Volgens mij is dat op dit moment in handen van niemandquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:58 schreef Webgangster het volgende:
Precies wie beheert die OP nou eigenlijk ?
Anders moet iemand dat doen die er, zoals ik, vaak is.
Mijn contract wordt niet meer verlengdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef morgane het volgende:
Mijn contract is zojuist met een jaar verlengd!!![]()
Euuh ... Die wervingstechniek wordt vaker gebruikt bij ons in het filiaal. Werkt goed!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:42 schreef chatgek het volgende:
[..]
Hee, dat verhaal komt me bekend voor![]()
Ga je daar mee akkoord ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Renesite het volgende:
Officieel mag ik mij miv. 21 januari geen AH medewerker noemen. Maar 3 maanden later weer wel
Tja, het komt mij eigenlijk wel lekker uit, ik moet toch al 3 maanden fulltime stage lopen... En een vast contract kreeg ik toch nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ga je daar mee akkoord ?
Laat ze maar lekker onbepaaldetijd geven, als ze je echt willen houden doen ze dat.
Winkelweb => Handboeken => Personeel => Salaris => Teamleider.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef NJ het volgende:
Weet iemand trouwens wat de financiële vergoeding is voor een part-time teamleider? Ik ga samen met nog een aantal collega's dat traject in, maar bij mij kunnen ze nog niet eens vertellen hoe laat de trainingsmiddag begint, dus inhoudelijk val ik ze maar helemaal niet lastig..
Iemand een idee?
Ah. Dan ga ik vanavond even kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winkelweb => Handboeken => Personeel => Salaris => Teamleider.
Gewoon hetzelfde als een fulltime teamleider dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |