Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:09 schreef Yoni het volgende:
Heftig webkim, veel sterkte!
@Maneki: deal, gaan we doen! Lijkt me echt geweldig, hoewel mijn bonbons er waarschijnlijk niet uit zullen zien haha. Zit er in Delft niet ook zoiets...staat me vaag iets van mij.
tweede pogingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:53 schreef Belana het volgende:
debuurvrouw, ik heb volgende week een afspraak bij de homeopaat met Liam. Ik moet een hele lijst aan vragen beantwoorden over Liam, van hoe de zwangerschap verliep tot zijn karakter, tot wat ie graag eet.
die afspraak gaat 1,5 uur duren en kost 100 euro, maar dat krijg ik vergoed.
oef das niet tof, en al wat gevonden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:56 schreef Syrena het volgende:
Ik vind die kaars echt geweldig trouwens. Krijg er helemaal crea-bea zin van
Ik ben alleen een beetje misselijk, en ik verdenk de combinatie kaassouffle & erwtensoep
En ik ben mijn autopapieren en rijbewijs kwijt. Ik raak zelden iets kwijt, sterker nog, ik weet meestal precies waar dingen liggen. Als ik vrij hebt belt m'n baas zelfs soms op om te vragen waar dingen zijn (omdat hij een beetje een warhoofd is). Maar ALS ik dan zelf iets kwijt ben, dan ben ik het ook goed kwijt. Ik kan me echt niet meer herinneren waar ze zijn of wanneer ik ze voor het laatst heb gehad
![]()
Waarschijnlijk in het oud papier belandt of gejat op mijn werk![]()
Als ik alles moet vervangen kom ik al op zo'n 200 euro uit... (rijbewijs + leges voor vermissing, kentekenbewijs, APK-keuringsbewijs, verzekeringsblad en nieuwe kentekenplaten vanwege een andere duplicaatcode).
![]()
ik zat nog heel naief aan een schelp te denken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:25 schreef Belana het volgende:
hier vanmorgen ook onze auto open gebroken en onze lispeltuut eruit gehaald.
(vervente pluk lezers weten nu wat ik bedoel natuurlijk)
"Dankjewel! Kun jij altijd de weg wijzen? Wijs je nooit mis?' 'Ik wijf niet mif,' zei de schelp. 'Ik ben de lifpeltuut'. 'De Lispeltuut? Wat een leuk woord! Ik hou je voortaan altijd bij me, dan kan ik nooit meer verdwalen. Vertel eens... hoe komt het dat jij altijd de weg weet?'Maar de Lispeltuut zei enkel nog tweemaal: 'Tuuuu.' Toen zweeg hij."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |