Ik las van nog iemand waarbij UPS zei dat hij afgeleverd was maar die persoon in kwestie nooit wat gekregen heeft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:50 schreef Jarno het volgende:
In dit deel krijg ik vast m'n Leopard nog niet.
De bron is een ander forum, geen idee of een linkje magquote:Na veel vijven en zessen suggereerde de verantwoordelijke dat de chauffeur wel eens kon hebben gelogen daar ze verplicht zijn om een brief in de bus te steken wanneer ze voor de 2'de maal zouden komen. Mijn verbazing was groot doch mijn eigen theorie was hiermee bevestigd. Na terug op de status te hebben gekeken blijkt nu dat het pakket maandag 29 okt '07 zou worden geleverd. Terug gebeld met die kerels en zouden me contacteren als ze iets meer wisten.
Hmpf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik las van nog iemand waarbij UPS zei dat hij afgeleverd was maar die persoon in kwestie nooit wat gekregen heeft.
[..]
De bron is een ander forum, geen idee of een linkje mag
Inderdaad, dat is niet fijn nee. Ik zat al te denken om in elke stack een icoontje te plaatsen en qua naam aanpassen zodat hij altijd vooraan staat. Maar ja..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens alle stacks eruit gegooid. Wat een ellende, ik had elke keer geen flauw idee wat er nou in m'n Dock zat, omdat het icoontje van de stacks elke keer veranderde.
Als er een vast icoontje (instelbaar) per stack komt, ga ik het wel weer gebruiken.
Oe, volgens mij kan Migration Assistent me wel helpen. Ik dacht dat dat alleen werkte tussen 2 Macs met een Firewirekabel, maar zo te zien kan 'ie ook restoren van een harddisk of een Time Machine backup.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Tijn het volgende:
M'n vader wil z'n Mac mini G4 upgraden naar Leopard. Ik wil een verse installatie uitvoeren, want z'n Tiger install is een upgrade van Panther, wat nu al meer dan 3 jaar oud is.
Ik heb net met CarbonCopyCloner een kopie van z'n harddisk gemaakt op een externe Firewire-harddisk. Wat nu is de handigste manier om na de installatie weer alle settings, bestanden en programma's terug te krijgen?
Standaard is dat ding idd op Fat32 geformatteerd..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:09 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zag inderdaad FAT32 als default instelling staan bij het Wissen tabblad. En dat was volgens de schrijver van dat artikel al geen goed teken. Bovendien staat hij inderdaad op een Windows Master Boot Record instelling.
Dus heb z'n instructies maar even opgevolgd en hem geherformatteerd in de GUID tabel indeling.
Better safe then sorry. Moet ik wel weer 2 uur data gaan kopieren en dan ook nog Time Machine laten draaien. Maar goed
[..]
Tja, wat er precies mis is weet ik niet, maar goed, als het goed is hij nu op de juiste manier geformatteerd, en misschien was hij dat al.. maar lag het aan het gebrek aan die GUID. Ik wil niet straks het risico lopen dat je alles terug wilt zetten van een Time Machine backup en dat er het e.e.a. mis gaat.
Ik heb em gewoon HFS+ Journaled geformatteerd, niet nog een keer over nagedacht of ie op GUID stond..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
Woei, en hier verder!
Ik zag trouwens dat mijn andere My Book Pro wel in de GUID-partitie-indeling was. De nieuwe stond dus op MBR (van Windows). Of het kwaad kon geen idee, maar aangezien hij net nieuw is is het een relatief kleine moeite om hem nog eens goed te formatteren.
Mogelijk komt dat dus door de bug in de Disk Utility van Leopard, die laat die parittie indeling ongewijzigd als je hem formatteerd voor de Mac. Terwijl die, blijkbaar, voor een goede werking wel op GUID moet staan.
Het enige wat ik aan Mail heb kunnen ontdekken is dat hij niet altijd het gekrulde pijltje voor een bericht zet als je het beantwoordt. Zijn er nog meer kuren bekend?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef X-Naut het volgende:
Enigste wat nog wel eens kuren heeft is Mail...
Hier heb ik een e-mail in de concepten map staan die ik niet kan verwijderen. Ook worden soms de getallen voor nieuwe e-mail in een mapje niet geupdated. Maar heb er wel vertrouwen in dat dat gefixt wordt. Heb het in ieder geval aan Apple gemeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef broer het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan Mail heb kunnen ontdekken is dat hij niet altijd het gekrulde pijltje voor een bericht zet als je het beantwoordt. Zijn er nog meer kuren bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |