Ik overdrijf soms ook wel eens hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Dat de medische staf niet je van het is, dat ziet denk ik iedereen.
Alleen worden hier werkelijk alle blessures op de medische staf afgeschoven ...
Daarom, het is chronisch. Al jaren. Dat is juist de aanwijzing dat het ergens in de organisatie moet zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:13 schreef Trancelocator het volgende:
En de blessuregolf bij Ajax is natuurlijk niet iets van alleen dit seizoen. Het probleem speelt al veel langer.
Door het vertrek van Koeman wordt de concurrentie voor Aissati niet ineens minder hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
Aissatti zal nu wel blijven bij PSV, ben ik blij om
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Hiddink, yeah right.
Ik denk dat Cruijff het gaat doen, met Maradonna en Pele als assistenten....
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Hiddink, yeah right.
Ik denk dat Cruijff het gaat doen, met Maradonna en Pele als assistenten....
Ik denk dat de meeste Ajax fans wel een redelijk idee hebben wie Ton Ojers isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ton Ojers..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mega irritante lullo die denkt dat hij Derksen is.
Wat een onzettende vervelende domme lul is dat zeg, die zit AZ of Ajax te analyseren bij Regio Noord Holland.....
quote:VI: Coronel in beeld voor commissie
Volgens Voetbal International is Uri Coronel kandidaat om zitting te nemen in de commissie die de organisatie van Ajax moet evalueren. Hij was in de jaren 90 bestuurslid commerciele zaken van Ajax en in de ledenraad een van degenen die het bestuur bekritiseerde.
Euh je quote het verkeerde?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
(ga toch maar wel heen hopen dat ze nog kaartjes hebben)
NIET!!!!!!! DOEN!!!!!!!!!!!quote:FC Utrecht bood Sanmartean bij Ajax aan
woensdag 31 oktober, door MN, Amsterdam, 16:57u, VI
Vorige week heeft FC Utrecht Lucian Sanmartean bij Ajax aangeboden. De Amsterdammers hebben het voorstel echter afgewezen. Dat meldt Voetbal International.
Het is niet bekend waarom Ajax het aanbod heeft geweigerd. Ook is onduidelijk welk bedrag FC Utrecht vroeg voor de Roemeen, die volgens het geruchtencircuit al een tijd in de belangstelling van de Amsterdammers zou staan.
Sanmartean werd vorig seizoen naar de Galgenwaard gehaald. Wegens blessureleed kwam hij toen nauwelijks aan spelen toe. Dit jaar is de kleine dribbelaar uitgegroeid tot een publiekslieveling. De verwachting is dat de Roemeen snel een toptransfer zal maken.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:29 schreef devv05 het volgende:
Ach, de medische staf van Ajax krijgt hem er wel weer bovenop
ik denk zoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]!
Edit: Opstelling Ajax volgens ajax.nl:
Gentenaar; Ogararu, Heitinga, Van der Wiel, Vertonghen; Gabri, Maduro, De Jong; Luque, Huntelaar, Suarez.
Suarez dus als linksbuiten en Luque als rechtsbuiten, zo te zien? Of zal Luque er een beetje achter hangen?
jammer goeie voetballer maar we hebben al te veel spelers die bij het hoesten hun nek breken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NIET!!!!!!! DOEN!!!!!!!!!!!
Hoe goed hij ook kan ballen, hij is altijd geblesseerd of onderweg. Dat was in z'n tijd bij PAO al zo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
A J A X DE REST DIE DOET ONS NIETS !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |