ik natuurlijk tegen geweld enzo maar ik moest wel even bulderen.
Dit was niet gebeurd als de meet tussen Huub en Dennis alleen verbaal met 10m afstand was geweest.
Hahahaha, gelukkig staat Tilly nog met beide benen op de grond!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda wijst Til op het feit dat H/J en L het tafeltje moeten betalen. Til kan er eigenlijk wel om lachen en maakt zich er niet druk om.
Jammer Amanda.![]()
Een tafel is ook geen persoonlijk bezit. Dat mokkel moet nodig eens op haar plaats worden gezet. Ik heb ook ontzettend genoten dat ze gisteren die stemming niet kreegquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda wijst Til op het feit dat H/J en L het tafeltje moeten betalen. Til kan er eigenlijk wel om lachen en maakt zich er niet druk om.
Jammer Amanda.![]()
Bijna goed! Het is stembandrotquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:58 schreef Guuskeee het volgende:
die zwerfster word al een paar uur aan dr voorpoten geholpen, wat heeft ze dan, hoefrot?
Een combi van beiden: mond en klauwzeer.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef SiRojK het volgende:
Tilly doet mee voor een goed doel
'Eemnes - Afgelopen woensdagmiddag heeft Tilly, de nagelstyliste van De Gouden Kooi, meegewerkt voor een goed doel. In De Gouden Kooi ontving zij daklozen uit Amsterdam en omstreken om ze een gratis manicure te geven.
[ afbeelding ]
Na 3 jaar rondzwerven op straat heeft Amanda voor het eerst sinds tijden weer eens nagellak op, dit alles dankzij de Gouden Kooi en Tilly!
Dakloze 'Amanda' was erg enthousiast: ,, Jonguh, ik heb muh nagguls voor gratis laten doen door Tilly, ik houww van haar, ze is echt een schatjuh... Voor ons is het niet altijd te betaluh om onze nagguls te laten doen, dus ik ben heul gelukkig dat dat vandaag een keertje kon. Ook ben ik erg in mijn vereerd om hier te moguh zijn, ik ben blij dat de gouden kooi zoiets heeft kunnuh bewerkstelliguh..
Tilly doet mee voor een goed doel
'Eemnes - Afgelopen woensdagmiddag heeft Tilly, de nagelstyliste van De Gouden Kooi, meegewerkt voor een goed doel. In De Gouden Kooi ontving zij daklozen uit Amsterdam en omstreken om ze een gratis manicure te geven.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een combi van beiden: mond en klauwzeer.
Tilly doet mee voor een goed doel!!
[ afbeelding ]
Na 3 jaar rondzwerven op straat heeft Amanda voor het eerst sinds tijden weer eens nagellak op, dit alles dankzij de Gouden Kooi en Tilly!
En dan zelf er 100% van overtuigd zijn dat ze op haar sloffen Holland's Next Top Model zou kunnen winnen. Ik zou haar daarvoor graag zien auditeren en dan vooral heel graag het commentaar willen horen op haar logge lijf.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn blik werd getrokken naar haar rare poes. Ze heeft zo'n rare bouw. Allemaal rare ophopingen van vet heeft ze.
ik kan een verhaal vertellen over elk lichaamsdeel van die zeug over hoe lelijk het is. die flos van haar is idd weerzinwekkend en vrouwonterend. maar ja, dat kan je ook zeggen over haar bouwvakkersrug, dr kont (kont ??), die theezakjes van haar die bij andere vrouwen borsten heten, dr misselijkmakende rotkop, enz enz enz... maar het lelijkste van haar is toch echt haar gedrag, gestuurd door een enorm egoisme en zelfverheerlijking.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn blik werd getrokken naar haar rare poes. Ze heeft zo'n rare bouw. Allemaal rare ophopingen van vet heeft ze.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
en dan zegt het,' ik ben gewoon gek op mijn haar!'![]()
En, lucht het op?quote:
Die broek zit duidelijk te strak, hoe heet zoiets ook weer, camel toe ofzo?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Het ergste vind ik nog dat dat op t.v. allemaal verbloemd wordt. Daar zie je alleen haar gezicht en haar mooie benen. Mensen die haar alleen op t.v. zien vinden haar prachtig. Als ik dan vertel hoe ze er verder uit ziet geloven ze me niet en als ik dan foto's van internet laat zien vallen ze om van verbazing...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik kan een verhaal vertellen over elk lichaamsdeel van die zeug over hoe lelijk het is. die flos van haar is idd weerzinwekkend en vrouwonterend. maar ja, dat kan je ook zeggen over haar bouwvakkersrug, dr kont (kont ??), die theezakjes van haar die bij andere vrouwen borsten heten, dr misselijkmakende rotkop, enz enz enz... maar het lelijkste van haar is toch echt haar gedrag, gestuurd door een enorm egoisme en zelfverheerlijking.
dat moest ik ff kwijt...![]()
Het lijkt eerder een elephant toe.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die broek zit duidelijk te strak, hoe heet zoiets ook weer, camel toe ofzo?
Nou en of.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Het is inmiddels weer bijna een week verder maarre... is Dennis al aan t knallen geweest??
FC Darkroom Darkside enzo??![]()
Jezoes, waar heeft die zwerfster haar boodschappenkarretje geparkeerd?quote:
Volgens mij hebben ze het verkeerd verstaan of begrepen. N en Amanda hadden het er wel over en zeiden dat Lieke pichiri was maar over een nieuwe stemming heb ik ze niks horen zeggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ik lees net op VOL dat er een nieuwe stemming komt over dat Urban Awards uitje? Koste wat het kost moeten Amanda en Nadia daarnaartoe?
Zeker weten dat bij die volgende stemming (als die info klopt) iedereen plotsklaps voor stemt.
dat zeker, maar ik voel nog een heleboel meer opkomen... moet mezelf inhouden... moeilijk... ik moet volhouden... ow shit, daar gaan we weer... ik heb vrienden die meer op een vrouw lijken als die vogelverschrikker!! waarom die witte strakke broek?? Jij moet juist alles doen om je figuur te verhullen!! hoe kan je dat niet weten als de helft van de tijd dat je wakker bent voor de spiegel staat? (en de ander helf de binnenkant van een wijnglas bekijkt) wat een kutwijf is het toch zeg...quote:
Ah okay.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij hebben ze het verkeerd verstaan of begrepen. N en Amanda hadden het er wel over en zeiden dat Lieke pichiri was maar over een nieuwe stemming heb ik ze niks horen zeggen.
100% !!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou en of.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M7pEKUEFQq0
Goed zoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat zeker, maar ik voel nog een heleboel meer opkomen... moet mezelf inhouden... moeilijk... ik moet volhouden... ow shit, daar gaan we weer... ik heb vrienden die meer op een vrouw lijken als die vogelverschrikker!! waarom die witte strakke broek?? Jij moet juist alles doen om je figuur te verhullen!! hoe kan je dat niet weten als de helft van de tijd dat je wakker bent voor de spiegel staat? (en de ander helf de binnenkant van een wijnglas bekijkt) wat een kutwijf is het toch zeg...![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat zeker, maar ik voel nog een heleboel meer opkomen... moet mezelf inhouden... moeilijk... ik moet volhouden... ow shit, daar gaan we weer...
Ik heb gehoord dat A tegen N aan het praten was over "haar vriendje", waarmee ze naar het - uche uche, ziekenhuis, uche, uche - was geweest. "Haar vriendje" vertelde dat de buren niet blij waren dat de stemmingen down the drain gingen, omdat de buren daar erg veel moeite voor doen. Het skydiven werd als voorbeeld genoemd, daar waren "ze" hartstikke lang mee bezig geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ik lees net op VOL dat er een nieuwe stemming komt over dat Urban Awards uitje? Koste wat het kost moeten Amanda en Nadia daarnaartoe?
Zeker weten dat bij die volgende stemming (als die info klopt) iedereen plotsklaps voor stemt.
De febo kan dus nu vervangen worden door welke medische specialist dan ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat A tegen N aan het praten was over "haar vriendje", waarmee ze naar het - uche uche, ziekenhuis, uche, uche - was geweest. "Haar vriendje" vertelde dat de buren niet blij waren dat de stemmingen down the drain gingen, omdat de buren daar erg veel moeite voor doen. Het skydiven werd als voorbeeld genoemd, daar waren "ze" hartstikke lang mee bezig geweest.
Dit allemaal volgens Amanda.
Aha. Tja, dat is het risico dat je neemt met stemmingen. Zou het erg min vinden als om die reden andere bewoners tegen hun zin in 'voor' moeten stemmen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:39 schreef Dark het volgende:
Ik heb gehoord dat A tegen N aan het praten was over "haar vriendje", waarmee ze naar het - uche uche, ziekenhuis, uche, uche - was geweest. "Haar vriendje" vertelde dat de buren niet blij waren dat de stemmingen down the drain gingen, omdat de buren daar erg veel moeite voor doen. Het skydiven werd als voorbeeld genoemd, daar waren "ze" hartstikke lang mee bezig geweest.
Dit allemaal volgens Amanda.
Vertel please.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
Ze hebben echt allemaal info over de gastspeler gekregen.
Precies en gooi nu die brief met de boete voor Brain er maar in! Zet m weer met beide poten op de grond!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel please.
Volgens Amanda en Brian zijn ze samen het sterkst in dat hok, Lieke wordt met de dag zwakker, Huub kan alleen maar schelden............
Die 2 leven echt in een schijnwereld.
Amanda,' oooh dat gaat zo mooi worden, die nieuwe gastspelers' Daarna ging het snel over Huub en Lieke.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel please.
Volgens Amanda en Brian zijn ze samen het sterkst in dat hok, Lieke wordt met de dag zwakker, Huub kan alleen maar schelden............
Aha, thanx........nu begrijp ik wat ze over Huub vertelden, ze willen die gastspeler koppelen aan Huub zodat Lieke over de zeik gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda,' oooh dat gaat zo mooi worden, die nieuwe gastspelers' Daarna ging het snel over Huub en Lieke.
Volgens mij zit ik nog steeds naar een soap te kijken ipv een spel.
Brian en Amanda gaan geen klappen vangen, dat is wel weer duidelijk. Sterker nog, hun ruzie's mogen niet eens meer op de streams.
Ik hoor het al, ze hebben weer een setjes verse oogkleppen gekregen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel please.
Leuk ideequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:59 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil een zaterdag met haar halfjaarsdag gaan steengrillen met Joris Huub en Jaap er ook bij.
Welke van de 100quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef paddy het volgende:
Ik weet niet of hij al ergens staat. Heb hem nergens kunnen vinden zo..of het moet een flink aantal COSsen terug staan, maar kijk eens naar die filmpjesEén van Huub en één van Brain.
Het is allebei bagger maar die clip van Brian spant de kroon, het is een mini p0rnfilm.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:03 schreef paddy het volgende:
Gouden Kooi-bewoners strijden met eigen lied
Of ik zet de link er even bij
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:03 schreef paddy het volgende:
Ik vroeg me af of ik er misschien overheen gekeken had maar het was wel duidelijk dat er dansende kinderen in voor moesten komen van Brian. Die zijn dus vervangen door een semi geil kijkende zwakzinnige?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is allebei bagger maar die clip van Brian spant de kroon, het is een mini p0rnfilm.![]()
whahaha topquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef SiRojK het volgende:
Tilly doet mee voor een goed doel!!
[ afbeelding ]
Dakloze 'Amanda' was erg enthousiast: ,, Jonguh, ik heb muh nagguls voor gratis laten doen door Tilly, ik houww van haar, ze is echt een schatjuh... Voor ons is het niet altijd te betaluh om onze nagguls te laten doen, dus ik ben heul gelukkig dat dat vandaag een keertje kon. Ook ben ik erg in mijn vereerd om hier te moguh zijn, ik ben blij dat de gouden kooi zoiets heeft kunnuh bewerkstelliguh"
Ja.. maak dat er maar van!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:07 schreef Lady-night het volgende:
De deur was om Dennis te imponeren...en het is effectief, volgens Brian.
En Huub deed weer theatraal...met zijn schwalbe, Lieke deed ook overdreven.
Hij gaat Lieke nu aanpakken...dan heeft hij Huub ook
Hé, wat grappig dat je dit gevonden hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:13 schreef Lady-night het volgende:
Darkraver in DGK
http://www.youtube.com/watch?v=38HGekSykP4
Neuh.. hij kon vandaag toch ook gewoon kickboksen?!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij mankeert niets aan z'n handen zo te zien.![]()
Hij heeft "per ongeluk" een glazen deur kapot gegooid en zich daarbij zgn geblesseerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:13 schreef arneaux het volgende:
Wat is er met de hand van Brian dan?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:13 schreef arneaux het volgende:
Wat is er met de hand van Brian dan?
Ah, is t daardoor. Ik had t filmpje gezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft "per ongeluk" een glazen deur kapot gegooid en zich daarbij zgn geblesseerd.![]()
Hub zegt dat Syl en Eric binnenkort komen.![]()
Alweer??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft "per ongeluk" een glazen deur kapot gegooid en zich daarbij zgn geblesseerd.![]()
Het wordt MET clip nog slechter allemaalquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:03 schreef paddy het volgende:
Donderdag om 1900 komen ze.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter illustratie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alweer??
Damn... dat is een wijnglas vorig kerst (de wijn over Nena d'r jurk, het glas elders) vervolgens een deur, toen weer een glas, en nu weer een deur?!
Ergo: volgens het schema is het volgende weer een glas
Misschien is Brian dadelijk zo blij met zijn sterke relatie dat hij van pure vreugde de tong in de mond van de gastspeelster drukt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Bron: VV.14:48 - Relatieperikelen in de Villa
![]()
Ach een deur meer of minder, hadden ze maar voor degelijke kwaliteit moeten gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alweer??
Damn... dat is een wijnglas vorig kerst (de wijn over Nena d'r jurk, het glas elders) vervolgens een deur, toen weer een glas, en nu weer een deur?!
Ergo: volgens het schema is het volgende weer een glas
Ik hoop toch zo dat het Nena is... dan moet nog maar blijken hoe "gelukkig en verliefd" Amanda en Brian zijn...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Bron: VV.14:48 - Relatieperikelen in de Villa
Het enige liefdeskoppel van de Villa, Brian en Amanda analyseren de relatie break-ups van de overige Miljonairs en de gevolgen er van. “De motivatie is helemaal weg voor Lieke. Ze jankt elke dag, ze heeft hier geen vrienden, ze gaat er aan onder door wacht maar”, denkt Amanda hardop. “Ik vraag me af hoe Huub zal reageren als er straks een mannelijke gastspeler zal komen en Lieke met die gast gaat zoenen”, lacht de Antilliaan. “Alles gaat vreten en knagen net zolang, totdat één van die twee de Villa verlaat”, voorspelt de blondine. “Gelukkig zijn wij samen gelukkig en verliefd!”, zegt Amanda opgelucht. Nog wel…wie zal de volgende gastspeler worden en wat voor invloed zal hij/zij hebben op de Miljonairs? De bewoners kunnen niet wachten, en wij ook niet!
![]()
WTF?!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter illustratie.
Dit noemt Brian "Gecontroleerde woede"![]()
http://goudenkooi.headlin(...)diggelen-door-brian/
Hoevaker ik kijk, hoe meer interessante details ik zie. Brian en Amanda krijgen binnen al ruzie, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter illustratie.
Klopt, Amanda baalde dat Brian zich met de ruzie van Huub en D bemoeide. Ze kwam hier vandaag ook weer op terug.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:46 schreef avonne het volgende:
hoev
[..]
Hoevaker ik kijk, hoe meer interessante details ik zie. Brian en Amanda krijgen binnen al ruzie, bijvoorbeeld.
En toch hé, zie je aan een paar dingen dat hij wel degelijk in controle is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter illustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |