Ik vond Gabri juist goed, vooral in verdedigend opzicht. Hoeveel ballen die wel niet onderschept of veroverd heeft.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk weer een beetje een redelijke pot van Ajax. Weinig mensen die echt faalden, vond alleen Ogararu en Gabri zwak spelen eigenlijk. Gabri vangt het nog op met hard werken, maar Ogararu heeft het echt niet lijkt het wel.
Eens. Die mag zich de aankomende weken weer eens opnieuw bewijzen in het 2de. Die half stonende zwalker heb ik ook niet gemist. HIj kan het echt wel maar hij heeft last van het "Ik sta op de VI dus ik heb het gemaakt" syndroom.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:29 schreef Acathla het volgende:
Ik heb Urby geen minuut gemist. Wat mij betreft mag hij voorlopig buiten het elftal blijven.
De jeugd krijgt uiteraard meer de kans van Koster, en die deden het allemaal prima gisteren. Zo zie je maar wat een lul die HtC was met zijn Colin etc. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Een Siem de Jong, Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel, Robbert Schilder, Hedwiges Maduro die gisteren uitstekend speelden. Het is misschien wat vroeg, maar ik denk dat je dit Koster nog kunt toerekenen ook...
Die pit was ik helemaal vergeten..quote:Op donderdag 1 november 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De jeugd krijgt uiteraard meer de kans van Koster, en die deden het allemaal prima gisteren. Zo zie je maar wat een lul die HtC was met zijn Colin etc. Nergens voor nodig.
Maar idd, we waren slordig in de afwerking, maar met 3-1 op h'veen kan ik er mee leven.
Ik denk nog steeds dat Delorge het best redelijk kan doen, mits geen blessure meer natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Korster.
Ja, daarom. En dat pakt vooralsnog goed uit. Natuurlijk kan je niet de hele ploeg bij de A-selectie trekken, maar het blijkt dat de "breedte aankopen" van HtC volkomen onnodig waren, op Rommedahl na dan.
Mwah, echt een opvulspeler die geen kwaad kan, meer niet. Geen meerwaarde iig. Maar idd niet verkeerd om erbij te hebben.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Delorge het best redelijk kan doen, mits geen blessure meer natuurlijk.
Nouja, ik ben natuurlijk geen fan van Delorge en Colin, maar opzich was het idee achter de breedte aankopen niet heel erg onlogisch. Heerenveen is namelijk geen Werder Bremen, en in duels met veel druk (zoals toen tegen Bremen) kan zelfs de beste jongeling door het ijs zakken. Dat gebeurt niet alleen bij Ajax, maar ook bijvoorbeeld bij AZ. Toen zij uit in Bremen speelden ging bijvoorbeeld Ryan Donk meermalen opzichtig in de fout terwijl hij de rest van het seizoen alleraardigst heeft gespeeld.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daarom. En dat pakt vooralsnog goed uit. Natuurlijk kan je niet de hele ploeg bij de A-selectie trekken, maar het blijkt dat de "breedte aankopen" van HtC volkomen onnodig waren, op Rommedahl na dan.
Inderdaad. Een mooi voorbeeld om mijn post van net kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:24 schreef Nashje het volgende:
Elke sliding van Vertonghen gister was op de bal. En dat Vertonghen Urby mag vervangen van Koster vind ik ook wel geruststellend. Ten Cate zou voor Colin hebben gekozen.
Achja dat is hem na een tijd wel wat af te leren denk ik, voorlopig is hij echt prima voor de korte tijd die hij bij Ajax zit. Hij is al dreigender en efficienter geweest als Babel in zijn hele Ajax periode.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef Blight het volgende:
Maar wat vinden jullie van Suarez dan? Die tunnelvisie en dat theater beginnen mij toch wel een beetje tegen te staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |