abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54267812
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ok'e, dat wat gisteravond gebeurde wil ik niet nog een keer meemaken Ik heb ze direct gemaild:
[..]
grappig, had ik ook al gedaan gisteravond... ze zullen het druk krijgen vandaag!
pi_54269074
Viel mij inderdaad ook al op, maar zo rond 2.00 uur (geloof ik) werd het wel herhaald (?). Volgens mij hebben ze de klok daar nog niet helemaal goed staan.
pi_54269403
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef Kickvors het volgende:
Viel mij inderdaad ook al op, maar zo rond 2.00 uur (geloof ik) werd het wel herhaald (?). Volgens mij hebben ze de klok daar nog niet helemaal goed staan.
Maar dat was weer de juiste aflevering, die eerder uitegezonden aflevering rond 22.00 was een herhaling.
pi_54269475
Ah okee. Ik had niet gezien dat er om 22.00 ook een aflevering uitzonden was. Daar zit toch altijd Two Pints of Lager...?
pi_54270582
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef Kickvors het volgende:
Die hele programmering bij CC klopt gewoon geen ruk van, niet op Internet, niet op Teletekst en niet op de EPG... Alleen op de zender zelf laten ze de volgende paar programma's zien tussen programma's door en dat klopt meestal wél... Van ná 2:00 zijn trouwens volgens mij helemaal nergens gegevens te vinden...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:49:31 #31
178198 Cheva
http://www.cheva.nl
pi_54271534
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 02:34 schreef wart het volgende:

[..]

Kennelijk heb je een aflevering uit het eerste seizoen gezien (de eerste wellicht), want The Office US slaat echt een andere richting in dan de UK-versie en doet het op eigen kracht. Het is een makkelijke veronderstelling, echter een grote misvatting, dat de Amerikaanse versie 'cheesy' en 'dumbed down' is ten opzichte van het origineel. Dat is zeker niet het geval; velen prefereren zelfs de Amerikaanse versie boven de Engelse. Dus laat die denigrerende toon maar varen...
Nou volgens mij zijn ALLE character het zelfde, en als je dan de UK gewend bent is dit niet veel soeps.
Maar het ligt er denk ik ook aan wat je eerst gezien heb, de mensen die US als eerst zien zullen misschien de UK weer minder vinden, maar mijn persoonlijke mening is dat UK beter is.
Bij de UK versie heb je gevoel dat je naar echte office kijkt, dat hebben ze helemaal verneukt in de US versie. Het is nu gewoon een Comedy Show geworden, terwijl dat documentaire gevoel juist zo goed was bij UK .

http://www.youtube.com/watch?v=-EvqeVO80bU vergelijking van UK- US

Zelfs de Amerikanen geven het toe

"I'm a proud American and US patriot ... but I have to admit ... the UK version of this show is better. Way better. The US version feels fake and lame."
----
"Exactly! And thats why you cant compare the two... they are completly diffrent genres. The UK Office wasnt a sitcom at all, it was much more a dark comedy. And true to the american fanbase which is much more into sitcoms (nothing wrong with that) they made it a sitcom, maybe funnier but less believable"
-----
" British version: Everybody watched it. Wasn't sure if it was a comedy or documentary. Sucked into it. Very down-played, very mellow, very awesome.

American version: Wet your whistle on exaggerated humor and punchlines the size of the moon. Everyone sounds smug, slightly forced and annoying at best."
-----
pi_54271726
Ik vind de personages van de US versie gewoon leuker, moet er daardoor vaker om lachen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54272045
Weer een ouwe
pi_54272078
Vaag, opeens de eerste aflevering van seizoen 3. Waar zijn ze bij Comedy Central mee bezig?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:21:11 #35
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54272337
*zucht* Ze snappen er niets van daar hè En dit is dan de laatste aflevering voorlopig
pi_54272659
Gelukkig heb ik vanmiddag de laatste aflevering gedownload, kan ik hem nu alsnog bekijken!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_54273778
Errug jammer dat ze de programmering weer helemaal door elkaar hebben gegooid.

Hoewel dit wel een ge-ni-a-le aflevering was, moet ik zeggen . Die nostalgisch, treurig, verliefde blik van Pam op het einde.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:38:36 #38
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_54274097
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef Cheva het volgende:

[..]

Nou volgens mij zijn ALLE character het zelfde, en als je dan de UK gewend bent is dit niet veel soeps.
Maar het ligt er denk ik ook aan wat je eerst gezien heb, de mensen die US als eerst zien zullen misschien de UK weer minder vinden, maar mijn persoonlijke mening is dat UK beter is.
Bij de UK versie heb je gevoel dat je naar echte office kijkt, dat hebben ze helemaal verneukt in de US versie. Het is nu gewoon een Comedy Show geworden, terwijl dat documentaire gevoel juist zo goed was bij UK .

Zelfs de Amerikanen geven het toe

"I'm a proud American and US patriot ... but I have to admit ... the UK version of this show is better. Way better. The US version feels fake and lame."
----
"Exactly! And thats why you cant compare the two... they are completly diffrent genres. The UK Office wasnt a sitcom at all, it was much more a dark comedy. And true to the american fanbase which is much more into sitcoms (nothing wrong with that) they made it a sitcom, maybe funnier but less believable"
-----
" British version: Everybody watched it. Wasn't sure if it was a comedy or documentary. Sucked into it. Very down-played, very mellow, very awesome.

American version: Wet your whistle on exaggerated humor and punchlines the size of the moon. Everyone sounds smug, slightly forced and annoying at best."
-----

Gast, zeur niet zo. Ik vind de Amerikaanse veel leuker. Het ligt er gewoon aan welke je het eerst ziet waarschijnlijk. Nogal logisch natuurlijk, want je vergelijkt gewoon met je huidige norm.

Bovendien, in dat leuke clipje van je, zie je dat beide versies enorm op elkaar lijken, maar dat is alleen de eerste paar afleveringen van de US versie zo. Dat een paar Amerikanen het met je eens zijn dat de Britse versie beter is betekent niet dat het per definitie waar is.

Ik snap dus ook niet wat je met die reactie wil. Waarom wil je ons mededelen dat enkele Amerikanen het ook met je eens zijn? Wij vinden de Office US gewoon leuk. Simpel. Is er geen Office UK topic waar jullie over de US versie kunnen klagen ofzo?
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_54275453
Je kan me blijven opvegen in die aflevering dat Oscar uit de kast komt... omg
pi_54278055
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Je kan me blijven opvegen in die aflevering dat Oscar uit de kast komt... omg
Ja, in die aflevering is Michael geniaal
pi_54284426
En om 0:00 weer de Oscar=Gay aflevering. Lekker hoor
pi_54298392
Geweldige aflevering inderdaad. Michael die Oscar kust en Dwight die dat dan nog eens dunnetjes over wil doen Heerlijk hoe dat pijnlijke moment wordt opgebouwd.
pi_54307726
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Geweldige aflevering inderdaad. Michael die Oscar kust en Dwight die dat dan nog eens dunnetjes over wil doen Heerlijk hoe dat pijnlijke moment wordt opgebouwd.
Het mooiste is nog, dat dat helemaal niet gepland was die kus. Dat is iets wat Steve Carell ter plekke bedacht had, en Rainn leek het dan wel erg leuk om daarna ook een kus proberen te geven
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54309343
quote:
Op donderdag 1 november 2007 23:03 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Het mooiste is nog, dat dat helemaal niet gepland was die kus. Dat is iets wat Steve Carell ter plekke bedacht had, en Rainn leek het dan wel erg leuk om daarna ook een kus proberen te geven
Klinkt misschien raar, maar ik had al het idee dat ik Dwight een beetje zag lachen na zijn 'kus-poging'. Was 'ie even uit z'n rol daarna, geloof ik.
pi_54311517
Komt het nu niet meer??

Gister en eergister zag ik Frasier
No bitch to me
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:00:23 #46
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_54311635
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:55 schreef TornadoDK het volgende:
Komt het nu niet meer??

Gister en eergister zag ik Frasier
klopt... helaas...

nu is het wachten op de dvd in december
pi_54318938
Komt er dan een box met alle seizoenen tot nu toe?
Mooi!
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:49:23 #48
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_54323507
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:15:46 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_54324234
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Wij vinden de Office US gewoon leuk. Simpel. Is er geen Office UK topic waar jullie over de US versie kunnen klagen ofzo?
Tegenwoordig moet je alles wat niet 'origineel' is afzeiken, dat is stoer!
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:35:05 #50
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54324772
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef Cheva het volgende:

[..]

na het zien van de video kan ik alleen maar concluderen dat US een stuk leuker is en de UK versie
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')