abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:35:55 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54258830
http://www.denationalebijbeltest.nl/

Vanavond weer om 20:25 op Nederland 2.

Ik doe mee! .

Het lijkt er trouwens wel op alsof het elk jaar moeilijker wordt. Ik heb vanochtend de eerdere edities nog eens gespeeld. Op de test uit 2004 had ik een score van 83 % en op die van 2005 en 2006 69 %.
Niet meer actief op Fok!
pi_54258885
De vader van mijn ex zou dat op zn sloffen winnen dunkt me.

Je hoefde maar een willekeurige bladzijde van de bijbel open te slaan en voor mijn part in je eigen woorden vertellen waar dat over ging en dan wist hij precies welk hoofdstuk en paragraaf het was of hoe heet dat ook alweer in de bijbel.

Echt té ziek voor woorden. Die man was een christenfundamentalist eerste klas
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:28:28 #3
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_54259587
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef NED het volgende:
De vader van mijn ex zou dat op zn sloffen winnen dunkt me.

Je hoefde maar een willekeurige bladzijde van de bijbel open te slaan en voor mijn part in je eigen woorden vertellen waar dat over ging en dan wist hij precies welk hoofdstuk en paragraaf het was of hoe heet dat ook alweer in de bijbel.

Echt té ziek voor woorden. Die man was een christenfundamentalist eerste klas
Dus als je kennis hebt, ben je fundamentalist
pi_54259617
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:28 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Dus als je kennis hebt, ben je fundamentalist
Per defenitie niet nee, maar geloof mij, die vent was een fundamentalist

Ik heb denk ik ongeveer 2 jaar iets met dat meiske gehad en heb in al die tijd als ik alle "gesprekken" die ik met haar vader bij elkaar op tel hooguit een half uur met hem gesproken.

Zodra hij thuis kwam was het eten en daarna meteen naar zn studeerkamer de bijbel bestuderen.

ALTIJD! Dei vent zat elke vrije minuut in zn bijbeltje te koekeloeren.
Dan ben je in mijn ogen nogal fundamentalistisch bezig.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:31:15 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54259621
Idd.
Ken genoeg atheïsten / ex-gelovigen die meer kennis v/d Bijbel hebben dan your average christenfundamentalist. Sterker nog: als je de Bijbel van kaft tot kaft kent, heb je echt een plaat voor je kop als je toch nog in de onbetwistbare waarheid ervan blijft geloven.

Maar dat is een andere discussie .
Niet meer actief op Fok!
pi_54259684
Ow, en die lamlul heb ook eens een keer een nagenoeg volle fles dure whiskey van mij door de goot gespoeld omdat whiskey de duivel was en hij wilde de duivel niet in zijn huis hebben en het was een grof schandaal dat ik zijn dochter probeerde te verleiden tot duivelse praktijken!!!!

Let wel, ik had 1 glaasje en zij had 1 glaasje voor haar neus staan en we zaten gewoon gezellig een filmpje te kijken. Totdat die mafketel dus binnen kwam stormen en de glazen van de tafel pakte en woest een tirade over de duivel ging houden en de glazen over het balkon naar buiten smeet en de fles er achteraan over het balkon smeet.

Geloof me, die vent spoorde voor geen ene meter
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:59:13 #7
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_54260076
Ik doe natuurlijk ook weer mee!

En inderdaad, ik heb die indruk ook, dat het elk jaar moeilijker wordt. De écht simpele vragen ("Hoeveel apostelen waren er", "Hoe heette de broer van Mozes") hebben ze natuurlijk allang gehad, dus het wordt ook voor de redactie lastiger om nog een beetje leuke vragen te verzinnen.
pi_54260077
Ben bang dat ik niet al te best meer zal scoren. Ik heb sinds de basisschool eigenlijk geen bijbel meer ingezien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:27:33 #9
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_54260564
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:35 schreef NED het volgende:
Ow, en die lamlul heb ook eens een keer een nagenoeg volle fles dure whiskey van mij door de goot gespoeld omdat whiskey de duivel was en hij wilde de duivel niet in zijn huis hebben en het was een grof schandaal dat ik zijn dochter probeerde te verleiden tot duivelse praktijken!!!!

Let wel, ik had 1 glaasje en zij had 1 glaasje voor haar neus staan en we zaten gewoon gezellig een filmpje te kijken. Totdat die mafketel dus binnen kwam stormen en de glazen van de tafel pakte en woest een tirade over de duivel ging houden en de glazen over het balkon naar buiten smeet en de fles er achteraan over het balkon smeet.

Geloof me, die vent spoorde voor geen ene meter
Wat voor kerk was 'ie dan? Ben ik wel benieuwd naar.
pi_54260699
Ik geloof van de pinkstergemeente

pi_54261001
Ik had 86% ofzo bij de test van vorig jaar.

Hoop vanavond wel even te kijken, wel leuk altijd.

[ Bericht 5% gewijzigd door koningdavid op 30-10-2007 11:59:00 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54261262
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.denationalebijbeltest.nl/

Vanavond weer om 20:25 op Nederland 2.

Ik doe mee! .

Het lijkt er trouwens wel op alsof het elk jaar moeilijker wordt. Ik heb vanochtend de eerdere edities nog eens gespeeld. Op de test uit 2004 had ik een score van 83 % en op die van 2005 en 2006 69 %.
Hey leuk dat je meedoet Viking
De Krishna's uit mijn tempel zijn uitgenodigd om voor de opnames mee te doen dus voor het eerst ga ik het ook kijken.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:09:03 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54261307
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:05 schreef Causa het volgende:

[..]

Hey leuk dat je meedoet Viking
De Krishna's uit mijn tempel zijn uitgenodigd om voor de opnames mee te doen dus voor het eerst ga ik het ook kijken.
Gaaf .

Ik hoop dat ze hoger scoren dan de gereformeerden (maar dat zal wel niet ).
Niet meer actief op Fok!
pi_54261404
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gaaf .

Ik hoop dat ze hoger scoren dan de gereformeerden (maar dat zal wel niet ).
Een aantal hebben zich ooit uit het Christendom losgemaakt. Van 1 ervan weet ik dat hij 50 jaren naar een dominee heeft geluisterd. ( Hij zei tegen me dat hij benieuwd is wat hij zich nu nog kan herinneren.) Maar ik deel je vermoeden.
Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor ze. Het is live enzo immers
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:01:05 #15
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54264106
Als ik tijd heb zeker ff kijken... Heb 2006,2005 en 2004 online gedaan, en dat ziet er goed uit qua score...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:33:14 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54264529
Niet kijken, maar mee doen! Pen en papier bij de hand!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:56:50 #17
15967 Frollo
pi_54264925
Vet, er is ook een spel van!

pi_54264996
vorig jaar had ik nog een 100%

en nee, ik ben geen christen

eens kijken wat het dit jaar wordt
Ja doei.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:40:45 #19
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_54268896
Ah ja. Ik had vorige keer een 9,6 . Ik had wel hoger kunnen halen maar een aantal vragen waren verkeerd gesteld of het goede antwoord stond er niet bij.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_54269656
-wtf dubbel-
pi_54269661
Vorig jaar had ik nog 110%

Ik weet niet of dat kan, maar iig het hoogste van iedereen hier in dit topic.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:38:43 #22
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54269993
Herman Finkers werd nog even goed beledigd door de eo presentators
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:01:51 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54271857
5,3 .

* Viking84 rent hard weg en verstopt zich in een hoekje.

M'n moeder belde ook meteen. Zij en mijn pa hadden samen een 8 . Ik vond het echt een fluttest. Stomme antwoordmogelijkheden (Mee doen aan Boer zoekt vrouw, wtf?), de antwoorden kwamen véél te snel. Ik denk dat Frollo gelijk heeft dat ze een beetje door de goede vragen heen zijn. Jammer. Het kwam op mij over als een snel bij elkaar geraapt zootje vragen.
Niet meer actief op Fok!
pi_54271909
Heeft iemand de antwoorden+punten opgeschreven en wil die met me delen? Ik had even gemist hoeveel punten 4 opleverde...
pi_54272038
8,2 in the pocket.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_54272117
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:38 schreef Aoristus het volgende:
Herman Finkers werd nog even goed beledigd door de eo presentators
Ja, over dat '7 jaar niks doen', vrij pijnlijk. Finkers had ook zoiets van: wtf
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:56:53 #27
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54273160
6.7 maar ik had het idee idd dat sommige vragen erug vergezocht waren.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_54273456
33%
Nog veel gegokt ook. Ik heb de bijbel nooit gelezen, en dit is er zeker geen reclame voor
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:17:50 #29
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54273656
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja, over dat '7 jaar niks doen', vrij pijnlijk. Finkers had ook zoiets van: wtf
Hij dacht natuurlijk: mens, praat niet in tongen, zo weet ik nooit of het A of B is.

Ik heb niet eens geteld, het was veel leuker om Bert van Leeuwen warm te zien lopen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:52:26 #30
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_54274416
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:35 schreef NED het volgende:
Ik geloof van de pinkstergemeente

Die zijn veel extremer dan gereformeerden. Een vriend van me komt uit de gereformeerde hoek, ging naar 'iets evangelisch' en schrok van het fundamentalistische gehalte. Dat was stukken minder bij zijn vorige kerk.

Overigens doet hij nu nergens meer aan.
pi_54277453
Ik zou een boek moeten leren die geschreven, vertaald, herschreven, vertaald, herscheven, verloren, gevonden, opnieuw geschreven enz.......

Religie.... :-(
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:09:24 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54277638
Net even een mailtje getikt aan de EO en de NCRV
quote:
Geachte heer / mevrouw,

Zoals vele anderen met mij, heb ik gisteren meegedaan aan de Bijbeltest.
Ik moet echter zeggen dat ik erg teleurgesteld was in het niveau van de tekst. Er zaten een paar gemakkelijke vragen tussen en een paar moeilijke, maar die moeilijke vragen werden weer wat gemakkelijker gemaakt door idiote, soms zelfs uitermate respectloze, antwoordmogelijkheden te geven. Hier heb ik me erg aan gestoord. Is het nu echt niet mogelijk om 42 fatsoenlijke vragen te bedenken zonder het antwoord eigenlijk al weg te geven? Bovendien voel je je als kijker niet serieus genomen als je zulke antwoordmogelijkheden krijgt voorgeschoteld. Een voorbeeld is de vraag over wat voor advies Paulus zou geven aan de man die wegens zijn grote schoenmaat geen date kan krijgen. Eén van de antwoordmogelijkheden luidde: 'Doe mee aan 'Boer zoekt vrouw''. Een andere vraag, over het Hooglied,luidde: 'Waarmee vergelijkt de man het golvende haar van zijn geliefde?'. Antwoord A: 'Met braaksel uit mijn mond'. Schaamteloos!
Verder ging Bert van Leeuwen zó snel door de antwoorden heen dat zelfs ik, hoogopgeleide jonge vrouw, moeite had het tempo bij te houden.
Jammer dat de NCRV en de EO erin geslaagd zijn van zo'n mooi initiatief een lachertje te maken.
Niet meer actief op Fok!
pi_54277750
Ik vond het ook jammer dat de antwoorden zo snel gingen. Ik hield het lijstje van 2 mensen bij en heb niet rustig kunnen opkijken om te zien welk antwoord bij welke vraag hoorde. Van mij had hij de hele vraag en antwoord mogen oplezen bij elke vraag. Ook prettig voor het vak met mensen met handicaps. Komt erop neer dat ik niks ervan heb kunnen opsteken
pi_54278676
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Net even een mailtje getikt aan de EO en de NCRV
[..]
Terechte mail. Die zogenaamd grappige antwoorden hadden van mij ook weg gemogen.
En Bert van Leeuwen ging inderdaad asociaal snel door die antwoorden heen, ik heb het maar net bij kunnen houden, maar van de antwoorden krijg je niet veel mee.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:04:05 #35
15967 Frollo
pi_54283271
Ik had een 7,2.

Die heb ik bepaald niet te danken aan mijn Bijbelkennis, want die bezit ik nauwelijks, maar voornamelijk toch gewoon aan mijn belangstelling voor kunst en geschiedenis, in combinatie met een beetje logisch nadenken hier en daar. En natuurlijk hielp het ook mee dat sommige van de verkeerde antwoordmogelijkheden volkomen van de pot gerukt waren.

Verder:
- Enorm pijnlijke opmerking inderdaad van Bert van Leeuwen tegen Herman Finkers. Een beetje inlezen in je gasten kan geen kwaad, Bert. Plaatsvervangende
- Koningdavid, gefeliciteerd met je dikke 8!
- Viking, overdrijf je niet een héél klein beetje met die mail? Een gebbetje op z'n tijd moet toch kunnen, ook als het om de Bijbel gaat? (Sterker nog, ik had nog op dat golvende braaksel gegokt ook. Ik dacht: het is zo bizar dat het misschien wel waar is. )
pi_54283475
Ik vond die quasi-grappige antwoorden niet eens respectloos ofzo, het was gewoon echt totaal niet grappig.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:20:01 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54283545
Het gaat mij er ook niet zozeer om dat het respectloos is (dat was de reactie van m'n ouders), maar dat de hele kwis gewoon verpest wordt op deze manier.
Ik kan ludieke antwoordmogelijkheden best waarderen. "Je borsten zijn als dartelende konijntjes". Niks mis mee. Maar 'Je golvende haar is als braaksel dat uit mijn mond stroomt' slaat echt he-le-maal nergens op. Ik vind de test dus om een andere reden flut dan christelijke mensen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:37:03 #38
15967 Frollo
pi_54283873
Dan heb ik jouw 'schaamteloos!' verkeerd geïnterpreteerd, Viking.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frollo op 31-10-2007 14:45:28 ]
pi_54287167
Heb alleen het einde gezien daar kwamen dus ook die 2 vragen in voor die Viking opnoemde. Was de rest van de toets ook van een dergelijk niveau?
  donderdag 1 november 2007 @ 09:34:30 #40
15967 Frollo
pi_54296877
Overigens vond ik het antwoord 'Hij lijkt nog een beetje op een aap, maar dat evolueert wel' getuigen van meesterlijke zelfspot. Goed gedaan, christenen!
  donderdag 1 november 2007 @ 14:58:17 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54300659
Reactie van de EO gekregen. Er waren kennelijk meer klachten binnengekomen. Nu hoeft de Bijbel van mij niet 'heilig' behandeld te worden (dat was niet de reden dat ik klaagde) en ook jammer dat ze niet in gaan op mijn klacht dat de antwoorden soms weg werden gegeven, maar goed. Zie ook de kwestie Herman Finkers onderaan .
quote:
Bijbel niet "heilig" behandelt. Te veel "vermaak" voor "de wereld"

Met de Bijbeltest proberen we de Bijbel onder de aandacht te brengen van mensen die niets of weinig met de Bijbel hebben. Wij vinden dat we recht hebben gedaan aan de Bijbel door te laten zien dat de Bijbel nog steeds relevant is voor de mens van vandaag en dat onze cultuur op allerlei plekken beïnvloed is door de Bijbel. Dat hebben we willen laten zien. Dat de aanpak anders is dan die in de kerk op zondag realiseren wij ons ook ten volle. Toch denken wij dat we daarmee niet op een verkeerde wijze met de Bijbel omgaan.
Om onze boodschap over te brengen zijn wij als EO voortdurend op zoek naar aanknopingspunten in de cultuur van nu. Wij geloven dat het ook onze opdracht is om het Woord relevant te maken voor de mens van nu. Paulus deed dit in zijn tijd ook. Niet alleen zegt hij dat hij met de Jood een Jood en
met de Griek een Griek werd. Ook zegt hij in 1 Kor. 9 zelfs dat hij met de wettelozen als wetteloos werd om weinigen te kunnen winnen voor het Evangelie. In Handelingen 17 maakt hij dit bijvoorbeeld concreet door een afgod te gebruiken en een seculiere dichter aan te halen om aan de Atheners van toen het Evangelie uit te leggen. Hij zocht dus kennelijk op eenzelfde manier naar aanknopingspunten in de cultuur van toen. Je zou dan van Paulus hetzelfde kunnen zeggen. Hij gebruikte namelijk iets waarvan God had gezegd dat het een gruwel voor Hem was. Toch denken wij dat Paulus hierin niet 'onheilig' gehandeld heeft en gaf hij o.i. een voorbeeld dat navolging verdiend. Wij denken dat we met de Bijbeltest in dezelfde lijn gehandeld hebben. Daarin blijft er natuurlijk ruimte voor verschil in smaak. Niet alle Atheners zullen in Paulus tijd fan zijn geweest van dezelfde dichter. Zie verder het artikel in de Visie over de Bijbeltest.

Te snel en rommelig programma. vooral de antwoorden werden veel te snel behandelt

Het is een live-uitzending. Dat heeft altijd rommelige kanten. Dit had mede te maken door een paar
technische problemen. Er was namelijk een kabel doorgebrand. Vandaar dat een deel van de stemkastjes uitviel. De antwoorden moesten we heel snel doen doordat we uitgelopen waren en we voor het journaal zaten van 22.00 uur. Je mag dan gewoon niet meer tijd nemen en dus moesten we er aan het einde sneller doorheen dan gepland. Wel kunnen mensen de vragen nog eens nalezen, zoals Bert al aangaf, via denationalebijbeltest.nl

Opmerking van Bert tegen Herman Finkers dat Bert ook wel 7 jaar "rust" wil.

Zeer slecht dat Bert blijk gaf niet op de hoogte te zijn van de reden hiervan, namelijk dat Herman ernstig ziek was.
Bert was hier wel van op de hoogte, maar bedoelde iets anders. De 7 jaar rust van Herman had namelijk niet alleen te maken met zijn ziekte, maar ook met het feit dat hij nadacht over stoppen als cabaretier.
Bert is na afloop bij Herman langsgelopen om te checken of dit verkeerd was overgekomen. Bert had zelf ook het gevoel dat dit verkeerd uitgelegd zou kunnen worden. Herman Finkers liet weten dat hij het wel grappig vond en dat dit niet verkeerd bij hem over was gekomen. Overigens kon Bert ook niet op de ziekte van Herman ingaan omdat Herman van tevoren aangegeven had het daar niet over te willen hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_54305753
33 goed
pi_54305883
wel netjes dat ze zo een uitgebreide mail schrijven.
  donderdag 1 november 2007 @ 21:45:43 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54306263
Niet aan mij alleen.
Was een algemene reactie .
Niet meer actief op Fok!
pi_54306304
haha ok
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:20:33 #46
124377 pmb_rug
salvation received
pi_54309410
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef NED het volgende:

[..]

Per defenitie niet nee, maar geloof mij, die vent was een fundamentalist

Ik heb denk ik ongeveer 2 jaar iets met dat meiske gehad en heb in al die tijd als ik alle "gesprekken" die ik met haar vader bij elkaar op tel hooguit een half uur met hem gesproken.

Zodra hij thuis kwam was het eten en daarna meteen naar zn studeerkamer de bijbel bestuderen.

ALTIJD! Dei vent zat elke vrije minuut in zn bijbeltje te koekeloeren.
Dan ben je in mijn ogen nogal fundamentalistisch bezig.

iedereen met een afwijkende levensstijl is fundamentalistisch!
hoera voor intolerant Nederland
hoera voor de kleingeestigheid
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:43:26 #47
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_54312697
Ik scoorde overigens een 8,1
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:44:32 #48
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_54312721
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:20 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

iedereen met een afwijkende levensstijl is fundamentalistisch!
hoera voor intolerant Nederland
hoera voor de kleingeestigheid
Tja, als iemand elk vrij minuutje besteed aan modeltreintjes, heeft hij/zij gewoon een leuke hobby, maar zodra het om een oud boek gaat, is het fundamentalisme.

I rest my case.
pi_54316357
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Tja, als iemand elk vrij minuutje besteed aan modeltreintjes, heeft hij/zij gewoon een leuke hobby, maar zodra het om een oud boek gaat, is het fundamentalisme.

I rest my case.
En als die persoon gelooft dat het wereldje van zijn treintjes en peronnetjes de absolute waarheid is en iedereen die niet van treintjes en conducteuren houdt zijn leven fundamenteel gezien verkeerd leeft, dan blijft het nog steeds een alleraardigste hobby.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:31:48 #50
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_54318067
93% dit keer. Een 9,3 dus dan denk ik. Wel een paar grappige vragen. Ook een aantal onzinnige vragen en een aantal onzinnige antwoorden helaas, maar goed.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')