abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54296168
Die Barbara moet ook gewoon op de brandstapel, sensatiehoer.
Samen met die Genee en die snor.
-
pi_54296180
Tja zat het voetbal nog maar bij de NOS. Niet dat dat perfect was, maar wel een stuk beter.

Die Barbara is een ordinaire relsnol en Genee een waardeloze voetbalanalfabeet.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:13:11 #178
52871 Blight
Supersized.
pi_54296497
quote:
Op donderdag 1 november 2007 08:49 schreef Rhapsody het volgende:
Tja zat het voetbal nog maar bij de NOS. Niet dat dat perfect was, maar wel een stuk beter.

Die Barbara is een ordinaire relsnol en Genee een waardeloze voetbalanalfabeet.
Och, bij de NOS kunnen ze er ook wat van hoor. Andy Houtkamp met zijn praktisch gesloten vragen, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 1 november 2007 @ 09:14:54 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54296527
Eindelijk weer een beetje een redelijke pot van Ajax . Weinig mensen die echt faalden, vond alleen Ogararu en Gabri zwak spelen eigenlijk. Gabri vangt het nog op met hard werken, maar Ogararu heeft het echt niet lijkt het wel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:16:23 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54296542
Fuck it, het gaat allemaal om de beelden van de wedsrtijd, niet om alles daar omheen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54296549
Rommendahl is vooralsnog een prima breedte aankoop gebleken.
pi_54296567
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk weer een beetje een redelijke pot van Ajax . Weinig mensen die echt faalden, vond alleen Ogararu en Gabri zwak spelen eigenlijk. Gabri vangt het nog op met hard werken, maar Ogararu heeft het echt niet lijkt het wel.
Ik vond Gabri juist goed, vooral in verdedigend opzicht. Hoeveel ballen die wel niet onderschept of veroverd heeft.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 1 november 2007 @ 09:19:19 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54296578
Dat zeg ik hij werkte hard, maar in de passing en aanname was hij echt heel erg slordig gisteren.
Get woke, go broke!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:20:47 #184
52871 Blight
Supersized.
pi_54296613
Anyway. Een redelijk goed Ajax gisteren. Eigenlijk is de ploeg geen moment in problemen gekomen, en vooral de jongelingen hebben een goede partij achter de rug.

Wat mij vooral op viel, de laatste wedstrijden:
- Maduro: wint veel meer duels als voorheen en lijkt weer op de goede weg, nu hij het vertrouwen van de trainer heeft.
- Vertonghen: erg sterk als linksback, en dat is toch wel opzienbarend.
- Luque: lijkt langzaam zijn draai te vinden. De onhandigheidjes die we in het begin van het seizoen zagen zie ik minder terug. Hij is er nog niet, maar wel op de goede weg.

- Suarez: ik zal het hier vast niet mogen zeggen, maar ik vind hem matig spelen (voor zijn doen). Er gaat wel dreiging van hem uit, maar waar is die eindpass? En wanneer houdt dat theater nou eens op?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 1 november 2007 @ 09:22:06 #185
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54296644
Gregory v/d Wiel vond ik de terechte MOTM trouwens, wat een rust straal dat ventje uit. Hulde!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54296656
Ik weet het niet zo met Luque. Het plezier straalt er ook niet echt af, en in verdedigend opzicht loopt hij geen meter. Hij is sowieso niet al te beweeglijk. Daarentegen heeft hij wel een fenomenaal linkerbeen. Die pass over de breedte op Suarez van onder z'n lichaam, echt briljant.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 1 november 2007 @ 09:25:11 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54296688
Luque is wel de eerste Ajacied die een corner heeft gegeven waaruit gescoord werd sinds Frank de Boer!

Eindelijk een speler die de bal redelijk de 16 in krijgt zeg, zelfs Sneijder kon dat nooit.

Het is er nog niet helemaal, maar hij is wel op weg die Luque.
Get woke, go broke!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:29:51 #188
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_54296789
Ik heb Urby geen minuut gemist. Wat mij betreft mag hij voorlopig buiten het elftal blijven.
Love will be my strongest weapon
pi_54296842
Vertonghen is heerlijk rustig op het veld laat zich niet gek maken en blijft rustig naar de bal kijken. Het enige dat Vertonghen mist is startsnelheid, maar in principe is het natuurlijk ook geen linksback. Toch heb ik een fijner gevoel met hem dan Urby op linksback.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:34:06 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54296870
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:29 schreef Acathla het volgende:
Ik heb Urby geen minuut gemist. Wat mij betreft mag hij voorlopig buiten het elftal blijven.
Eens. Die mag zich de aankomende weken weer eens opnieuw bewijzen in het 2de. Die half stonende zwalker heb ik ook niet gemist. HIj kan het echt wel maar hij heeft last van het "Ik sta op de VI dus ik heb het gemaakt" syndroom.

*edit* vertonghen had gisteren ook nog een paar hele mooie diepte passes op de voorhoede .
Get woke, go broke!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:36:49 #191
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54296930
Op basis van de huidige spelersgroep, zou ik 4-4-2 gaan spelen met aanvallende vleugelspelers.

Voorin Klaas Jan Huntelaar en Luis Suarez/Alberto Luque, linkshalf Leonardo/Alberto Luque, centraal Edgar Davids/Robbert Schilder en Gabri/Hedwiges Maduro, rechtshalf Kennedy Bakircioglu/Dennis Rommedahl, linksback Urby Emanuelson/Jan Vertonghen, centraal Johnney Heitinga en Thomas Vermaelen/Gregory v/d Wiel, rechtsback George Ogararu en Maarten Stekelenburg op doel.
pi_54297095
Linkshalf zou ook nog Urby Emanuelson kunnen natuurlijk. Bovendien zou ik liever niet Schilder in de basis zien linkscentraal op het middenveld, nu Davids is uitgeschakeld.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:47:59 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54297133
Schilder viel anders prima in gisteren, 1 klein foutje maar ook een paar mooie acties en passes. Jammer dat ie de goal niet maakte.
Get woke, go broke!
pi_54297169
Over Luque ben ik wel tevreden, dat z'n gezicht altijd op onweer staat is wsl een Spaans iets. Roger had dat ook al .
Maar zoals Zjroentje al zegt, hij heeft echt een indrukwekkende linker.
-
  donderdag 1 november 2007 @ 09:51:06 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54297196
En wederom een heel rustig interview met Koster .

HtC kroop maar net door het oog van de naald met Chelsea las ik, de hand van Henk is zichtbaar!
Get woke, go broke!
pi_54297200
Een Siem de Jong, Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel, Robbert Schilder, Hedwiges Maduro die gisteren uitstekend speelden. Het is misschien wat vroeg, maar ik denk dat je dit Koster nog kunt toerekenen ook...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54297219
We hadden er wel wat meer in mogen leggen, ik telde zo 5 a 6 100% kansen in een kwartiertje tijd...
Owja, en als Huntelaar iets beter bediend wordt, zou hij er zo nog 3 inleggen denk.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:56:58 #198
52871 Blight
Supersized.
pi_54297280
Maar wat vinden jullie van Suarez dan? Die tunnelvisie en dat theater beginnen mij toch wel een beetje tegen te staan..
  donderdag 1 november 2007 @ 09:57:23 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54297288
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Een Siem de Jong, Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel, Robbert Schilder, Hedwiges Maduro die gisteren uitstekend speelden. Het is misschien wat vroeg, maar ik denk dat je dit Koster nog kunt toerekenen ook...
De jeugd krijgt uiteraard meer de kans van Koster, en die deden het allemaal prima gisteren. Zo zie je maar wat een lul die HtC was met zijn Colin etc. Nergens voor nodig.

Maar idd, we waren slordig in de afwerking, maar met 3-1 op h'veen kan ik er mee leven.
Get woke, go broke!
pi_54297318
Korster kent natuurlijk die jongens wel..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')