Haha, japio die met zijn duimpies naar de camera staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef coldstar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UcHRwTFmhV4
opname rijp
Ik word hier zo niet goed van. Huub en Lieke, blokken die handel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
Zal wel meerderheid worden...
Wat!??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef pullup het volgende:
Amanda en Nadia krijgen een uitje zonder stemmingdat geloof je niet
Ik snap Lieke wel.... maar wat voor akties doen ze nu eigenlijk tegen die loser.... Hij wordt veel te veel met rust gelaten.... Ik heb haar al vaak dingen hoor uitstellen....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
Lieke moet maar tegen Huub gaan spelen ipv samen met Huub. Ze lijkt voor zichzelf maar één vijand te hebben en dat is Huub. Dat is niet erg maar houdt dan geen politiek correct verhaal aan de eettafel.
Ik sprak te vroeg gelukkigquote:
phew. nou, BLOKKEN dan maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sprak te vroeg gelukkigHet was bluf
Juist.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap Lieke wel.... maar wat voor akties doen ze nu eigenlijk tegen die loser.... Hij wordt veel te veel met rust gelaten....
er komt wel een stemming....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef pullup het volgende:
Amanda en Nadia krijgen een uitje zonder stemmingdat geloof je niet
You are so right.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Het kan wel "lelijk" zijn van Huub, maar er is eindelijk weer wat leven in de brouwerij.
Voortaan elke dag zo'n aktie graag. Met niemand in dat huis hoef je medelijden te hebben, en het wordt hoog tijd voor de slotfase van deze soap. Zieken en zuigen met die hap.![]()
Ach het is toch ook vanaf dag 1 wel duidelijk dat een relatie zoals zij die zijn begonnen (op Huubelijkse voorwaarden) met twee mega-egocentrische types als Huub en Lieke niet kan voortduren in een situatie als de kooi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
Huub zuigt tot het eind. Huub is al lang mijn favo niet meer.
Die kaartenactie van daarnet was walgelijk.
Lieke is daarnet heel zwak neergezet. Veel kaarten met teksten om haar duidelijk te maken, dat mensen voor Huub zijn en niet voor Lieke. Die kaarten komen nu ineens. Eerder kwamen deze blijkbaar niet door.
Febo is lekker bezig. Zij willen Lieke nu aanvallen, waardoor er actie tussen hen beide ontstaat.
Of Lieke gaat weg, of het lokt weer kijkers en smsjes uit. Geld in het laatje dus.
Bah. En dit over iemands rug. Over die van Lieke dus. Huub voelt zich The King![]()
Zij doet niet anders dan anderen remmen/beklemmen. Zum kotzen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap Lieke wel.... maar wat voor akties doen ze nu eigenlijk tegen die loser.... Hij wordt veel te veel met rust gelaten.... Ik heb haar al vaak dingen hoor uitstellen....
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef coldstar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UcHRwTFmhV4
opname rijp
DAT IS NIET ERG!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:15 schreef Mokum020 het volgende:
Er komt een stemming voor Nadia.....leuk moment ...........
noekje ik gok dat ze gaan schreeuwen....![]()
jaap was erg grappig bezig en dennis al zeg ik het niet graag deed tenminste wat ik vond hem nog redelijk goed reageren op de aanvallen van alle kanten. Maar beetje jammer dat het alleen komt als hij in het nauw gedreven wordt. en brain was geweldig zonder aanleiding beukt hij de deur kapot en begint te flippenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Haha, japio die met zijn duimpies naar de camera staat.
Huub ging gewoon provoceren nadat die loser met z'n hoofd tegen hem aan ging staan..... Hij nam gewoon de uitdaging aan...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Het kan wel "lelijk" zijn van Huub, maar er is eindelijk weer wat leven in de brouwerij.
Voortaan elke dag zo'n aktie graag. Met niemand in dat huis hoef je medelijden te hebben, en het wordt hoog tijd voor de slotfase van deze soap. Zieken en zuigen met die hap.![]()
EENS!! 100%quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Hij is echt onberekenbaar maar hield zich echt briljant staande vandaagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Dat typeert hem welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:18 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even het haar weer pieken voor de beide...
volgens mij staat er 1 ultimatumquote:
Klopt. Vanaf het begin is dit voor hun DE manier geweest om hem te verzwakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:17 schreef Py het volgende:
[..]
Ach het is toch ook vanaf dag 1 wel duidelijk dat een relatie zoals zij die zijn begonnen (op Huubelijkse voorwaarden) met twee mega-egocentrische types als Huub en Lieke niet kan voortduren in een situatie als de kooi.
Talpa heeft zich zitten verkneukelen vanaf de dag dat ze Lieke de kooi in smeten op de dag dat de Big Bang zou komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |