Terecht,............ Bioshock is echt God,.... maar vind Half Life 2 net zo goed,.... misschien zelfs beter. Maar uitlenen? Gijs dat is een 40 uur ervaring,... ben net begonnen,... zit op 11 uurquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes?Wat is er met me aan de hand?
Ik heb de campaign van Halo 3 helemaal uitgespeeld en vond die tof. Ik ben nu Bioshock aan het spelen en die vind ik ook tof. Als klap op de vuurpijl wil ik ook de Orange Box gaan gamen (iemand die m wil uitlenen btw?)
De Wii staat stof te happen sinds Paper Mario en gaat over 2 weken weer aan met Mario Galaxy...
Vraag ik me ook elke dag afquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:32 schreef Noorseviking het volgende:
Gast waar heb je het in godsnaam over?
zo'n gevoel heb ik ook een beetje de laatste tijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:54 schreef Bastard het volgende:
Ben een beetje klaar met gamen eigenlijk... boeit me minder de laatste tijd.
Begrijp me niet verkeerd als ik lekker kan gamen vind ik het ontspannend, maar kan ik het niet omdat er andere zaken zijn, kinderen, vrouw volgt een programma, vind ik het ook helemaal prima.
GAM hoef ik ook niet te volgen, er is geen leuk topic meer, of ik ben er niet in meegegroeid (lees, ik kan niet met pubers overweg). Geen games waar ik echt onwijs naar uit kijk meer, hypes vind ik eigenlijk alleen maar irritant worden. Krijg er wellicht zelfs een allergische reactie van,.. dat opdringen of je bent een n00b... (Cho, dat is zoiets als kneus)
Of misschien heeft de hoeveelheid games die uitkomen, en dan het gebrek aan dedicated tijd hebben om het te spelen, dat maakt je er laconiek van word.
Of misschien is het dat moeten door gamen om klaar te zijn voor de volgende release te kunnen meemaken dat maakt dat ik er minder zin in heb. Off... of misschien denk ik meer en meer van "man wat maak je je nou druk om een spelletje, er zijn belangrijke zaken in het leven dan gamen".
Ik denk wellicht een Mass effect te halen puur en alleen omdat het een SP spel is, ik hoop dan een groot, lang verhaal te kunnen spelen en niet de druk te hebben om het maar af te hebben zodat ik kan "genieten" van MP. Ik kreeg vanmiddag gewoon een meel van iemand uit mn friendslist die me wilde meedelen dat hij al bijna level 30 was in Halo en eindelijk zn ninjapak had.. serieus.. boeien toch??
super-stabiel zeg die Applesquote:Gebruikers die hun bestaande installatie van OS X 10.4 ("Tiger") probeerden te upgraden, werden soms geconfronteerd met een blauw scherm en een urenlang bevroren computer.
Ook dat ja, ik miste hem eigenlijk niet eens toen die van mij kapot gingquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef kepler het volgende:
[..]
zo'n gevoel heb ik ook een beetje de laatste tijd
maar vooral omdat mn 360 nu twee weken kapot is, en ik hem niet eens zoveel mis.
Alweer gefeliciteerd danquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb (weer) een nieuwe baan!
Morgen op de voorlaatste dag van mijn proeftijd ontslag nemen bij mijn huidige baas.
Ja. Hogere verdieping, meer salaris en wat meer werkzaam op strategisch niveau. Het kost me 10 jaar van mij leven, maar job hoppen kan best nog wat opleveren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alweer gefeliciteerd dan
Mooier uitzicht, hogere verdieping?
Cyberia,.... meest irri FOK!ker ooitquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:02 schreef kepler het volgende:
ow ja, die topics
Vroeger was het nog kwaliteit, maar ik post nergens meerLaatst weer in het 360 topic geweest, lijkt wel een kleuterklas
Nou, daar zie ik dan wel weer de humor van in. Cyb is best coolquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cyberia,.... meest irri FOK!ker ooit![]()
Het kan erger Gijs,......................quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:54 schreef Bastard het volgende:
Begrijp me niet verkeerd als ik lekker kan gamen vind ik het ontspannend, maar kan ik het niet omdat er andere zaken zijn, kinderen, vrouw volgt een programma, vind ik het ook helemaal prima.
GAM hoef ik ook niet te volgen, er is geen leuk topic meer, of ik ben er niet in meegegroeid (lees, ik kan niet met pubers overweg). Geen games waar ik echt onwijs naar uit kijk meer, hypes vind ik eigenlijk alleen maar irritant worden. Krijg er wellicht zelfs een allergische reactie van,.. dat opdringen of je bent een n00b... (Cho, dat is zoiets als kneus)
Of misschien heeft de hoeveelheid games die uitkomen, en dan het gebrek aan dedicated tijd hebben om het te spelen, dat maakt je er laconiek van word.
Of misschien is het dat moeten door gamen om klaar te zijn voor de volgende release te kunnen meemaken dat maakt dat ik er minder zin in heb. Off... of misschien denk ik meer en meer van "man wat maak je je nou druk om een spelletje, er zijn belangrijke zaken in het leven dan gamen".
Ik denk wellicht een Mass effect te halen puur en alleen omdat het een SP spel is, ik hoop dan een groot, lang verhaal te kunnen spelen en niet de druk te hebben om het maar af te hebben zodat ik kan "genieten" van MP. Ik kreeg vanmiddag gewoon een meel van iemand uit mn friendslist die me wilde meedelen dat hij al bijna level 30 was in Halo en eindelijk zn ninjapak had.. serieus.. boeien toch??
Mass Effect, Call of Duty 4 en die gekke loodgieter voor mij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... SP gamen heerst,........... Ben met Orange Box bezig,.... wil dit jaar alleen nog maar Mass Effect en misschien AC. That's it
Die mag een perm ban krijgen voor zn leven!quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cyberia,.... meest irri FOK!ker ooit![]()
Schitterend filmpje!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het kan erger Gijs,......................
http://www.break.com/index/blame-halo-3.html
Ik zit op de begane grond en er lopen de hele dag jonge meiden voorbijquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Hogere verdieping, meer salaris en wat meer werkzaam op strategisch niveau.
Zit eigenlijk met hetzelfde. Gisteren pas level 3 van Halo gespeeldquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:54 schreef Bastard het volgende:
Moet ik die 1000 posts even terugzoeken van je over Forza 2 en geen xboxquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook dat ja, ik miste hem eigenlijk niet eens toen die van mij kapot ging
Terug naar het UWVquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb (weer) een nieuwe baan!
Morgen op de voorlaatste dag van mijn proeftijd ontslag nemen bij mijn huidige baas.
Precies..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef Magneet het volgende:
als ik speel speel ik Halo hoor Struik alleen spelen we op andere tijdens als we al spelen
zodra mn 360 terug is gaan we gamenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Ow, maar het maakt me ook niet uit hoor. Als je alleen met onbekenden speelt speel ik zonder headset en liggen de klasses wat dichter bij elkaar. Vermaak me prima eigenlijk. Gisteren ook weer 2,5 uur gespeeld. Van 19,30 tot 22 uurVanavond ben ik er weer om een uurtje of 8 denk ik. Kuiken heeft altijd late diensten op maandag en dinsdag
Anders gaat zijn onderbroek stinkenquote:
Wat een lief snoetjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Tis alweer even geleden, paar foto`s van m`n dotje. Wat gaat dat hard zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent te jong om de tofheid van Rambo te waarderen.quote:
quote:Cohen: harde aanpak 'populistisch'
Burgemeester Cohen van Amsterdam ergert zich aan de roep om een harde aanpak van probleemjongeren.
(13)
Sinds de rellen in Slotervaart gaan er veel stemmen op om raddraaiers streng te straffen. Cohen noemt dat 'typisch populistisch geschreeuw van de bühne waar je niets mee oplost'. Hij zegt dat bijvoorbeeld werk een beter middel kan zijn om de jongeren op het rechte pad te krijgen.
Straatverbod
Na de rellen pleitte de VVD voor een straatverbod voor de raddraaiers. Cohen ziet echter meer in andere maatregelen, zoals de inzet van 'straatcoaches', die de jeugd terecht moeten wijzen.
Je kan zeggen wat je wilt maar de eerste Rambo film en de Rocky films zijn echt top prestaties van Stallone!quote:
Zijn die rellen nou al afgelopen eigenlijk? Tot vorige week was het nog dagelijks bal namelijk... neeee dat zie je niet dagelijks in het 8 uur journaal of op de voorpagina meer van de krant. Wat je niet vertelt veroorzaakt ook geen onrust natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Rambo moet niet naar Birma, maar naar Amsterdam komen.
[..]
Wil het niet horen,.......... kan ik me ook niet kwaad maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn die rellen nou al afgelopen eigenlijk? Tot vorige week was het nog dagelijks bal namelijk... neeee dat zie je niet dagelijks in het 8 uur journaal of op de voorpagina meer van de krant. Wat je niet vertelt veroorzaakt ook geen onrust natuurlijk.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wil het niet horen,.......... kan ik me ook niet kwaad maken.
First Blood en Rocky zijn inderdaad fantastischquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar de eerste Rambo film en de Rocky films zijn echt top prestaties van Stallone!
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, lekker dagje vrij. Morgen weer aan de slag. En ja, ik ga inderdaad terug naar UWV.
Je eigen afscheidsetentje ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:41 schreef Quinny het volgende:
Ken je dat... je gaat naar je eigen afscheidsetentje. Kom je het restaurant binnen. Is er nog niemand. Bel je een collega om te vragen of je wel goed zit. Blijkt het afgezegd te zijn. Driemaal raden wie ze zijn vergeten te bellen ook. Stelletje EIKELSNou kan je weer naar huis.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:41 schreef Quinny het volgende:
Ken je dat... je gaat naar je eigen afscheidsetentje. Kom je het restaurant binnen. Is er nog niemand. Bel je een collega om te vragen of je wel goed zit. Blijkt het afgezegd te zijn. Driemaal raden wie ze zijn vergeten te bellen ook. Stelletje EIKELSNou kan je weer naar huis.
Mooi he, poste het de vorige pagina alquote:
quote:
Gelijk heb je, wat een blunder!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tis weer eens wat anders dan op je laatste dag onder de douche te worden gezet![]()
Ik wilde vandaag nog even langs gaan met de jongens voor een leuk kado en wat lekkers voor de afdeling. Nou de groeten![]()
Hard werken of onzekerheid heeft er geen flikker mee te maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mooi he, poste het de vorige pagina al
bedrijfleven is wel wat harder (werken) en onzekerder als het (semi) ambtenaren gebeuren![]()
Ik ga per 1 december niet voor niets bij een gemeente werken
Maar ok, jij geeft dus aan dat je liever bewust slap werk verricht dan hard werktquote:
Mwah, ik heb het wel gezien met die winstdruk en omzetgrenzen hier. Veel input weinig waardering in de bouw hoor..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ok, jij geeft dus aan dat je liever bewust slap werk verricht dan hard werkt
Hoeveel vrije dagen heb je nu in totaal dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het wel gezien met die winstdruk en omzetgrenzen hier. Veel input weinig waardering in de bouw hoor..
Kga 500 euro meer verdienen en heb 11 vrije dagen meer dan bij m`n huidige baas. Simpele keuze dan toch
Arbeidsvoorwaarden bij de overheid zijn inderdaad erg goed. Maar je moet wel tegen de ambtenarencultuur kunnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Mwah, ik heb het wel gezien met die winstdruk en omzetgrenzen hier. Veel input weinig waardering in de bouw hoor..
Kga 500 euro meer verdienen en heb 11 vrije dagen meer dan bij m`n huidige baas. Simpele keuze dan toch
Ik ga van 40 naar 51quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen heb je nu in totaal dan?
terechtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zoekt bewust werk waarbij je zo min mogelijk moet werken..
Ik ook niet en dan komen dus de voordelenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:39 schreef Magneet het volgende:
ik heb de helft aan vrije dagen en krijg ze de meeste jaren niet eens op
waarvan de meeste heel veel geld kosten omdat je er veel meer belastingen over betaald. Nieuwe fiets kan alleen belastingvrij als je minder dan 10 km van je werk woont en pc is al helemaal uitgesloten dat kon met de pc-prive regeling die dus al een paar jaar niet meer mag.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ook niet en dan komen dus de voordelen
Dagen inruilen voor een premie, nieuwe fiets, nieuwe pc, 4 dagen 9 uur werken ipv 5 dagen 8 uur. Ziektenkostenpremie met je dagen betalen. Zoveel keuzes![]()
Nee dan kijk ik er toch anders tegen aanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
terecht
Lekker efficient, zo min mogelijk werken voor zoveel mogelijk geld
Daar heb ik nu nooit moeite mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:39 schreef Magneet het volgende:
ik heb de helft aan vrije dagen en krijg ze de meeste jaren niet eens op
Ongelooflijk. Zou die man onderhand nog zijn eigen bullshit geloven? Laat staan anderen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:17 schreef Bastard het volgende:
@strol Hier, en dan deze opmerking van hem er achteraan he
http://www.nu.nl/news/129(...)robleemjongeren.html
Harder aanpakken ho maar, wel constateren dat het probleem alsmaar groter word.. die man moet onderhand misselijk zijn van alle thee die hij drinkt!
bij ons krijg je bonus over je declarabele uren ( kan oplopen tot 30% extra per maand ) dus dan werk je wel liever door.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu nooit moeite mee.
je kan best 20 uur keihard werken, en daar veel geld mee verdienenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dan kijk ik er toch anders tegen aan
Natuurlijk hoe ik zoveel mogelijk geld verdien, maar wil er ook hard voor werken.. geeft mij voldoening en dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen over bijvoorbeeld een dikke leaseauto![]()
Oh ja, om dit soort constructies ben ik uit dequote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:52 schreef Magneet het volgende:
bij ons krijg je bonus over je declarabele uren ( kan oplopen tot 30% extra per maand ) dus dan werk je wel liever door.
basissalaris is nog steeds best aardig en nog altijd een flink stuk hoger dan wat ik hiervoor verdiende dus ik zie het echt als bonus.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja, om dit soort constructies ben ik uit dedetachering
gestapt.
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
waarvan de meeste heel veel geld kosten omdat je er veel meer belastingen over betaald. Nieuwe fiets kan ]alleen belastingvrij als je minder dan 10 km van je werk woont en pc is al helemaal uitgesloten dat kon met de pc-prive regeling die dus al een paar jaar niet meer mag.
quote:Belastingvoordeel
Gemeenten kunnen zelf bestedingsmogelijkheden aan het cafetariamodel toevoegen, bijvoorbeeld een computer, een fiets voor woon-werkverkeer, een vergoeding van de kosten voor woon-werkverkeer (¤ 0,19 per kilometer) of vakbondscontributie. Dankzij fiscale regelingen hoef je daarbij over het bedrag waarmee je deze zaken betaalt, geen loonbelasting te betalen.
Gemeenten bepalen ook zelf waarmee je de bestedingen kunt betalen, bijvoorbeeld:
* een deel van je salaris
* de eindejaarsuitkering
* vakantiegeld
* verkoop van vakantie-uren
Dus jij dacht, dan neem ik ook een lekker lang weekend voor mezelfquote:Op donderdag 1 november 2007 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Na vandaag lekker weekend, vriendin gaat vanavond naar Antwerpen voor 3 dagen.
Kan ik mooi ff gamen.
Cho, hoe heb jij het voorelkaar gekregen in HL2 om een kill te maken met een wc?
Kan deze niet oppakken.
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij dacht, dan neem ik ook een lekker lang weekend voor mezelf
Ik check ook af en toe je achievements,...quote:Op donderdag 1 november 2007 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Na vandaag lekker weekend, vriendin gaat vanavond naar Antwerpen voor 3 dagen.
Kan ik mooi ff gamen.
Cho, hoe heb jij het voorelkaar gekregen in HL2 om een kill te maken met een wc?
Kan deze niet oppakken.
En je eerste post ook weerquote:
Hoe bevalt je baan Gijsquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
"Zijn we in de lucht?"
Buffelen.quote:
Gezien!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
oh ja.. nieuwe treeler gepost mass erect ... godver Gijs... het word Echt cool!
Lekker Gijs,.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Buffelen.
Ik zit weer terug in de hoek van datacommunicatie/EDI , in eerste instantie mappings bouwen (Flatfile naar EDI of XML of vanuit een database met ODBC koppeling.) Deze installeren bij de klanten, remote of on site. En ik zal hier de basis leggen voor een supportafdeling.
Leuke uitdaging, wel weer veel leren
Half Life 2 ben ik wel nieuwsgierig naar... de rest boeit me niet.. Maar moet ook ergens nog eens Bioshock spelenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gezien!,....... ja,... voor ieder wat wilts. Tis net een groot boek. Tactiek,.. of actie,... tis aan jou. Zoveel zin in dit spel. Oh,.. en leen Orange Box van Gijsje zodra hij klaar is. Fantastische game!!
Rij er iedere ochtend langs... maar was een leuke tijd in Den Haagquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker Gijs,.....
Denk nog wel eens aan Infonet,.....Moet altijd lachen om die tijd
Wc gevonden in de gevangenis.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik check ook af en toe je achievements,...Geniet jij ook zo?
Ik heb eerst Half Life 2 volledig doorgespeeld. Uitgespeeld op 15 uur gameplay,.... geweldige ervaring. Daarna wat achievements gechecked die haalbaar zijn en het desbetreffende level gehaald. Ik het level met de buggie,... net voor Sandtraps dacht ik krijg je op een gegeven moment op een heuveltje een sniper bow. Dan een brug,... en je komt wat verlaten outposts tegen. Sommige van die outposts hebben oud spul staan. Ook verrotte WC's. Zo'n oude WC trek je zo uit de vloer.
Ook in het begin van de gevangenis heb je aardig wat kapotte WC's
Ben gisteren begonnen met Episode 1,... vind het zo geweldig
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
oh ja.. nieuwe treeler gepost mass erect ... godver Gijs... het word Echt cool!
Shooter/RPG .. dus je hebt een ploeg mensen met een verhaal, lopend door het verhaal van ME (Mass Effect) kun je kiezen of je iemand meeneemt of niet in je ploeg dmv gesprekken. Deze personen hebben allemaal bepaalde kwaliteiten die je kan upgraden.. dus bijvoorbeeld dat ze beter worden in sniperen, of het maken van voertuigen etc. Dat is duidelijk het RPG element dus.. daarnaast heb je een inmens universum met planeten die door jou ondekt moeten worden. Zoals gewoonlijk is er een groep aliens die de mensheid onderandere wil uitroeien en jij moet dat voorkomen. Zoals je ziet zal dit vele gevechten opleveren, het shooter gedeelte. En er komt een stuk tactiek bij kijken. Je kan zeggen we stormen met zn allen een kamer in en schieten op alles wat beweegt, je kan ook zeggen "jullie nemen dat ventje, ik concentreer me op dat ventje" of.. "jullie gaan daar zitten en zorgen voor cover fire of een shield."quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Wat voor spel word het eigenlijk
Heb me zelf er niet in verdiept dacht dat het een RPG spel was, dit ziet er meer uit als een shooter.
quote:
15 dagen gaat pas in alstie bij hun ingeboekt isquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:54 schreef kepler het volgende:
mn 360 is nog steeds niet terug
Ik nader de 15 dagen al, en dan mag ik gaan bellenZe hebben nog 3 dagen om hem te bezorgen
Klinkt als KOTOR IIquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Shooter/RPG .. dus je hebt een ploeg mensen met een verhaal, lopend door het verhaal van ME (Mass Effect) kun je kiezen of je iemand meeneemt of niet in je ploeg dmv gesprekken. Deze personen hebben allemaal bepaalde kwaliteiten die je kan upgraden.. dus bijvoorbeeld dat ze beter worden in sniperen, of het maken van voertuigen etc. Dat is duidelijk het RPG element dus.. daarnaast heb je een inmens universum met planeten die door jou ondekt moeten worden. Zoals gewoonlijk is er een groep aliens die de mensheid onderandere wil uitroeien en jij moet dat voorkomen. Zoals je ziet zal dit vele gevechten opleveren, het shooter gedeelte. En er komt een stuk tactiek bij kijken. Je kan zeggen we stormen met zn allen een kamer in en schieten op alles wat beweegt, je kan ook zeggen "jullie nemen dat ventje, ik concentreer me op dat ventje" of.. "jullie gaan daar zitten en zorgen voor cover fire of een shield."
Het coole van het spel naar mijn idee is het feit dat iedereen het anders zal beleven. Tijdens de gesprekken kun je zelf een draai geven aan een gesprek en daarmee de dingen beinvloeden.. mensen helpen of juist niet, vrienden maken, of juist niet wat de nodige concequenties mee zal brengen.
Het word een trilogie .. dus komen nog 2 delen aan van het spel in de toekomst.
toen ik belde werd mij verteld dat hij binnen 15 werkdagen terug zou zijn. Nu ben ik de slechtste niet, en tel ik vanaf het moment dat hij opgehaald werdquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
15 dagen gaat pas in alstie bij hun ingeboekt is
En als je weer belt, spreek je weer iemand anders en die zegt weer wat andersquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
toen ik belde werd mij verteld dat hij binnen 15 werkdagen terug zou zijn. Nu ben ik de slechtste niet, en tel ik vanaf het moment dat hij opgehaald werd(diezelfde dag/volgende nacht staat tie al in Duitsland)
tja, dat is hun probleem. Als tegen mij 15 dagen wordt gezegd wil ik hem ook terug binnen die 15 dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En als je weer belt, spreek je weer iemand anders en die zegt weer wat anders
Als hun hem inboeken tot de gereedmelding van hun repaircentre mag 15 dagen zitten. Is dus excl transport
Trust me, I know
Die studie heeft wel vruchten afgeworpen hequote:
Lachen, datzelfde is ergens in Mexico ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Chocobo het volgende:
Struik,.... jij een idee?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1074971.html
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.... .Rec engste zombie-film ooit gemaakt![]()
Film: http://www.imdb.com/title/tt1038988/
Teaser: http://thezombieapocalyps(...)-to-zombie-film.html
Check de reacties van dit publiek!!
http://www.flabber.nl/archief/022058.php
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik Fok op mijn PDA Gijs...kan dat soort dingen nu niet bekijken. Maar ik vertrouw op je dat het cool is.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik Fok op mijn PDA Gijs...kan dat soort dingen nu niet bekijken. Maar ik vertrouw op je dat het cool is.
Slapen jouw kids uit?quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
WTF, moet jij nog naar bed
Ik was om 0800 op.. Amber had honger,.
Wat is dat wocp waar jij de hele tijd mee bezig bent? Poker ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik speelde heel wisselend, of het ging lekker en schoot de gasten af, of ik kwam overal net verkeerd, net de munitie op.. je kent het
Maar die Odebeijer hee... 39 kills... en wij ieder 15 of minder
Ja poker inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is dat wocp waar jij de hele tijd mee bezig bent? Poker ofzo?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik speelde heel wisselend, of het ging lekker en schoot de gasten af, of ik kwam overal net verkeerd, net de munitie op.. je kent het
Maar die Odebeijer hee... 39 kills... en wij ieder 15 of minder
Ja dat ging lekker in die jeep jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat ritje in die jeep
Killing spree
Die kleine gaat om een uurtje of 11 naar bed, weer maar ff schieten denk
Haal nu maar gewoon The Orange Box pik.quote:
Opvallend dat 'die Nintendo gamer' zo'n hoge gamerscore heeft en zoveel gamers achter zich laatquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Heb een Gijsclan gemaakt op MGC.net. Serieus cool om een total leaderbord te hebben. Heb jullie allemaal toegevoegd. We hebben een gezamelijke gamerscore van 108,534Mocht ik iemand missen. Aanmelden is open, en kan zonder autorisatie enzo,...
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=Xn82JnAO
[ link | afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal nu maar gewoon The Orange Box pik.
Opvallend dat anderen meer uit hun spel halenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opvallend dat 'die Nintendo gamer' zo'n hoge gamerscore heeft en zoveel gamers achter zich laat
Nee dank je, heb nog genoeg te gamen atm.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal nu maar gewoon The Orange Box pik.
De rest 'krijg' je erbij. Een MP game die ik niet aanraak. Alleen HL2 is al die 60 euro waard,... EP1 en EP2 krijg je daar dan ook bij,... zijn samen net zo groot als heel HL2. Dit spel heeft meer waarde dan bv Bioshock waar ik ook zo blind 60 voor neerleg.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dank je, heb nog genoeg te gamen atm.
Trouwens, ik ben niet van plan om 60 eurie uit te geven aan alleen HL2... de rest zou ik niet spelen.
Mee eensquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:32 schreef Chocobo het volgende:
De rest 'krijg' je erbij. Een MP game die ik niet aanraak. Alleen HL2 is al die 60 euro waard,... EP1 en EP2 krijg je daar dan ook bij,... zijn samen net zo groot als heel HL2. Dit spel heeft meer waarde dan bv Bioshock waar ik ook zo blind 60 voor neerleg.
PC game...quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga na Half Life 2 weer eens ouderwetsch een PC game spelen: Company of Heroes.
[ afbeelding ]
Wel een verfrissende WW2-game.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:00 schreef Bastard het volgende:
PC game...
contradictio in terminisquote:
Op de mac ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel een verfrissende WW2-game.
Trouwens via Bootcamp op een Mac. Dus echt PC-gamen is het niet.
De nieuwe Macs draaien allemaal op Intel processors. Via Bootcamp kun je Windows installeren op een aparte partitie. Bij het opstarten kun je dan kiezen voor Windows of Mac OSX. Ik gebruik mijn Mac in principe niet om te gamen, maar er zijn een paar RTS-games die ik altijd al heb willen ervaren: Compay of Heroes, Civ IV en Rome: Total War.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op de mac ookGrappig constructie, je wilt een mac.. maar dan moet je daar weer een soort van Windows shell opzetten om vervolgens games te kunnen 'spelen'
Ik ben na Bioshock, Halo 3 en HL2 een beetje FPS moe. Die haal ik volgend jaar wel. Met de kerst ga ik voor Mass Effect, en voor die tijd misschien Mario.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:08 schreef Bastard het volgende:
Geen cod4 meer dan strol, of doe je die er ook ff bij?
Ja dat heb ik ook een beetje.. na Halo3 is het onzinnig om een FPS te halen.. ik bedoel ik vermaak me prima met Halo3 dus waarom iets anders? Ok, als Unreal Championship uitkomt is wat anders... dat is echt hardcore schietenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben na Bioshock, Halo 3 en HL2 een beetje FPS moe. Die haal ik volgend jaar wel. Met de kerst ga ik voor Mass Effect, en voor die tijd misschien Mario.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een beetje.. na Halo3 is het onzinnig om een FPS te halen.. ik bedoel ik vermaak me prima met Halo3 dus waarom iets anders? Ok, als Unreal Championship uitkomt is wat anders... dat is echt hardcore schieten
Tot die tijd poker ik wat, skate ik wat en ws ook wel Mass Effect
Meer heb ik toch ook niet nodig.
quote:I'll post more impressions and answer questions later today. Going to play more now.
Dude, this game is too much. It just keeps throwing shit at you to do. I'm about 10 hours into the game and I've barely even touched the main quest.
To answer the question about the moon buggy physics... no it definitely isn't a canned go-from-point-A-to-point-B type of affair. Like I said, it's Warthog meets Scorpion tank and you have thrusters so yeah you are doing INSANE stunts the whole time. You can't ever flip over (although you come close and then the computer rights you up again) but you can do some pretty funny stuff.
Vehicular combat is also very satisfying. There's also a "hood view" for the moon buggy if you pull down the left trigger. Makes it REALLY immersive when you're exploring new worlds or an ancient ruin... driving slowly in hood view, right thumb on the right turret stick, looking independently of where you're driving... so awesome.
And yeah, different planets have different climate effects. I went to one planet where it was having a meteor shower or something. Shit was raining down from the sky... of course, it wasn't like you had to dodge the meteors but it looked and sounded cool as hell.
The characters are really good in this game too. I've already become attached to 2 of my characters, and because I'm playing a female character, I've already had one of my male Biotic engineers hit on me during one conversation. It was... uh, awkward.
But it's the NPCs and the plot in this game that really does it for me and propels you forward. I've never really been a fan of Bioware's console RPGs (yeah, gasp, I know) because I felt they were trying to do these emotional, deep, cinematic dialogues, but it would always fall flat on its face because of the game's shitty graphics which couldn't support the kind of drama Bioware was going for. Plus, it didn't help that KOTOR had basically like 10 character models in the whole universe and you kept running into the same black guy or the same alien guy.
Well, that is NOT the case here... every character in the galaxy has been unique so far, and fucking WOW at the graphics/acting/voiceover for the most part. There has been some good writing and very interesting interaction with both my crew and the rest of the NPCs out there. Really awesome informational tangents and personal anecdotes. At first I was playing with subtitles on because I didn't want to miss any details or whatever, but after a couple hours, I turned them off and I swear to god it was like watching a gorgeous CG movie where you can somewhat control the outcome of events.
This is next gen RPG folks. Gonna go play now before the wife wakes up and makes me go to the farmer's market.
op paddenstoelen springenquote:Op zondag 4 november 2007 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fijn! Maar wat kun je daar doen dan?
Kan bij Oblivion ookquote:Op zondag 4 november 2007 20:04 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Mass Effect, zie je die bergen in de achtergrond? Daar kan je dus heen rijden
[..]
Klinkt echt goed
Kon bij dat woestijnlevel van Zelda ook. Weet je nog hoe interessant dat was?quote:Op zondag 4 november 2007 20:04 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Mass Effect, zie je die bergen in de achtergrond? Daar kan je dus heen rijden
[..]
Klinkt echt goed
Ik verwacht een mooiere KOTOR, maar dan met een wat meer op actie gericht vechten.quote:Op maandag 5 november 2007 08:31 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het fijn om alvast wat gebruikerreviews te lezen, geeft alvast een goede impressie. Wat opvalt is dat ze toch behoorlijk onder de indruk zijn van de gfx in ME, en dat een heel goed ontwikkelde RPG/Shooter is.. je hebt een shooter zoals GRAW2, met coversysteem, en een dijk van een RPG verhaal...
Ben erg benieuwd hoe het gaat spelen iig!
Ik weet niet wat je er mee bedoelt, maar je hebt toch zat te gamen dacht ik?quote:Op maandag 5 november 2007 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben trouwens steeds minder gehype voor Jade Raymond's Assassin's Creed.
Haar tieten en koppie lijken de belangrijkste verkooppunten van Ubisoft te zijn.
Jawel. Maar toen ik de eerste keer dit spel zag was ik wel gehypte.quote:Op maandag 5 november 2007 10:59 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet wat je er mee bedoelt, maar je hebt toch zat te gamen dacht ik?
Klopt, ik kan mn vinger er ook niet opleggen maar het zal wel een stuk leeftijdsverschil zijn. Zou mij niets verbazen als de gemiddelde leeftijd nu op 16 ligt ipv 25 jaar.quote:Op maandag 5 november 2007 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel. Maar toen ik de eerste keer dit spel zag was ik wel gehypte.
Ik wil gewoon over games ouwhoeren maar het 360 topic is niet leuk meer. Vandaar.
Dat idee krijg ik ook. Ik denk dat de game wel ns flink kan gaan tegenvallen, maar dat heb ik al ns gezegd toch"?quote:Op maandag 5 november 2007 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben trouwens steeds minder gehype voor Jade Raymond's Assassin's Creed.
Haar tieten en koppie lijken de belangrijkste verkooppunten van Ubisoft te zijn.
Ik weet het niet met Ubisoft en met dit spel. Even de reviews afwachten. Sinds Beyond Good and Evil en Prince of Persia heb ik geen enkel spel van Ubisoft echt leuk meer gevonden. Het is allemaal zo "middelmatig".quote:Op maandag 5 november 2007 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat idee krijg ik ook. Ik denk dat de game wel ns flink kan gaan tegenvallen, maar dat heb ik al ns gezegd toch"?Ik was ook gehypt, had zelfs de LE met beeldje in pre-order staan...
Het is net Xbox Live.quote:Op maandag 5 november 2007 11:08 schreef Bastard het volgende:
Klopt, ik kan mn vinger er ook niet opleggen maar het zal wel een stuk leeftijdsverschil zijn. Zou mij niets verbazen als de gemiddelde leeftijd nu op 16 ligt ipv 25 jaar.
Jij hebt Mario 64 nooit gespeeld?quote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Ubisoft en met dit spel. Even de reviews afwachten. Sinds Beyond Good and Evil en Prince of Persia heb ik geen enkel spel van Ubisoft echt leuk meer gevonden. Het is allemaal zo "middelmatig".
Super Mario Galaxy krijgt trouwens echt goede cijfers. Na NSMB op de DS wordt dit mijn eerste 3D Mario.
Wel geprobeerd op de DS, maar ik trok de besturing niet.quote:Op maandag 5 november 2007 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij hebt Mario 64 nooit gespeeld?
RS:Las Vegas niet gespeeld dan zeker?quote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Ubisoft en met dit spel. Even de reviews afwachten. Sinds Beyond Good and Evil en Prince of Persia heb ik geen enkel spel van Ubisoft echt leuk meer gevonden. Het is allemaal zo "middelmatig".
Super Mario Galaxy krijgt trouwens echt goede cijfers. Na NSMB op de DS wordt dit mijn eerste 3D Mario.
inderdaad dat was toch echt wel een toppertje, misschien dat ik binnenkort de sp nog eens ga doenquote:Op maandag 5 november 2007 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
RS:Las Vegas niet gespeeld dan zeker?
Sja was inderdaad wel een toppertje, online heb ik me er ook prima in vermaakt! Toch suckte ik meer in dat spel dan in Halo gelukkigquote:Op maandag 5 november 2007 11:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
inderdaad dat was toch echt wel een toppertje, misschien dat ik binnenkort de sp nog eens ga doen
sja online was ik er ook op zekers minder in. Minder domweg knallen he, mij te taktischquote:Op maandag 5 november 2007 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja was inderdaad wel een toppertje, online heb ik me er ook prima in vermaakt! Toch suckte ik meer in dat spel dan in Halo gelukkig
Precies, veel meer teamwerk wat er bij komt kijken... Halo ook wel maar daar helpt als je gewoon bij elkaar blijft en de kills voor elkaar kan afmakenquote:Op maandag 5 november 2007 11:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja online was ik er ook op zekers minder in. Minder domweg knallen he, mij te taktisch
Heb niks in de pre-order staan. Alleen Mass Effectquote:Op maandag 5 november 2007 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Ik denk dat de game wel ns flink kan gaan tegenvallen, maar dat heb ik al ns gezegd toch"?Ik was ook gehypt, had zelfs de LE met beeldje in pre-order staan...
elkaars kills afmaken jaquote:Op maandag 5 november 2007 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, veel meer teamwerk wat er bij komt kijken... Halo ook wel maar daar helpt als je gewoon bij elkaar blijft en de kills voor elkaar kan afmaken
The pit afgelopen dagen veel gespeeld.. als je dan met 4 tegen 4 allemaal op die rocketlauncher aflooptquote:Op maandag 5 november 2007 11:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
elkaars kills afmaken jaRegelmatig heb ik weinig kills maar dan echt superveel assists
ook veel gedaan ja. Die big team slayer met odebeijer ook vrijdag dat ging helemaal meer nergens overquote:Op maandag 5 november 2007 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
The pit afgelopen dagen veel gespeeld.. als je dan met 4 tegen 4 allemaal op die rocketlauncher afloopt![]()
![]()
Ik vond hem saai, standaard dertien-in-een-dozijn Tom Clancy meuk die ze tegenwoordig aan de lopende band uitbrengen.quote:
Achteraf is altijd makkelijk lullen natuurlijk..quote:Op maandag 5 november 2007 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem saai, standaard dertien-in-een-dozijn Tom Clancy meuk die ze tegenwoordig aan de lopende band uitbrengen.
Vond ik GRAW serie wel leuker.quote:Op maandag 5 november 2007 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
RS:Las Vegas niet gespeeld dan zeker?
geen krassen oid?quote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef gijsje79 het volgende:
Leen ik aan iemand GOW uit.
Kreeg hem vandaag weer terug en als bedankje een fles Glenfiddich erbij.
Zei al tegen hem dan mag je het spel wel houden, dat wou die weer niet.
Hij mag wel vaker games van me lenen.
Glenquote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef gijsje79 het volgende:
Leen ik aan iemand GOW uit.
Kreeg hem vandaag weer terug en als bedankje een fles Glenfiddich erbij.
Zei al tegen hem dan mag je het spel wel houden, dat wou die weer niet.
Hij mag wel vaker games van me lenen.
Uurtje of 10 ben ik wel thuis denktquote:Op maandag 5 november 2007 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tamara heeft avonddienst vandaar... andere keer dan Gijs.
Nee hoor, maar jullie gem leeftijd ligt al een tijdje boven de 30 ipv 25 vandaarquote:Op maandag 5 november 2007 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, ik kan mn vinger er ook niet opleggen maar het zal wel een stuk leeftijdsverschil zijn. Zou mij niets verbazen als de gemiddelde leeftijd nu op 16 ligt ipv 25 jaar.
RS speelt iets scherper iddquote:Op maandag 5 november 2007 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja was inderdaad wel een toppertje, online heb ik me er ook prima in vermaakt! Toch suckte ik meer in dat spel dan in Halo gelukkig
Die granaten die dan over je hoord richting dat gangejte vliegen van je teammaten en jezelfquote:Op maandag 5 november 2007 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
The pit afgelopen dagen veel gespeeld.. als je dan met 4 tegen 4 allemaal op die rocketlauncher afloopt![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 5 november 2007 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die granaten die dan over je hoord richting dat gangejte vliegen van je teammaten en jezelf![]()
![]()
Nee een loopgraaf aan het maken in zn tuin zodat Mario en Luigie straks het riool in kunnenquote:Op maandag 5 november 2007 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Istie aan het solliciteren voor grafdelver of wa ?
Oja, natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee een loopgraaf aan het maken in zn tuin zodat Mario en Luigie straks het riool in kunnen
Met als gevolg dat iedereen als een mongool rondrent en rondspringt. Elke vorm van tactiek is ver te zoeken. Het is meestal een kwestie van geluk wie het eerst begint te schieten, die maakt de kill.quote:Op maandag 5 november 2007 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Als je bij Halo 3 per ongeluk even in het zicht loopt of op een ander knalt om een hoekje ben je niet gelijk mol. Da`s bij RS wel![]()
Daarom vind ik een CoD lekkerder spelen.quote:Daarom vind ik Halo veel lekkerder spelen
Gezien de ranks is het meer dan gewoon een kwestie van geluk hoorquote:Op maandag 5 november 2007 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat iedereen als een mongool rondrent en rondspringt. Elke vorm van tactiek is ver te zoeken. Het is meestal een kwestie van geluk wie het eerst begint te schieten, die maakt de kill.
Ha, eindelijk riolering daar in het hoge noorden?quote:
Wanneer geniet de maatschappij eindelijk de lusten ipv de lasten van jou?quote:
rightquote:Op maandag 5 november 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_op_komst.html?p=3,1
Owww Keeepllleerrr
Die knakker uit Engeland had al vaker lange termijn voorspellingen goedquote:Op maandag 5 november 2007 13:07 schreef kepler het volgende:
[..]
right
Een week vooruit voorspellen lukt al niet, laat staan een maand
Maar als het gebeurt blijf ik wel lekker binnen
Toen ik als klein jongetje Space Invaders speelde in de plaatselijke frituur had ik ook dat soort bovenmenselijke reflexen. Tegenwoordig moeten mijn hersens het even verwerken als ik iets zie bewegen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:05 schreef Bastard het volgende:
Gezien de ranks is het meer dan gewoon een kwestie van geluk hoor![]()
Sommige gasten maken echt constant veel kills!
waarschijnlijk nooit omdat ik in het buitenland wil werkenquote:Op maandag 5 november 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer geniet de maatschappij eindelijk de lusten ipv de lasten van jou?
quote:Op maandag 5 november 2007 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat iedereen als een mongool rondrent en rondspringt. Elke vorm van tactiek is ver te zoeken. Het is meestal een kwestie van geluk wie het eerst begint te schieten, die maakt de kill.
[..]
Daarom vind ik een CoD lekkerder spelen.
Mooi, goedkoop vakantieadresquote:Op maandag 5 november 2007 13:08 schreef kepler het volgende:
[..]
waarschijnlijk nooit omdat ik in het buitenland wil werken![]()
Daarnaast ben ik al meer dan een jaar geen last, krijg al een tijdje geen stufi meer en ben dus aan het lenen/werken.
Oh oh. Uiteindelijk meer als 13 uur de CoD4 beta gespeeld.quote:Op maandag 5 november 2007 13:09 schreef -Struikrover- het volgende: