Je zou vast een zeker gelijk worden aangenomen, slechter dan dit kan bijna niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef countergirl het volgende:
Doro die met een dikke sigaar voodoo gaat doen, om te zien wie nu die stalker is!!!
Zeg, kan ik me niet ergens opgeven om mee te schrijven aan GTST??
dat had ik dus nietquote:Op donderdag 15 november 2007 14:07 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou als je een paar maanden geleden hebt gekeken had je die scène kunnen zien.
dat hoeft toch niet, online kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Blawh het volgende:
Ik ga zo even kijken, heb het opgenomen.
Maar dan heb ik wel iets groter beeld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat had ik dus nietvandaar =]
[..]
dat hoeft toch niet, online kijkenhoef je ook niet door te zappen tijdens te reclame
Inderdaad. Hij kwam zelfs erg vaak langs. Ik vind nog altijd de pianoversie het mooist. Zoals bij de scène tussen Milan en Nina. De oude Ludo tune, uit seizoen 9 en dergelijke, was ook altijd ingetogen op een piano. Geweldige achtergrondmuziekquote:
Ja, of de schrijvers hebben door dat we dat gezeik van haar zat zijn en hebben haar wat aardiger gemaakt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ik geef doro nog 1 week en dan kotsen we haar weer uit
Ik ook niet. Die dingen gaan totaal langs me heen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:34 schreef suus21 het volgende:
ik kan me niet eens voor de geest halen hoe de ludo tune gaat..
En ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die dingen gaan totaal langs me heen.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:34 schreef suus21 het volgende:
ik kan me niet eens voor de geest halen hoe de ludo tune gaat..
Je zult me er nog vaak over horenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:54 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij geilt wel vaak op die ludo tune he ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |