Die Luc moet snel oprotten vind ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuke knal van Luc richting het sukkeltje
Lieke heeft het niet verteld aan de FEBO, dat zei ze net.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
Ik snap helemaal niets van dat verhaal van Lieke. Waarom zou de febo iemand in de villa toelaten die als de dagen korter word depessief wordt> Als ik dan ook denk aan de setting toen ze het husi inkwam begrijp ik het nog minder.
Je merkt aan alles dat de ballen weer op Huub en Lieke moeten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:04 schreef Stupidisco het volgende:
Luc heeft zeker de opdracht gekregen wat harder te worden in het spel....jezus, wat een lul zeg.
Dat krijg je er nou van als je je school niet af maaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:02 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB, je mist alleen een e in de TT.![]()
[..]
Lieke heeft het niet verteld aan de FEBO, dat zei ze net.
En Dennix ook weer een idioot dat ie zich laat gebruiken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef riri het volgende:
Die Luc mag van mij ook naar huis
Dennixje als loopjongentje inzetten.... ben je ook een achterlijk type
Dom van Brain, lijkt me eerder voor Huub het geval met zn broertje van pheifferquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:02 schreef Ziet het volgende:
luc merkt even op dat de bash van dennis gister dus niet is aangekomen
dennis: nee, maar lieke ging gewoon vertellen
en tegen huub heb ik gezegd blah blah blah
lieke praat alles weer goed voor huub blah blah blah
brian denkt dat met name voor lieke de nieuwe bedtijd in is gevoerd.
luc draait het gesprek nogmaals op: zijn ze aangeslagen door dat dennis gister naar kantoor is gegaan
iedereen concludeert: nee, niemand is aangeslagen
En kalend!quote:
Inderdaad, en ik denk dat dat berichtje op Nowlive ook primaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Je merkt aan alles dat de ballen weer op Huub en Lieke moeten.
Die zien we nooit meer.....terugquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:12 schreef Stupidisco het volgende:
Luc z'n verhuisdozen staan al klaar....zal tijd worden !
De wasserij stuurt altijd alles retour in verhuisdozenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:12 schreef Stupidisco het volgende:
Luc z'n verhuisdozen staan al klaar....zal tijd worden !
Spock oortjesquote:
Lijkt mij ook veel slimmer. Zelf initiatief nemen en de touwtjes in handen houden .......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:18 schreef pullup het volgende:
Lieke heeft wel gelijk dat het slimmer is om het gewoon te vertellen
Ja, Huub is gewoon bang. Wel Luc vertellen en daarna zeggen dat hij het de andeeren niet wil zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:20 schreef miesy het volgende:
oh, dus huub heeft luc al verteld dat het uit is
en de rest weet nog niks.
netjes van hem.
vind je ? Hij is heel duidelijk bezig de anderen aan te sporen om met name hard op Lieke te gaan omdat ze erg emotioneel is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:20 schreef miesy het volgende:
oh, dus huub heeft luc al verteld dat het uit is
en de rest weet nog niks.
netjes van hem.
Precies!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:24 schreef avonne het volgende:
Dat bashen komt zowiezo.
Lieke doet er te moeilijk over. Ze denkt dat ze uitleg moet geven. Gewoon schouders ophalen en zeggen "gaat je verder niks aan".
Preciesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:28 schreef Stupidisco het volgende:
toch denk ik dat de aanpak van Huub beter is. Beter heel nonchalant en eerlijk antwoorden als er vragen komen dan het zelf, op serieuze toon, in de groep gaan vertellen.
na dat gesprek van daarnet bedoel ik dus dat me dat dan nog meevalt van hem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:25 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
vind je ? Hij is heel duidelijk bezig de anderen aan te sporen om met name hard op Lieke te gaan omdat ze erg emotioneel is.
Hoe reageerde Luc ???quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:33 schreef Desii het volgende:
Huub heeft het nu ongeveer een kwartiertje geleden tegen Luc verteld...... dus ben benieuwd of Luc idd zijn mond kan houden.
Ik snap zowel de Huub als de Lieke manier om het te vertellen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Huub-manier, als ze erover beginnen, gewoon eerlijk antwoord geven
Lieke is ervoor om ertegen te zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:32 schreef Clank het volgende:
Ik dacht dat Huub en Lieke het er eerder al over eens waren dat ze het zouden vertellen als er naar gevraagd werd.. zoals Huub nu ook aangeeft. Lieke wil het nu op een andere manier?
Maar dat kan onze keurige rechtlijnige bang hoe ze overkomt iedereen wil laten weten hoe net ze wel niet is, G.I.Lieke niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:24 schreef avonne het volgende:
Dat bashen komt zowiezo.
Lieke doet er te moeilijk over. Ze denkt dat ze uitleg moet geven. Gewoon schouders ophalen en zeggen "gaat je verder niks aan".
Waarom zou je mensen waar je niets mee heb, vertellen dat je relatie over is ??? Heb in zelfde situatie gezeten en heb mensen waar ik van hou direct verteld hoe of wat, maar de anderen zijn er vanzelf achter gekomen of zijn er nu nog niet achter. Kan me het goed voorstellen van hem en ok dan zit je in spel lekker belangrijk. Laat het lekker ff rusten, het kan altijd nog verteld worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is altijd haantje de voorste om iets als eerste te vertellen. En nu ineens niet ! Hij is gewoon bang om, met name naar Brian, toe te geven dat iets is mislukt. Hier is Lieke duidelijk sterker, opgeheven hoofd en gewoon zeggen dat de zonder relatie nog veel sterker samen kunnen spelen.
Mee eens want als ze het als antwoord op vragen geven weet ik nu al dat de groep er weer van alles bij gaat verzinnen. Je kan dat dan wel niet boeiend vinden maar daar komen ze dan nooit meer vanaf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is altijd haantje de voorste om iets als eerste te vertellen. En nu ineens niet ! Hij is gewoon bang om, met name naar Brian, toe te geven dat iets is mislukt. Hier is Lieke duidelijk sterker, opgeheven hoofd en gewoon zeggen dat de zonder relatie nog veel sterker samen kunnen spelen.
Het is voor Lieke tijd om op te rotten, samen met N en D.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is ervoor om ertegen te zijn.![]()
Waarom heeft Huub het eigenlijk aan Luc verteld? Kwam het ter sprake?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:33 schreef Desii het volgende:
Huub heeft het nu ongeveer een kwartiertje geleden tegen Luc verteld...... dus ben benieuwd of Luc idd zijn mond kan houden.
Dat zie je volgens mij verkeerd. Als er iemand niet bang is dan is het Huub, simpelweg omdat ie schijt heeft aan die andere. Hij vindt dat ie geen verantwoording naar de groep hoeft te geven over zijn relatie met Lieke, en ik denk dat ie daar gelijk in heeft. Lieke is juist bang dat ze een bash-aanval over zich heen krijgt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hun relatie is allang niet meer goed volgens Amanda, ze hebben maar 3x per week sex. Moet je die mensen gaan vertellen dat het uit is en denk je dan echt dat ze het snappen ????quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Mee eens want als ze het als antwoord op vragen geven weet ik nu al dat de groep er weer van alles bij gaat verzinnen. Je kan dat dan wel niet boeiend vinden maar daar komen ze dan nooit meer vanaf.
Ik denk niet dat het angst is, meer gekrenkte trots .quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
want huub is zo eerlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:33 schreef Desii het volgende:
Ik snap zowel de Huub als de Lieke manier om het te vertellen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Huub-manier, als ze erover beginnen, gewoon eerlijk antwoord geven
Het is nog geen 24 uur over, misschien eerst allerergste emoties laten zakken ???quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het angst is, meer gekrenkte trots .
Volgens mij heeft ie het Luc verteld om dat ie Luc (en Jaap) vertrouwd en verder niemand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarom heeft Huub het eigenlijk aan Luc verteld? Kwam het ter sprake?
En waarom zou Luc zijn mond moeten houden.. heeft Huub er dat bijgezegd? Mss hoopt hij juist wel dat Luc het verder vertelt.. dan hoeft hij het zelf niet aan de anderen te vertellen.
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Hun relatie is allang niet meer goed volgens Amanda, ze hebben maar 3x per week sex. Moet je die mensen gaan vertellen dat het uit is en denk je dan echt dat ze het snappen ????
Palma en Lieke ook en zojuist heeft stoere Luc zich bijnabij de kralengroep gevoegdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:39 schreef Copycat het volgende:
Doen alleen die twee wichten mee met het kralenrijgen?
Precies, wat mij betreft hebben ze er geen ruk mee te maken. Als het ter sprake komt is weet Huub wel wat hij zeggen moet, die draait er echt niet omheen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Hun relatie is allang niet meer goed volgens Amanda, ze hebben maar 3x per week sex. Moet je die mensen gaan vertellen dat het uit is en denk je dan echt dat ze het snappen ????
Ik denk dat hij denkt dat het die nitwits niets aangaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het angst is, meer gekrenkte trots .
Palma? Hoezo dat nu weer? Dat mens heeft ook een status aparte daar in huis. Dat ze zie teringzooi opruimt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41 schreef pullup het volgende:
Palma en Lieke ook en zojuist heeft stoere Luc zich bij de kralengroep gevoegd![]()
Dat schreef ik net ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat het die nitwits niets aangaat.
Zoiets vertel je tegen je vrienden, niet tegen mensen waar je van walg.
Komen ze er mee, dan zeg je gewoon "Ja, dat klopt"
Klaar!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat het die nitwits niets aangaat.
Zoiets vertel je tegen je vrienden, niet tegen mensen waar je van walg.
Komen ze er mee, dan zeg je gewoon "Ja, dat klopt"
Klaar!
Ja.. Huub heeft het er ook verdomd moeilijk mee.. want zijn gevoel voor Lieke is niet opeens over. Hij zei vanmorgen tegen Joris dat hij nog nooit eerder een relatie had verbroken terwijl de gevoelens nog zo heftig waren. Maar in DGK lijkt het gewoon niet te werken.quote:[b]Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41
Huub is toch altijd zo eerlijk, volgens mij heeft Huub het er verdomd moeilijk mee.
Goh, een plannetje dat afkomstig is van N, hoe origineel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
D: Ik zoek een talentscout, die kan vertellen welke richting ik op moet gaan qua muziek en waar de meeste kansen liggen.
En dat moet hij juist zelf doen. (en meteen het grote gebrek van het sukkeltje)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
D: Ik zoek een talentscout, die kan vertellen welke richting ik op moet gaan qua muziek en waar de meeste kansen liggen.
Ja stel je voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ja, leuk. Maar dan moet ik zelf de keuze maken !"
Tja en dat wordt moeilijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Juist. Kijk maar naar Nena destijds. FHM stond binnen 10 dagen al op de stoep voor een fotoreportage.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Wat loopt die nix nu weer te neuzelen?!
Als 'ie echt zo'n mega-talent was, had er allang iemand aan de kooi staan kloppen om hem er uit te halen...
Zie hier de allergrootste handicap van deze kneus: zelf iets beslissen is een onmogelijkheid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij zal zelf eens besliisen wat hij zelf wil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
Hoe verrassendquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:56 schreef arneaux het volgende:
Alles wat Luc zegt, daar is Dennis t mee eens.
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennis dat vindt ik is vet, heel vet
kan iemand antwoord geven..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
hoe weet jaap over fok?
Wat bedoel je precies?quote:
Ik krijg een snik in me stem als ik hem zie, kan hij niet oprotten, zit hele dagen te snikken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:08 schreef Varen het volgende:
Dennis kan een snik ik zijn stem
Dit is niet echt een neger ,waar Huub het over hadquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Bedoelt Huub deze Negative?
http://www.negative.fi/
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Bedoelt Huub deze Negative?
http://www.negative.fi/
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een neger ,waar Huub het over had![]()
Geeft ook niet,moest er wel om lachen.Masar Huub kan het ook fout hebben hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het om een medelander ging.
Jeeeeeeez, wat kan die gast snel lullen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
http://www.nega.nl/
Da's Negativ. Helemaal niet zo'n slechte Hollandse rapper. Hij acteerde volgens mij ook in De Bolletjesblues.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeeez, wat kan die gast snel lullen.![]()
hmm zo moet het nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef pullup het volgende:
[ [url=http://http://www.howard-winn.k12.ia.us/projects/ind_stdy06/h1/rap/media/50.jpg]afbeelding[/url] ]
omdat jaap het net had over een topic op fok... (Dat hij daarom niet iets zou antwoorden omdat er anders weer een topic over kwamquote:
Jaap is er ook later ingekomen en heeft dus zelfs hier kunnen inlezenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat jaap het net had over een topic op fok... (Dat hij daarom niet iets zou antwoorden omdat er anders weer een topic over kwam)
maar ze hebben vroeger dus internet gehad.. en weten dat dit subforum er is blijkbaar?
Zeker weten, net zoals ze weten dat er Nowlife, Vol enz forums zijn. Van die forums en ook van ons forum ? hebben ze al veel dingen gehad. Denk aan de vliegtuigjes van Nowlife en Volquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat jaap het net had over een topic op fok... (Dat hij daarom niet iets zou antwoorden omdat er anders weer een topic over kwam)
maar ze hebben vroeger dus internet gehad.. en weten dat dit subforum er is blijkbaar?
Onze infiltrant LikkendeLassie op het Fête Blanche.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Zeker weten, net zoals ze weten dat er Nowlife, Vol enz forums zijn. Van die forums en ook van ons forum ? hebben ze al veel dingen gehad. Denk aan de vliegtuigjes van Nowlife en Vol
Ze gaan Dennis slijpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:25 schreef Clank het volgende:
Wat een mega-dom gesprek tussen Luc en Dennis!!
hij lijkt wat dat betreft een beetje op Dennis...veel beloven maar leveren ho maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
ok en n scooter inc. DGK fan komt er dus nog aan?
Ik lig in een deuk. D vraagt zich af of ze achter geen mensen kennen die iets doen in de muziek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:25 schreef Clank het volgende:
waar hebben ze t over?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:25 schreef Clank het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Onze infiltrant LikkendeLassie op het Fête Blanche.goede tijden!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:30 schreef diedirk het volgende:
Dennis heeft in ieder geval de Nix factor..
zeker weten 100%, ik vind hem helemaal nix.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:30 schreef diedirk het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:30 schreef diedirk het volgende:
Dennis schrijft alles op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:33 schreef Clank het volgende:
Dennis denkt dat hij even een instant zangcarriére daar kan regelen.. het liefst met de allergrootsten uit de business.
Luc had het net over een A&R manager.. vraagt Dennis.. wat is een E&A manager ook alweer??
Luc: Artist & Relation manager.
tis meer een kwestie van hij wil wel maar t gaat niet vanzelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:36 schreef Clank het volgende:
Dennis wil ook vooral véél begeleiding.. voor van alles en nog wat. 'k Weet niet of het de bedoeling is dat hij ook zelf gaat zingen of dat hij daar ook iemand voor wil regelen.
Dit is toch niet iemand die zijn hart en ziel in de muziek ligt.. gatver!!
Ja! Focking Hell! Ik ook!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:37 schreef Varen het volgende:
Huub vindt het jammer, hij dacht dat Nena vandaag kwam
Dan zal hij m wel eerst moeten vinden!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Luc tegen Dennis : Je moet wel zorgen dat je in die creatieve vibe blijft hangen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan zal hij m wel eerst moeten vinden!
Inderdaad... Ik vind Nix wel een mooie titel voor zijn debuutalbum. Dennis Bax- Nixquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:36 schreef Clank het volgende:
Dennis wil ook vooral véél begeleiding.. voor van alles en nog wat. 'k Weet niet of het de bedoeling is dat hij ook zelf gaat zingen of dat hij daar ook iemand voor wil regelen.
Dit is toch niet iemand die zijn hart en ziel in de muziek ligt.. gatver!!
Welke creatieve vibe zou Luc bedoelen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Luc tegen Dennis : Je moet wel zorgen dat je in die creatieve vibe blijft hangen
Deze doen het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:01 schreef Varen het volgende:
Volgens mij hebben ze ergens de stekker eruit getrokken?
Bedankt! ze doen hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze doen het wel.![]()
http://www.dondj.nl/streams.html
Ook gij, Akveorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat die pony serieus de nieuwe bewoner is.... Wat disrespectvol tegenover de bewoners en vooral streamers.
OPROTTEN MET DIE ACHTERLIJKE FEBO. Ze zijn gewoon niet instaat iets leuks van deze show te maken. Wat mij betreft zijn het nog grotere losers dan die lamlul.
Als zijn muziekcarriere niet lukt, kan hij altijd nog een kraaltjeswinkel beginnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:19 schreef Vinamp het volgende:
Luc zit kraaltjes te rijgen, lijkt me niet verstandig voor zijn imago als stoere rapper..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:08 schreef Varen het volgende:
Er was lang geleden internet in DGK, ze zaten wel een stiekum op Fok.
Ja, please hokjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een paard is geen ex-DGK-ster,
dus Angelique, Eveline, Sylvia, Nena of ilona zal vanavond wel komen logeren.,........
wisselen van template bij instellingen wil ook soms helpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:19 schreef itsme het volgende:
Avonne. Wat is dit toch met fok? Het duurt nu al zo lang. .Ben hier vanaf het begin maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het duurt eeuwen om een pagina te laden (als ik mazzel heb) Heel vaak krijg ik foutmeldingen en posten gaat ook nauwelijks meer.
Dat is wel vaker zo een dag maar dit is nu al bijna 1 maand zo niet langer.
Rachel is Wicawdo, ik hoop niet dat Jaap Kelly bedoeltquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
Ik las in een COS van vanmorgen dat Jaap de naam Caily/Kaleigh liet vallen als gastspeler. Nadia liet die naam vorige week ook al vallen. Ricardo zei toen snel zijn travestietennaam.
De artiestennaam van Ricardo is Rachel O'Neill, klinkt toch anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
Ik las in een COS van vanmorgen dat Jaap de naam Caily/Kaleigh liet vallen als gastspeler. Nadia liet die naam vorige week ook al vallen. Ricardo zei toen snel zijn travestietennaam.
Oh please.........nee toch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Rachel is Wicawdo, ik hoop niet dat Jaap Kelly bedoelt![]()
I know. Ricardo zei dat snel nadat Nadia de naam van de gastrolspeelster gaf. Toen zei hij snel,'oooh, ik hoorde dat Rachel er in zou komen!' Nadia hield zich toen stil. Nu lees ik dat Jaap exact dezelfde naam gebruikte die Nadia ook zei.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
De artiestennaam van Ricardo is Rachel O'Neill, klinkt toch anders.
Ja, hij zei het vanmiddag ook, ook in de camera in het kantoor. "We wachten op Kylie!/Caily!"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
Schattig toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een lieverd is Amanda voor Brian, zij geeft Brian een armbandje.
(Butler ricardo als travo in de villa?
Ik heb niets tegen Travo's , het zijn ook maar mensen, maar nee, ik heb me
mijn portie wel gehad met Eric in zijn jurk, doorgelopen make-up en hakken.
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:39 schreef FSR het volgende:
Is er bij jullie ook geen streams... ??
Bij mij blijven ze zwart (verschillende servers al geprobeerd) ??
Dat snap ik dus ook niet. Dat mens wordt betaald om te poetsen, niet om als een zwakzinnige kraaltjes te rijgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:40 schreef AnTjUh het volgende:
palma heeft weer de hele middag op dr reet gezeten
en maar klagen dat t zo vuil is in huis
Hier doen ze het weer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:39 schreef FSR het volgende:
Is er bij jullie ook geen streams... ??
Bij mij blijven ze zwart (verschillende servers al geprobeerd) ??
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:42 schreef Varen het volgende:
[..]
http://www.dondj.nl/streams.html
Deze heb ik van Beequeen gekregen, werken bij perfect
D begint dus opnieuw tegen Luc over dat muziekgeneuzel? Wrs heeft hij bot gevangen bij het hokje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef AnTjUh het volgende:
luc tegen dennis: als je vlees nodig heb dan moet je geen bakker aanspreken!!!
Jij bent wel volhardend zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:48 schreef misslady83 het volgende:
Zit het schattige paardje nou samen met fries?????![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:48 schreef misslady83 het volgende:
Zit het schattige paardje nou samen met fries?????![]()
Slechte column.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Video-column van Jaap op de 10 site.
http://www.tien.tv/web/sh(...)350/typeofpage=51230
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent wel volhardend zeg.Nog 1 keer dan. Fries is een ongecastreerde hengst, dat gaat niet samen met een ander paard.
iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het groene hokje heeft gisteren naar jou geluisterd, zielig voor Fries dat hij alleen was.
Dus duidelijk script. Huub moest eerst met Lieke breken om dan met Nadia aan te kunnen pappen. Nadia weet hiervan, ze zei niet voor niets gisteren out of the blue tegen amanda dat Huub haarkont zou likken als zij dat zou willen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:23 schreef rooie3 het volgende:
Gaat Huub echt met Nadia aanpappen.Ik hoop dat hij dat niet doet,is een herhaling van dat met Amanda en zal Huub niet populairder gaan maken.Hij is echt de weg kwijt.
Lees mijn edit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:53 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Door het feit dat eenzaamheid toeslaat bij fries kan ik het niet bevatten neemaar waar is de pony nu dan?????????
Misschien loopt je te hard van stapel nu. Ik geloof nooit dat Huub dat serieus meende over aanpappen met N en als hij dat wel doet is het idd een script. Als hij hier echt aan mee gaat werken ben ik helemaal klaar met dit zootje. Eigenlijk ben ik dat al maar blijf hoop houden dat het hokje er nog iets van maakt. Helaas, ze zijn niet in staat er nog iets van te bakken, sterker nog, ze komen met een kutknol ipv een echte gastspeler, kneuzen zijn het, bah.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef Verida het volgende:
Het is echt een enorm omhooggevallen tuinkabouter met een veel te groot ego![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus duidelijk script. Huub moest eerst met Lieke breken om dan met Nadia aan te kunnen pappen. Nadia weet hiervan, ze zei niet voor niets gisteren out of the blue tegen amanda dat Huub haarkont zou likken als zij dat zou willen.
Huub is gewoon een enorme lul als hij dit doet zonder met Lieke te overleggen.
Lieke mag nog niets tegen de rest zeggen. Zij wil dit om ze een bashmogelijkheid uit handen te slaan.
Als Huub nu iets met Nadia begint en Lieke heeft nog niets kunnen vertellen hebben Amanda en Brian juist een enorm wapen tegen Lieke.
Als Lieke achteraf moet zeggen dat het al uit was, wordt dat natuurlijk nooit meer geloofd.
Wat een luizenstreek van Huub![]()
, het zou hem beter staan als hij Nadia gewoon af zou wijzen met haar gore gedrag.
Het is echt een enorm omhooggevallen tuinkabouter met een veel te groot ego![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:05 schreef AnTjUh het volgende:
oowwwwwww dennis moet de omslag nog maken en dan
boemboemboemboemboem
hij is er mee bezig
idd, om de hersens te laten denken dat dit het was kwam er een knollie in maar..........ze weten ook dat er meer action moet komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:07 schreef Deisyy het volgende:
En toch, en toch..... kan ik niet geloven dat dat knolletje de enige gast is die er vandaag in komt.
De dag is nog niet voorbij, ik zie er vandaag nog wel een echte gastspeler in komen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
D:Shit Carlos sporten, ik had net ingesproken of ik naar de dokter mocht. Trillen, zweten.
Alleen al de gedachte dat hij iets moet gaan doen maakt hem al ziek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
D:Shit Carlos sporten, ik had net ingesproken of ik naar de dokter mocht. Trillen, zweten.
ìs t zeker dat er nog iemand bijkomt dan ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een pracht televie en streambeelden , Lieke met het nieuwe
ongecastreerde witte paardje , rode dekmantel,
wandelend over het landgoed, ik krijg tranen van ontroering.
Endeljik is Lieke weer een beetje in haar element.
Hopelijk zal de nieuwe gast-speelster,
en oud-vrouwelijke DGK niet te veel onrust geven aan Lieke,
wie zal het worden? Angelique, ilona, Nena, Sylvia, Eveline?
Die lamlul blijft maar aan zijn gezicht voelen......hij denkt dat hij koorts heeft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
(Vandaag 1 maand later)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:15 schreef swarmahoer het volgende:
ìs t zeker dat er nog iemand bijkomt dan ?
en dat het paard dus een grapje was in de ochtend...
Nu al de zenuwen als hij eerdaags op het podium staat tezingen, de NIXLULquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die lamlul blijft maar aan zijn gezicht voelen......hij denkt dat hij koorts heeft.![]()
Nee hè, niet weer een relnicht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:21 schreef petraa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)uden_Kooi.html?p=1,1
Telegraaf
Huub heeft hierover gisteren ook al met Jaap gesproken.Nadia zei vanmiddag nog tegen Luc dat er een nieuwe verhaallijn voor haar is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus duidelijk script. Huub moest eerst met Lieke breken om dan met Nadia aan te kunnen pappen. Nadia weet hiervan, ze zei niet voor niets gisteren out of the blue tegen amanda dat Huub haarkont zou likken als zij dat zou willen.
Huub is gewoon een enorme lul als hij dit doet zonder met Lieke te overleggen.
Lieke mag nog niets tegen de rest zeggen. Zij wil dit om ze een bashmogelijkheid uit handen te slaan.
Als Huub nu iets met Nadia begint en Lieke heeft nog niets kunnen vertellen hebben Amanda en Brian juist een enorm wapen tegen Lieke.
Als Lieke achteraf moet zeggen dat het al uit was, wordt dat natuurlijk nooit meer geloofd.
Wat een luizenstreek van Huub![]()
, het zou hem beter staan als hij Nadia gewoon af zou wijzen met haar gore gedrag.
![]()
![]()
Misschien was Huub daarom zo boos en sip?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub heeft hierover gisteren ook al met Jaap gesproken.Nadia zei vanmiddag nog tegen Luc dat er een nieuwe verhaallijn voor haar is.
Als dit inderdaad zo is ben ik echt klaar met deze flauwekul.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:28 schreef Clank het volgende:
Ja hoor Dennis ga Sony/bmg maar benaderen.. de grootste![]()
Die is de nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:17 schreef Yollie het volgende:
Het is 16:15 uur en ik zie Palma loopt nog rond daar?
quote:
Ik wil in ieder geval Luc eruit NU!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:53 schreef Desii het volgende:
Ik wil Nena erin..... al is het maar voor een paar weken....
Nee, dat gaat over dat Catwalk programma waar die Janice in schijnt te zitten.quote:
Ach.. zolang Luc hem niet precies vertelt wát hij moet zeggen en wat hij moet doen zal er weinig van terecht komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:07 schreef AnTjUh het volgende:
luc wil dennis huub laten pakken via lieke dan
alleen via lieke kan je huub pakken zegt hij
dennis: jajajajajaja
Luc had zo'n opmerking tegen Dennis van; de komende 48 uur zijn alles bepalend voor je, hoe je daar mee omgaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Ach.. zolang Luc hem niet precies vertelt wát hij moet zeggen en wat hij moet doen zal er weinig van terecht komen.
Dennis wordt nu door zo'n beetje alle miljonairs gestuurd.. van doe dit en doe dat.. en nóg knalt er helemaal niets!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |