Ik overdrijf soms ook wel eens hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Dat de medische staf niet je van het is, dat ziet denk ik iedereen.
Alleen worden hier werkelijk alle blessures op de medische staf afgeschoven ...
Daarom, het is chronisch. Al jaren. Dat is juist de aanwijzing dat het ergens in de organisatie moet zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:13 schreef Trancelocator het volgende:
En de blessuregolf bij Ajax is natuurlijk niet iets van alleen dit seizoen. Het probleem speelt al veel langer.
Door het vertrek van Koeman wordt de concurrentie voor Aissati niet ineens minder hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
Aissatti zal nu wel blijven bij PSV, ben ik blij om
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Hiddink, yeah right.
Ik denk dat Cruijff het gaat doen, met Maradonna en Pele als assistenten....
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Hiddink, yeah right.
Ik denk dat Cruijff het gaat doen, met Maradonna en Pele als assistenten....
Ik denk dat de meeste Ajax fans wel een redelijk idee hebben wie Ton Ojers isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ton Ojers..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mega irritante lullo die denkt dat hij Derksen is.
Wat een onzettende vervelende domme lul is dat zeg, die zit AZ of Ajax te analyseren bij Regio Noord Holland.....
quote:VI: Coronel in beeld voor commissie
Volgens Voetbal International is Uri Coronel kandidaat om zitting te nemen in de commissie die de organisatie van Ajax moet evalueren. Hij was in de jaren 90 bestuurslid commerciele zaken van Ajax en in de ledenraad een van degenen die het bestuur bekritiseerde.
Euh je quote het verkeerde?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
(ga toch maar wel heen hopen dat ze nog kaartjes hebben)
NIET!!!!!!! DOEN!!!!!!!!!!!quote:FC Utrecht bood Sanmartean bij Ajax aan
woensdag 31 oktober, door MN, Amsterdam, 16:57u, VI
Vorige week heeft FC Utrecht Lucian Sanmartean bij Ajax aangeboden. De Amsterdammers hebben het voorstel echter afgewezen. Dat meldt Voetbal International.
Het is niet bekend waarom Ajax het aanbod heeft geweigerd. Ook is onduidelijk welk bedrag FC Utrecht vroeg voor de Roemeen, die volgens het geruchtencircuit al een tijd in de belangstelling van de Amsterdammers zou staan.
Sanmartean werd vorig seizoen naar de Galgenwaard gehaald. Wegens blessureleed kwam hij toen nauwelijks aan spelen toe. Dit jaar is de kleine dribbelaar uitgegroeid tot een publiekslieveling. De verwachting is dat de Roemeen snel een toptransfer zal maken.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:29 schreef devv05 het volgende:
Ach, de medische staf van Ajax krijgt hem er wel weer bovenop
ik denk zoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:06 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]!
Edit: Opstelling Ajax volgens ajax.nl:
Gentenaar; Ogararu, Heitinga, Van der Wiel, Vertonghen; Gabri, Maduro, De Jong; Luque, Huntelaar, Suarez.
Suarez dus als linksbuiten en Luque als rechtsbuiten, zo te zien? Of zal Luque er een beetje achter hangen?
jammer goeie voetballer maar we hebben al te veel spelers die bij het hoesten hun nek breken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NIET!!!!!!! DOEN!!!!!!!!!!!
Hoe goed hij ook kan ballen, hij is altijd geblesseerd of onderweg. Dat was in z'n tijd bij PAO al zo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
A J A X DE REST DIE DOET ONS NIETS !
er zit ineens een idee achterquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zozo, onder Koster beginnen we ineens ook te voetballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ja, daar zat ik me ook al aan te ergeren. Hadden ze te veel zitten sproeien of toevallig allemaal de verkeerde schoenen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Trancelocator het volgende:
Wat gleden er trouwens veel spelers weg. Echt niet normaal gewoon.
Aan het begin ook wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:03 schreef F1Bas het volgende:
Prima overwinning. Al had er op het eind meer gescoord mogen worden.
Ja, Alves en Sibon hebben zoveel kansen gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef De_Ananas het volgende:
Verdedigend was het wel maar knudde![]()
Alves niet maar de rest wel. We hadden een aantal keer geluk hoor... Net als die kerel die tegen z'n eigen speler aanschoot, die was er gewoon ingegaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, Alves en Sibon hebben zoveel kansen gehad.![]()
Best aardige pot, Heerenveen heeft geen matig team. Vooral Vertonghen en Van der Wiel waren top.![]()
Schilder vond ik ook goed invallen, hij mag volgende keer de voorkeur krijgen boven De Jong w.m.b.
Babara: "Luque was boos toen hij werd gewisseld"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:52 schreef MaxC het volgende:
Wat een verademing is Koster bij dat interview zeg.
Babara: "Luque was boos toen hij werd gewisseld"
Koster: "Dat mag, hij is nog niet topfit en zondag is er weer een wedstrijd"
Barbara: "Hij zat te schelden naar jou"
Koster: "Ik heb niks gehoord, hij mag boos zijn. Daar maak ik mij niet druk om"
Als het Ten Cate was geweest dan was het een heel ander gesprek
Van der Wiel had hem in zijn broekzak.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef pfaf het volgende:
Dat de verdediging Alves er onder gekregen heeft is al een groot pluspunt. Zeker voor zo'n ontiegelijk jonge verdediging... Verder rept VI over agressiviteit, iets was ik dit seizoen bij Ajax nogal eens mistte...
Nu eens de lijn doortrekken lijkt me!
Hij liep direct naar onderen, maar volgens mij was hij daar echt niet aan het schelden op Koster. Zo zag het er iig niet uit. Suarez was ook niet al te happy met z'n wissel, al speelde die ook als een krant. Sowieso aanvallend een off-day vond ik.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:11 schreef Jasza het volgende:
Wat deed Luque na ze wissel?
Liep catacomben in, maar had geen boze blik. Even later zat hij gewoon weer op bank, dus niets aan de hand.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:11 schreef Jasza het volgende:
Wat deed Luque na ze wissel?
Volgens mij ook niet. Hij zei gewoon wat.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij liep direct naar onderen, maar volgens mij was hij daar echt niet aan het schelden op Koster. Zo zag het er iig niet uit. Suarez was ook niet al te happy met z'n wissel, al speelde die ook als een krant. Sowieso aanvallend een off-day vond ik.
En we moeten echt een nieuwe rechtsback hebben, met Ogararu gaan we de oorlog niet winnen.
Och, bij de NOS kunnen ze er ook wat van hoor. Andy Houtkamp met zijn praktisch gesloten vragen,quote:Op donderdag 1 november 2007 08:49 schreef Rhapsody het volgende:
Tja zat het voetbal nog maar bij de NOS. Niet dat dat perfect was, maar wel een stuk beter.
Die Barbara is een ordinaire relsnol en Genee een waardeloze voetbalanalfabeet.
Ik vond Gabri juist goed, vooral in verdedigend opzicht. Hoeveel ballen die wel niet onderschept of veroverd heeft.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk weer een beetje een redelijke pot van Ajax. Weinig mensen die echt faalden, vond alleen Ogararu en Gabri zwak spelen eigenlijk. Gabri vangt het nog op met hard werken, maar Ogararu heeft het echt niet lijkt het wel.
Eens. Die mag zich de aankomende weken weer eens opnieuw bewijzen in het 2de. Die half stonende zwalker heb ik ook niet gemist. HIj kan het echt wel maar hij heeft last van het "Ik sta op de VI dus ik heb het gemaakt" syndroom.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:29 schreef Acathla het volgende:
Ik heb Urby geen minuut gemist. Wat mij betreft mag hij voorlopig buiten het elftal blijven.
De jeugd krijgt uiteraard meer de kans van Koster, en die deden het allemaal prima gisteren. Zo zie je maar wat een lul die HtC was met zijn Colin etc. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Een Siem de Jong, Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel, Robbert Schilder, Hedwiges Maduro die gisteren uitstekend speelden. Het is misschien wat vroeg, maar ik denk dat je dit Koster nog kunt toerekenen ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |