abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2007 @ 22:58:09 #101
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54307610
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:51 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

omdat fietsers zonder licht ook gewoon beboet worden. Maar verkeerd afgesteld licht? Licht in een auto is vele malen feller, en dus serieus mogelijk gevaarlijk voor andere verkeersdeelnemers. Maar een lichtje die op de tas zit, das in defintie opeens gevaarlijk voor hem of andere? Vlieg toch weg.
Daar zeg je iets... Auto's met verkeerde lampen, en dan vooral die eikels die denken dat hun 106je stoer is met mistlampen aan de voorkant, mogen ze ook veel vaker beboeten!
En sinds vrijwel elke auto instelbare koplampen heeft, rijdt de helft met lampen op de verkeerde hoogte...
censuur :O
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:50:45 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_54308905
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Krijg ik van jou 1 Euro voor elke fiets die ik morgenochtend op weg naar mijn werk zie, die GEEN reflector heeft? Kan ik morgenmiddag lekker uitgebreid van uit eten.
Mijn reflector is er inderdaad tezamen met mijn achterlicht vanaf getrapt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2007 @ 09:13:42 #103
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54309295
Best triest dat ze over dit soort dingen zich druk maken. Zijn ze bang om echte issues aan te kaarten in de kamer of bij de politie?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54309305
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:58 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Daar zeg je iets... Auto's met verkeerde lampen, en dan vooral die eikels die denken dat hun 106je stoer is met mistlampen aan de voorkant, mogen ze ook veel vaker beboeten!
En sinds vrijwel elke auto instelbare koplampen heeft, rijdt de helft met lampen op de verkeerde hoogte...
Ik heb een auto uit 1990 en heb een lamp verwisseld, maar is volgens mij ook niet helemaal goed gegaan. De auto die voor mij rijdt heeft gratis verlichting IN de auto nu

Gaan we vandaag bekijken...
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_54309324
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Best triest dat ze over dit soort dingen zich druk maken. Zijn ze bang om echte issues aan te kaarten in de kamer of bij de politie?
Veel corpsen hebben al geprotesteerd tegen deze kolder.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_54309419
Even over iemand die via punten zijn punt wilde maken. Al die punten gaan op wanneer de fietser fietst. Wat als de fietser in een donker bospad moet stoppen voor een andere auto van rechts en er komt een auto vanachter je aanrijden? Wanneer een fietser NIET fietst, doen die gewone lichten het niet. Die andere wel.
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:22:24 #107
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54309450
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb een auto uit 1990 en heb een lamp verwisseld, maar is volgens mij ook niet helemaal goed gegaan. De auto die voor mij rijdt heeft gratis verlichting IN de auto nu

Gaan we vandaag bekijken...
Zit-ie op z'n kop?
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:23:19 #108
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54309468
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Nog veel erger is dat politiekorpsen (zoals in Amsterdam) simpelweg zeggen: "wij doen hier niet aan mee"! Het moet niet gekker worden..... We leven niet in een politiestaat!! Het is aan de politiek om te verzinnen wat de politie moet doen, de politie hoeft het alleen maar uit te voeren.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2007 @ 09:42:47 #109
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54309804
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef paddy het volgende:
Totdat er beleid op wordt gemaakt dat ze quota's krijgen, en dus wel moeten beboeten...
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Nog veel erger is dat politiekorpsen (zoals in Amsterdam) simpelweg zeggen: "wij doen hier niet aan mee"! Het moet niet gekker worden..... We leven niet in een politiestaat!! Het is aan de politiek om te verzinnen wat de politie moet doen, de politie hoeft het alleen maar uit te voeren.
De politie kan best coulant doen, maar als er een regel is, moeten zij hem handhaven. Persoonlijke meningen zijn 2e plaats inderdaad. Wel moet de politietop een keiharde stelling nemen hierin tegen de politiek.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54309975
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:22 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zit-ie op z'n kop?
Zou zo kunnen

en ja, ik begrijp ook dat de politie de wet gewoon moet uitvoeren, maar ben inderdaad wel blij dat de mensen op straat tenminste de voordelen van die lampen kennen. Je kunt als fietser niet verlicht genoeg zijn. En als reden aanvoeren dat die knipperlichten epilepsie oproepen? Je hoort met als epilepsie patiënt niet achter het stuur van een auto en volgens mij mag dit ook niet.
pi_54312157
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef freud het volgende:
De politie kan best coulant doen, maar als er een regel is, moeten zij hem handhaven. Persoonlijke meningen zijn 2e plaats inderdaad. Wel moet de politietop een keiharde stelling nemen hierin tegen de politiek.
Wat is dat voor onzin? De politie moet gewoon de wet uitvoeren. Stelling innemen, daar hebben we policitici voor die de huidige wet willen veranderen zodat clip-on lichtjes toegestaan worden.
pi_54312514
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef freud het volgende:

Wie bepaalt de prioriteit bij de inzet van de beperkte politie-mankracht?
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:39:08 #113
3542 Gia
User under construction
pi_54312594
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:20 schreef paddy het volgende:
Even over iemand die via punten zijn punt wilde maken. Al die punten gaan op wanneer de fietser fietst. Wat als de fietser in een donker bospad moet stoppen voor een andere auto van rechts en er komt een auto vanachter je aanrijden? Wanneer een fietser NIET fietst, doen die gewone lichten het niet. Die andere wel.
Je mag gerust fietsverlichting op batterijen gebruiken, maar wel de soort die je vast aan de fiets monteert.

Het gaat hier om de kleine knipperende ledlampjes die mensen aan een tas of jas hangen en dan beweren dat ze verlicht fietsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')