quote:
Blijkbaar genoeg om ons te irriteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef jmac het volgende:
Gadverdamme. Hoeveel heeft greenpeace/de overheid/WNF aan RTL overgemaakt om Charlie zo te krijgen. Ik weet dat het commerciele tv is maar dit is zo overduidelijk en zo 'fake'/irritant..
Ik had er mijn zak chips al opgezet en gewonnenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef NrSiX het volgende:
dat einde was niet van tevoren te raden [afbeelding]
Inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef NrSiX het volgende:
dat einde was niet van tevoren te raden
De schrijvers van GTST laten dmv Charley zien, hoe simpel de gemiddelde 'green'-fanaat is.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef jmac het volgende:
Gadverdamme. Hoeveel heeft greenpeace/de overheid/WNF aan RTL overgemaakt om Charlie zo te krijgen. Ik weet dat het commerciele tv is maar dit is zo overduidelijk en zo 'fake'/irritant..
Je kan het terugkijken hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:42 schreef Shirley het volgende:
Mag ik een samenvattinkje? Heb het moeten missen. Het Charliegedeelte mag overgeslagen worden. Wat is er met die gekke Dorothea nou?
Mijn planquote:Op donderdag 15 november 2007 04:21 schreef James1988 het volgende:
Hmm, die blik van Dorothea op het einde... zalig
Nu maar hopen dat ze de eerste de beste trein/bus/vliegtuig/boot/auto terugpakt naar waar ze vandaankwam, zijn we van 'r af.
Nou als je een paar maanden geleden hebt gekeken had je die scène kunnen zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:00 schreef NrSiX het volgende:
Ze kwam toch zo'n andere freak tegen bij de bushalte zei ze? die haar had opgepikt.. nu vraag ik mij af, als je gewoon op een bus zit te wachten, komt er dan gewoon iemand aanrijden die denkt.. heuj die moeten we mee hebben naar onze toko, die heeft rust nodig?.. of denk ik dr weer teveel over door.
Ik heb liever dat ze zich voor de trein gooit.quote:Op donderdag 15 november 2007 04:21 schreef James1988 het volgende:
Hmm, die blik van Dorothea op het einde... zalig
Nu maar hopen dat ze de eerste de beste trein/bus/vliegtuig/boot/auto terugpakt naar waar ze vandaankwam, zijn we van 'r af.
Dat zat ik ook te denkenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:10 schreef jmac het volgende:
NU doro terug is zal Bernard wel dood zijn in Duitsland
Je zou vast een zeker gelijk worden aangenomen, slechter dan dit kan bijna niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef countergirl het volgende:
Doro die met een dikke sigaar voodoo gaat doen, om te zien wie nu die stalker is!!!
Zeg, kan ik me niet ergens opgeven om mee te schrijven aan GTST??
dat had ik dus nietquote:Op donderdag 15 november 2007 14:07 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou als je een paar maanden geleden hebt gekeken had je die scène kunnen zien.
dat hoeft toch niet, online kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Blawh het volgende:
Ik ga zo even kijken, heb het opgenomen.
Maar dan heb ik wel iets groter beeld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat had ik dus nietvandaar =]
[..]
dat hoeft toch niet, online kijkenhoef je ook niet door te zappen tijdens te reclame
Inderdaad. Hij kwam zelfs erg vaak langs. Ik vind nog altijd de pianoversie het mooist. Zoals bij de scène tussen Milan en Nina. De oude Ludo tune, uit seizoen 9 en dergelijke, was ook altijd ingetogen op een piano. Geweldige achtergrondmuziekquote:
Ja, of de schrijvers hebben door dat we dat gezeik van haar zat zijn en hebben haar wat aardiger gemaakt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ik geef doro nog 1 week en dan kotsen we haar weer uit
Ik ook niet. Die dingen gaan totaal langs me heen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:34 schreef suus21 het volgende:
ik kan me niet eens voor de geest halen hoe de ludo tune gaat..
En ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die dingen gaan totaal langs me heen.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:34 schreef suus21 het volgende:
ik kan me niet eens voor de geest halen hoe de ludo tune gaat..
Je zult me er nog vaak over horenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:54 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij geilt wel vaak op die ludo tune he ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |