quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:47 schreef EdgarDavids het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dus ga me niet zwart zitten maken hier, okay?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Marco gaat de laatste doodssteek voor Ajax worden. Als die het wordt is het afgelopen met de club.
Dat is toch ook zo? Kijk bijv naar Van Gaal bij een club en toen bij het Nederlands elftal. Echt een groot verschil.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:56 schreef Trancelocator het volgende:
Ik word een beetje ziek van het argument "Bij een club is het anders dan bij Oranje". Tuurlijk is dat zo, maar ik vind het een grote gok.
Inderdaad, dan is Ajax definitief dood.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Marco gaat de laatste doodssteek voor Ajax worden. Als die het wordt is het afgelopen met de club.
Wat is dan eigenlijk het verschil met Koster? Niet veel, afgezien van het feit Koster meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:08 schreef twi het volgende:
Het enige vraagteken bij Van Basten is of hij de juiste spelers weet te kopen. Dat is aan de andere kant gelijk een groot voordeel, aangezien hij niet gebonden is aan nationaliteit en bovendien overduidelijk fan is van de jeugdopleiding.
Ik denk juist dat Van Basten de man op de goede plek zal zijn, ondanks zijn gebrek aan ervaring. Met dus als enige vraagteken of hij de juiste spelers toe kan voegen aan een jonge groep. Als hem dat lukt, dan zal hij er juist voor zorgen dat Ajax het eigen gezicht weer krijgt. Zoniet, proberen we het over anderhalf jaar weer opnieuw
Dus per juli 2008 ben jij geen supporter meer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is Ajax definitief dood.
Misschien dat fans/supporters een nieuwe club kunnen oprichten, net als in Manchester?
Waarom zou je daar blij om zijn?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
Aissatti zal nu wel blijven bij PSV, ben ik blij om
Idd, prima voetballer die nu toevallig niet in het elftal past. Als ik mocht kiezen zou ik ook Perez neerzetten, maar die laten ze zeker niet meer gaan..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij om zijn?
Ton Ojers..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:03 schreef Wopper1 het volgende:
Ideale trainer voor dit Ajax is gewoon Ton Ojers.
Omdat ik hem niet als vervanger van Sneijder ziequote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij om zijn?
Natuurlijk is het daar vele malen beter, maar ik denk ook dat Ajax de beste Nederlandse medische staff heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:25 schreef PaRaR het volgende:
Er is trouwens nog iemand buiten HeatWave die de medische begeleiding bij Ajax bijzonder matig vindt: In de VI van vandaag staat een interview met Wesley Sneijder die de opmerking maakt: 'Ajax kan nog veel leren van de medische begeleiding bij Real Madrid'. Niet dat het overigens nog niet duidelijk was dat het matig is, maar nu ie er bijval van iemand die het kan weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |