gelukkig heb je ze ook voor circa 25 euro:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:21 schreef Gunner het volgende:
Feitelijk is dat ding zonder een toner niets waard. Toner zal zo'n 70 euro zijn? En voor 130 euro koop je bij HP al een nieuwe laserjet....
Als ik voor mijn color laserjet nieuwe toners moet kopen, koop ik liever een nieuwe printer aangezien dat even duur is als een nieuwe printer die ook nog eens nieuwer en moderner is.
moet ik beide vanavond even opzoekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:05 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het verder een solide printer
En dat van die rolletjes is zeker handig, een onderdeel wat zeker eens vervangen moet worden
Wat is de pagecount van het apparaat en hou oud is hij eigenlijk?
D'r zijn 74710 pagina's mee geprint.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:27 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
moet ik beide vanavond even opzoeken
Lelystad of Groningenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:00 schreef gertjanvink het volgende:
waar evt op te halen,
Als jij me kan vertellen hoe ik dit het best kan verzenden en de verzendkosten voor je rekening neemt wel jaquote:Op zondag 4 november 2007 16:45 schreef WarPuppy het volgende:
Kan die ook verstuurd worden of?
ja, alleen kan ik er dan dit weekend en volgend weekend niet bijzijn om hem werkend te laten zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:03 schreef WarPuppy het volgende:
Ook in het weekend op te halen?
Nog interesse?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:03 schreef WarPuppy het volgende:
Ook in het weekend op te halen?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:37 schreef kikoooooo het volgende:
Mocht je de printer nou niet kunnen verkopen, dan blijf ik interesse houden in de Jetdirect kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |