Dus als je kennis hebt, ben je fundamentalistquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef NED het volgende:
De vader van mijn ex zou dat op zn sloffen winnen dunkt me.
Je hoefde maar een willekeurige bladzijde van de bijbel open te slaan en voor mijn part in je eigen woorden vertellen waar dat over ging en dan wist hij precies welk hoofdstuk en paragraaf het was of hoe heet dat ook alweer in de bijbel.
Echt té ziek voor woorden. Die man was een christenfundamentalist eerste klas![]()
Per defenitie niet nee, maar geloof mij, die vent was een fundamentalistquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:28 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dus als je kennis hebt, ben je fundamentalist![]()
Wat voor kerk was 'ie dan? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:35 schreef NED het volgende:
Ow, en die lamlul heb ook eens een keer een nagenoeg volle fles dure whiskey van mij door de goot gespoeld omdat whiskey de duivel was en hij wilde de duivel niet in zijn huis hebben en het was een grof schandaal dat ik zijn dochter probeerde te verleiden tot duivelse praktijken!!!!
Let wel, ik had 1 glaasje en zij had 1 glaasje voor haar neus staan en we zaten gewoon gezellig een filmpje te kijken. Totdat die mafketel dus binnen kwam stormen en de glazen van de tafel pakte en woest een tirade over de duivel ging houden en de glazen over het balkon naar buiten smeet en de fles er achteraan over het balkon smeet.
Geloof me, die vent spoorde voor geen ene meter
Hey leuk dat je meedoet Vikingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.denationalebijbeltest.nl/
Vanavond weer om 20:25 op Nederland 2.
Ik doe mee!.
Het lijkt er trouwens wel op alsof het elk jaar moeilijker wordt. Ik heb vanochtend de eerdere edities nog eens gespeeld. Op de test uit 2004 had ik een score van 83 % en op die van 2005 en 2006 69 %.
Gaafquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:05 schreef Causa het volgende:
[..]
Hey leuk dat je meedoet Viking![]()
De Krishna's uit mijn tempel zijn uitgenodigd om voor de opnames mee te doen dus voor het eerst ga ik het ook kijken.
Een aantal hebben zich ooit uit het Christendom losgemaakt. Van 1 ervan weet ik dat hij 50 jaren naar een dominee heeft geluisterd. ( Hij zei tegen me dat hij benieuwd is wat hij zich nu nog kan herinneren.) Maar ik deel je vermoeden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaaf.
Ik hoop dat ze hoger scoren dan de gereformeerden (maar dat zal wel niet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |