Och, bij de NOS kunnen ze er ook wat van hoor. Andy Houtkamp met zijn praktisch gesloten vragen,quote:Op donderdag 1 november 2007 08:49 schreef Rhapsody het volgende:
Tja zat het voetbal nog maar bij de NOS. Niet dat dat perfect was, maar wel een stuk beter.
Die Barbara is een ordinaire relsnol en Genee een waardeloze voetbalanalfabeet.
Ik vond Gabri juist goed, vooral in verdedigend opzicht. Hoeveel ballen die wel niet onderschept of veroverd heeft.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk weer een beetje een redelijke pot van Ajax. Weinig mensen die echt faalden, vond alleen Ogararu en Gabri zwak spelen eigenlijk. Gabri vangt het nog op met hard werken, maar Ogararu heeft het echt niet lijkt het wel.
Eens. Die mag zich de aankomende weken weer eens opnieuw bewijzen in het 2de. Die half stonende zwalker heb ik ook niet gemist. HIj kan het echt wel maar hij heeft last van het "Ik sta op de VI dus ik heb het gemaakt" syndroom.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:29 schreef Acathla het volgende:
Ik heb Urby geen minuut gemist. Wat mij betreft mag hij voorlopig buiten het elftal blijven.
De jeugd krijgt uiteraard meer de kans van Koster, en die deden het allemaal prima gisteren. Zo zie je maar wat een lul die HtC was met zijn Colin etc. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Een Siem de Jong, Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel, Robbert Schilder, Hedwiges Maduro die gisteren uitstekend speelden. Het is misschien wat vroeg, maar ik denk dat je dit Koster nog kunt toerekenen ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |