Hij wil er niet gaan lessen, hij wil voor deze organisatie gaan werken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:56 schreef karr-1 het volgende:
De rijbewijsconcurrent is geen rijschool op zich, het is een organisatie die afspraken heeft met rijscholen uit heel NL. Jij meld je aan bij de Rijbewijsconcurrent en dan zoeken zij een rijschool bij jou in de buurt. Je betaald dus ook aan de rijbewijsconcurrent en niet aan de rijschool.
Vandaar dat de prijzen ook hoger zijn omdat ze er zelf aan moeten verdienen. Voor zover ik het begrepen heb is het een k*torganisatie om zaken mee te doen.
Hij heeft een rijschool en wil daarmee voor hen gaan werken, of hij wil echt bij de organisatie zelf werken? In beide gevallen raad ik het af, maar dat is puur op informatie van anderen, ik heb er zelf weinig ervaring mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:17 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Hij wil er niet gaan lessen, hij wil voor deze organisatie gaan werken.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef nadinepien het volgende:
Tegenwoordig is de rijbewijsconcurrent heel goed!
De instructeurs zijn zeer goed opgeleid en leuk.
Er is een nieuwe eigenaar sinds 1,5 jaar en de slagingspercentages zijn heel hoog!
Groetjesss
En jij komt toevallig langs en werkt bij...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef nadinepien het volgende:
Er is een nieuwe eigenaar sinds 1,5 jaar en de slagingspercentages zijn heel hoog!
Groetjesss
Wat een kutkick zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef nadinepien het volgende:
Groetjesss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |