Zutphen-Winterswijk en Arnhem-Winterswijk. Trajecten waarop bijna iedere dag een storing aan seinen en/of wissels is.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Bermudadriehoek?
Mwah het zijn slechts koerswagens die vanaf Warschau opgenomen worden in andere lange afstandstreinen. Verwacht geen 15 rijtuigen die allemaal eindbestemming Moskau hebben hoor...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:40 schreef Charango het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het met die reistijd van 39 uur niets gaat worden van die 'Nachttrein' naar Moskou....Misschien dat er nog genoeg loodgieters en aspergestekers zijn die naar Warschau moeten, maar verder dan daar zie ik de concurentie van het vliegtuig toch al erg groot worden.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:39 schreef Socios het volgende:
Nou, de eerste 8 kilometer van november zitten er op, hoor.
Dat doen ze dan ook komend weekend, tegelijk met de 52-urige buitendienststelling van Ut - Wd i.v.m. het aansluiten van de nieuwe, hoge sporen aldaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
Daarbij komt dat ze alleen de relatief grote projecten in het weekend gefilmd hebben, zo te lezen. Niet het oplossen van de problemen in de bermudadriehoek of de aanleg van een backupsysteem voor de verkeersleiding, om maar eens iets te noemen dat minstens net zo belangrijk is.
Omdat ik uit Leeuwarden komquote:Op donderdag 1 november 2007 12:02 schreef ghizzer het volgende:
[quote]Op donderdag 1 november 2007 11:56 schreef Zug-Chef het volgende:
tzz, noobs, ik heb er al 126 ingetikt
[/quote
nog ijsberen of elanden onderweg tegengekomen?
Aanleggen van een backupsysteem voor de verkeersleiding lijkt me niet zo spannend om op TV te laten zien, toch?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:42 schreef Duvel het volgende:
Dat doen ze dan ook komend weekend,
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanleggen van een backupsysteem voor de verkeersleiding lijkt me niet zo spannend om op TV te laten zien, toch?Beetje geschuif met servers en switches, patchkast vol kabels.. dat spreekt niet erg tot de verbeelding lijkt me. Een Obelix die even met een wissel aan het slepen is, dat is natuurlijk wel weer gaaf
Het mooie is dat je 1x tijdens de rit (of bijna bij station) op het knopje drukt en dan de deuren opgaan als de trein stilstaat.. dus je hoeft niet de knop ingedrukt te houden!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:37 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Is het normaal voor een spurt dat je de deuren kan openen tijdens het rijden?
Inderdaad ja. En dan is er al één keer op die knop gedrukt bij het binnenrijden langs het perron en dan zie je mensen toch nog ontiegelijk vaak op die knop stouwen.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:47 schreef thatsme het volgende:
Het mooie is dat je 1x tijdens de rit (of bijna bij station) op het knopje drukt en dan de deuren opgaan als de trein stilstaat.. dus je hoeft niet de knop ingedrukt te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |