Da's Kandooquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:19 schreef MASD het volgende:
ik dacht dat je schijtdoekjes opwaren waardoor je het niet meer zelf kon doen
Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:26 schreef MadMarky het volgende:
Zonde van de auto (en het geld) maar komop, rouwig zijn om een Kangoo
Een lelijk bestelhok is't.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?
Heb al de hele dag plat gelegen, en da's erg als je geen slaap hebt. Verveel me te pletter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef Feitosa het volgende:
Lekker slim om te gaan internetten als je een hersenschudding hebt. Plat op bed liggen in het donker lijkt me het beste voor de komende dagen.
Niet echt slim om dan naar beeldschermen te kijken. Eerste dagen veel rusten en weinig inspanning kan je letterlijk veel kopzorgen schelen in de toekomst.
Mehehehe!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?
[..]
[..]
Inderdaad, kankerbeesten. Had ik 't beest maar vierkantig kapot gereden. Maarja, ik ben altijd beter de dag ná dat iets gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:40 schreef Geerd het volgende:
remmen voor kleine kutbeesten.
[..]
Kangoo is een fijne auto rijd oojk lekker......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Watch your mouth punk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef Noorseviking het volgende:
Ik las Kangoeroe![]()
Maar het gaat over zo'n rode hoerenvloot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |