Ja, zower was ik ook, maar hoe kan ik een symbol makkelijk bij het registration point beet pakken?quote:NOTE
For best snapping results, drag the symbol by its registration point.
quote:
gaaf!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, die zijn fantastisch! Het zijn echt heel gedetailleerde steunen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet je nou met boeken dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me de halve winter opsluiten op m'n kamer, met een dekentje, warme chocomelk, een vriendje () en films/ boeken/ series.
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat vond je dan van Eek the cat en The terrible thunderlizards?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op vakantie had ik ook leuke poppetjes gezien voor op de bruidstaart. Dan probeerde de bruidegom te vluchten maar die werd tegengehouden door de bruid
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh yeah, oeh yeah...
*doet Dee Dee dansje
Ik ben het wel eens met de hele top 5quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Sarah Jessica Parker minst sexy vrouw
Hehe, iemand met smaak
Aan de hoeveelheid reacties te zien genoegquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Yolanthe en Jan doen 'het' elke dag![]()
![]()
WHO GIVES A FUCK!!
Ze heeft meer buikspieren dan ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ik zoek een foto van een sexy/ lekkere Keira, maar..
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja vergeten te melden: ik heb een tijd terug arretjescake op. Man wat is dįt zoet, vet en zwaar!
Balenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Nadat er in dit jaar al twee fietsen gejat en twee fietsen gesloopt zijn (hoewel het laatste waarschijnlijk door bezopen stapvolk is gedaan), leek het nu een keer lucratief om m'n autoruit in te slaan en m'n autoradio twv zo'n 150 euro te jatten.
'T is maar goed dat ik 'm niet gezien heb, ik had niet voor mezelf ingestaan
Goh, jij leest nog redelijk ver terug en reageert dan ook op postsquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
[..]
gaaf!
[..]
Wat moet je nou met boeken dan?
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Ik ben het wel eens met de hele top 5
[..]
Aan de hoeveelheid reacties te zien genoeg![]()
[..]
Ze heeft meer buikspieren dan ik![]()
[..]
![]()
[..]
Balen![]()
Had je wel het frontje eraf gehaald of kon dit simpelweg niet?
Ja, je moet ietsquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh, jij leest nog redelijk ver terug en reageert dan ook op posts
Rustig maar, zelfs ik lees wel eens over dingen heenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Sterf toch allemaal met die klotefrontjes
Je hebt ook van die handige mensen die hum TomTom in het handschoenenkastje leggen en de zuignap laten zittenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik zei toch al dat daar handel in is, en als je het frontje eruit hebt dat ze dan regelmatig uit frustratie of vergelding je dashboard slopen of stoelen kapot snijden? Dan liever alleen de radio weg.
Maar voor je verzekering zal het zeker uitmaken of je je frontje nog hebt toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik zei toch al dat daar handel in is, en als je het frontje eruit hebt dat ze dan regelmatig uit frustratie of vergelding je dashboard slopen of stoelen kapot snijden? Dan liever alleen de radio weg.
Helaas is het zo dat steeds meer burgers (je zou ook kunnen zeggen probleemjongeren) het de agenten wel verdomd moeilijk maken om er voor ze te zijn. Niet omdat hun onrecht aangedaan wordt, maar omdat het zogenaamd stoer is om de politie te bashen. Ik zou graag willen dat de verstandhouding tussen politie en de burgers weer hersteld wordt. Maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Het wordt alleen maar erger.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Je bent er voor en door de burgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |