Nu je het zegt inderdaad ze hadden een badge op weet alleen niet of deze nu zilver / wit was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:06 schreef swollywood het volgende:
Zwart pak en wit naambordje met zwarte letters toevallig?
Want dan waren het geen Jehova's Getuigen maar Mormonen
Bingo!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:06 schreef swollywood het volgende:
Zwart pak en wit naambordje met zwarte letters toevallig?
Want dan waren het geen Jehova's Getuigen maar Mormonen
Mormonen dus en geen Jehova's Getuigenquote:De Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen
Mosweg 53
1314 MA Almere-Stad
Bereikbaar met bus 5 vanaf NS station (halte Kruidenwijk-Oost)
Dat is aan Danny. En mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:08 schreef Daantke het volgende:
slotje
OMG dat moet hier dus in de buurt zijn dat verklaart een hele hoop ellende.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Bingo!
[..]
Mormonen dus en geen Jehova's Getuigen
"Aan de deur wordt niet gekocht en bekeerd zijn we ook al"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:02 schreef Razor21 het volgende:
Wie heeft er nog een puike tekst voor mij die ik kan uitprinten en op de deur kan plakken?
Was dat niet een nummer van Abel : Doe de deur dichtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:16 schreef -SG- het volgende:
Gooi de deur dan dicht.
Jihad!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:24 schreef bijdehand het volgende:
Het is nog erger als er moslims aan de deur staan...
Uitprinten - ophangen - klaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:02 schreef Razor21 het volgende:
Wie heeft er nog een puike tekst voor mij die ik kan uitprinten en op de deur kan plakken?
dat voorbeeld neem ik aan van niet (Teeuwen zei het overigens anders)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:47 schreef wjschreuder het volgende:
ik heb het vroeger ook weleens gehad...
> (idioot:) "Meneer, wij komen god brengen"
> "Owh, zet hem maar in de achtertuin"
quote:
Of deze klassieker;quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:57 schreef Pendri het volgende:
[..]
Uitprinten - ophangen - klaar.
[ afbeelding ]
De muziek valt overigens tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |