Die pit was ik helemaal vergeten..quote:Op donderdag 1 november 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De jeugd krijgt uiteraard meer de kans van Koster, en die deden het allemaal prima gisteren. Zo zie je maar wat een lul die HtC was met zijn Colin etc. Nergens voor nodig.
Maar idd, we waren slordig in de afwerking, maar met 3-1 op h'veen kan ik er mee leven.
Ik denk nog steeds dat Delorge het best redelijk kan doen, mits geen blessure meer natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Korster.
Ja, daarom. En dat pakt vooralsnog goed uit. Natuurlijk kan je niet de hele ploeg bij de A-selectie trekken, maar het blijkt dat de "breedte aankopen" van HtC volkomen onnodig waren, op Rommedahl na dan.
Mwah, echt een opvulspeler die geen kwaad kan, meer niet. Geen meerwaarde iig. Maar idd niet verkeerd om erbij te hebben.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Delorge het best redelijk kan doen, mits geen blessure meer natuurlijk.
Nouja, ik ben natuurlijk geen fan van Delorge en Colin, maar opzich was het idee achter de breedte aankopen niet heel erg onlogisch. Heerenveen is namelijk geen Werder Bremen, en in duels met veel druk (zoals toen tegen Bremen) kan zelfs de beste jongeling door het ijs zakken. Dat gebeurt niet alleen bij Ajax, maar ook bijvoorbeeld bij AZ. Toen zij uit in Bremen speelden ging bijvoorbeeld Ryan Donk meermalen opzichtig in de fout terwijl hij de rest van het seizoen alleraardigst heeft gespeeld.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daarom. En dat pakt vooralsnog goed uit. Natuurlijk kan je niet de hele ploeg bij de A-selectie trekken, maar het blijkt dat de "breedte aankopen" van HtC volkomen onnodig waren, op Rommedahl na dan.
Inderdaad. Een mooi voorbeeld om mijn post van net kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:24 schreef Nashje het volgende:
Elke sliding van Vertonghen gister was op de bal. En dat Vertonghen Urby mag vervangen van Koster vind ik ook wel geruststellend. Ten Cate zou voor Colin hebben gekozen.
Achja dat is hem na een tijd wel wat af te leren denk ik, voorlopig is hij echt prima voor de korte tijd die hij bij Ajax zit. Hij is al dreigender en efficienter geweest als Babel in zijn hele Ajax periode.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef Blight het volgende:
Maar wat vinden jullie van Suarez dan? Die tunnelvisie en dat theater beginnen mij toch wel een beetje tegen te staan..
Jazeker is dit een Adrie effect. Hij heeft gekozen om niet 3 verdedigende middenvelders te gebruiken omdat er al zo weinig creativiteit is. In principe ziet iedereen dat in, behalve Ten Cate natuurlijk, die voet bij z'n eigen stuk houdt.quote:
Klopt. Anita zou het nu ook wel goed doen. Die jongen straalt Amsterdamse bravoure uit, heeft lef en toont pit. Ik vergelijk hem stiekem wel een beetje met Davids.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
En breedteaankopen moeten gewoon beter zijn dan de eigen jeugd anders kan je net zo goed jongens uit het 2e halen en die voor de leeuwen gooien. Meestal zijn die jonge gasten super gemotiveerd en geven ze alles in zo'n wedstrijd en vaak zijn ze ook goed.
Nee, niet Amsterdamse bravoure, maar Maarssense bravoure.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Anita zou het nu ook wel goed doen. Die jongen straalt Amsterdamse bravoure uit
Dat is Utrecht toch?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, niet Amsterdamse bravoure, maar Maarssense bravoure.![]()
(hij komt uit Maarssen, ik ook. je mag me aanraken)
Net niet, 7 km erboven. Het stikt hier wel van de Utrecht-supporters ja.quote:
Net alsof Utrecht het toen beter deed.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net niet, 7 km erboven. Het stikt hier wel van de Utrecht-supporters ja.![]()
In de crisisjaren van Ajax (99/2000), stapte iedereen en zijn moeder over van Ajax naar Utrecht. Nepperds.
Opzouten met Hiddink, we hebben Koster ;-)quote:'Guus Hiddink na EK 2008 nieuwe trainer van Ajax'
Gepubliceerd op 01-11-07 om 09:04 door Jurjen van Geel
Dat Guus Hiddink een van de vele trainers op het lijstje was bij Ajax was al bekend. Volgens verschillende bronnen was de bondscoach van Rusland woensdag in Amsterdam, waar hij een gesprek zou hebben gehad met het bestuur van de topclub.
Het is de bedoeling dat 'Guus Geluk' na het EK van 2008 naar Amsterdam komt als hoofdcoach. Dat zou betekenen dat interim-trainer Adrie Koster het seizoen afmaakt op de bank bij Ajax.
De succesvolle oefenmeester verlengde onlangs zijn contract nog bij de Russische bond, waardoor de komst toch niet zo zeker lijkt. Eerder was Hiddink op de Nederlandse velden al actief bij PSV.
In maximaal 2 competitiewedstrijden kan hij weinig kapot maken lijkt mequote:Op donderdag 1 november 2007 10:41 schreef koningdavid het volgende:
Nu hopen dat Jan Wouters het net zo goed bij PSV als bij Ajax destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |