jij snapt hetquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:42 schreef krioro het volgende:
da's iig beter dan wat er tot nu toe gepost is!.

nee want ik ben veel te verdrietig doordat ik mijn geliefde zo erg misquote:
denk aan het geld dat je bespaard! hup, zet je handen aan het werk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
nee want ik ben veel te verdrietig doordat ik mijn geliefde zo erg mis![]()
nou ok post effe een linkje naar masd.rar danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:28 schreef MASD het volgende:
[..]
denk aan het geld dat je bespaard! hup, zet je handen aan het werk!
ik heb swap.avi voor je liggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
nou ok post effe een linkje naar masd.rar dan![]()
ik wil eigenlijk testen hoe sterk mijn maag nou echt is maar ik durf nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:41 schreef krioro het volgende:
[..]
ik googlede -> "puking scatfest"
laat die maar hangen![]()
ik wou ook wel kijken, ben best wel immuun voor dat soort dingen, maar geen zin om 500 MB te downloaden met kutverbinding hierquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk testen hoe sterk mijn maag nou echt is maar ik durf nietdenk dat ik er maar niet aan begin tenzij je de tieten van kay post!
omfgquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
ik wou ook wel kijken, ben best wel immuun voor dat soort dingen, maar geen zin om 500 MB te downloaden met kutverbinding hier![]()
en laten we dat maar niet posten hè, trouwens wie zegt dat ik ze heb![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:42 schreef MASD het volgende:
[..]
omfgik zit nu in foetushouding in mijn bed, doe het niet!
mijn leven is voor altijd verandert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |