Aan het begin ook wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:03 schreef F1Bas het volgende:
Prima overwinning. Al had er op het eind meer gescoord mogen worden.
Ja, Alves en Sibon hebben zoveel kansen gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef De_Ananas het volgende:
Verdedigend was het wel maar knudde![]()
Alves niet maar de rest wel. We hadden een aantal keer geluk hoor... Net als die kerel die tegen z'n eigen speler aanschoot, die was er gewoon ingegaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, Alves en Sibon hebben zoveel kansen gehad.![]()
Best aardige pot, Heerenveen heeft geen matig team. Vooral Vertonghen en Van der Wiel waren top.![]()
Schilder vond ik ook goed invallen, hij mag volgende keer de voorkeur krijgen boven De Jong w.m.b.
Babara: "Luque was boos toen hij werd gewisseld"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:52 schreef MaxC het volgende:
Wat een verademing is Koster bij dat interview zeg.
Babara: "Luque was boos toen hij werd gewisseld"
Koster: "Dat mag, hij is nog niet topfit en zondag is er weer een wedstrijd"
Barbara: "Hij zat te schelden naar jou"
Koster: "Ik heb niks gehoord, hij mag boos zijn. Daar maak ik mij niet druk om"
Als het Ten Cate was geweest dan was het een heel ander gesprek
Van der Wiel had hem in zijn broekzak.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef pfaf het volgende:
Dat de verdediging Alves er onder gekregen heeft is al een groot pluspunt. Zeker voor zo'n ontiegelijk jonge verdediging... Verder rept VI over agressiviteit, iets was ik dit seizoen bij Ajax nogal eens mistte...
Nu eens de lijn doortrekken lijkt me!
Hij liep direct naar onderen, maar volgens mij was hij daar echt niet aan het schelden op Koster. Zo zag het er iig niet uit. Suarez was ook niet al te happy met z'n wissel, al speelde die ook als een krant. Sowieso aanvallend een off-day vond ik.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:11 schreef Jasza het volgende:
Wat deed Luque na ze wissel?
Liep catacomben in, maar had geen boze blik. Even later zat hij gewoon weer op bank, dus niets aan de hand.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:11 schreef Jasza het volgende:
Wat deed Luque na ze wissel?
Volgens mij ook niet. Hij zei gewoon wat.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij liep direct naar onderen, maar volgens mij was hij daar echt niet aan het schelden op Koster. Zo zag het er iig niet uit. Suarez was ook niet al te happy met z'n wissel, al speelde die ook als een krant. Sowieso aanvallend een off-day vond ik.
En we moeten echt een nieuwe rechtsback hebben, met Ogararu gaan we de oorlog niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |