Bitches stole my zweefmolen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef MASD het volgende:
Bitches don't know 'bout my zweefmolen
Wacht maar even op je aanstaande modrechten, and you can find out for yourself.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Zou u mijn aanwezigheid kunnen verblijden door u te ontdoen van uw mantel der anonimiteit en mijn kennis te doen verblijden met een aanwinst in de vorm van uw identiteit?
aanstaande nog welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
[..]
Wacht maar even op je aanstaande modrechten, and you can find out for yourself.
nee..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:07 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Aap, mouw, nou nou.
Ah, hoi Iamintxquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
En voorheen postte ik wel eens als Intxaurraga.
Woah, een onthulling. Ik had aan jou gedacht, maar door jouw posts in BeF toch maar verder gezocht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Heeft ie het niet koud?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:11 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
[..]
Hij loopt al enige minuten vrij rond.
Can, de band van Damo Suzuki, is wel cool. Mijn username komt van het nummer I Am Damo Suzuki van The Fall, en The Fall is nog cooler.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woah, een onthulling. Ik had aan jou gedacht, maar door jouw posts in BeF toch maar verder gezocht..
Even je username opgezocht, fervente luisteraar?
ik ken jou nog van mijn lurktijd maar enorm kutnewbie zijnde ken ik je niet echtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Als in een sluimerslaap verkerende inactieve semi-oldbie moet ik zeggen je ook niet te kennen. Aangenaam, dan maar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ken jou nog van mijn lurktijd maar enorm kutnewbie zijnde ken ik je niet echt
je gaat mij nog wel kennen en zoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:18 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
[..]
Als in een sluimerslaap verkerende inactieve semi-oldbie moet ik zeggen je ook niet te kennen. Aangenaam, dan maar.
Vanwaar de kloon, Intx? Je moest van de augurken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:18 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
[..]
Als in een sluimerslaap verkerende inactieve semi-oldbie moet ik zeggen je ook niet te kennen. Aangenaam, dan maar.
De augurken hebben eigenlijk maar een overschatte invloed op mijn doen en laten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vanwaar de kloon, Intx? Je moest van de augurken?
Vroeg het mij zomaar af..
Maar weinig mensen weten hoe de aanwezige augurkine werkzaam moeten maken. Maar als je eenmaal onder invloed van die krengen bent, voel je je zalig als een godvergeten dwergpapegaai. Denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:44 schreef zarGon het volgende:
Nou nou, jij opent wel meedoetopics hoor. Alleen vereisen de topics wel een beetje intelligentie.
Die invloed, raak je onder de invloed door ze te eten of heb jij augurken nou lief?
Dat is/was van een reclame toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:48 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
En de topictitel doet me de hele tijd denken aan:
[ afbeelding ]
D'r is ook een reclame geweest, dacht ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:51 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
[..]
Dat hangt op station ja. Zit ook een meedoetopic in.
Ook niet echt een campagne die je erdoorheen sleept zou ik zeggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef zarGon het volgende:
Het is in ieder geval van http://www.fondspsychischegezondheid.nl/. Hmm, heb ik nog niet gezien, buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samenvatting swap.aviLong live music.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:49 schreef MASD het volgende:
Sala!cadeautje!
Dude wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samenvatting swap.avi
Wel lollig
En waarom is vrouwenpoep zo zacht en soepel?![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:49 schreef MASD het volgende:
Sala!cadeautje!
bedankt, zo hoef ik tenminste geen 500 MB te downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samenvatting swap.avi![]()
maar eik wel veel te kort om er echt van te genieten.![]()
en nu ga ik eten.
full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Al voor je gedaan
Qunix (en anderen die denken te kunnen postopkrikken hier): op die manier hoeft dit topic dus niet vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |