Holland Sportquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Papagaaiensoep
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=69
Iets met je auto?quote:
Ik vermoed dat je je fiets kwijt bent, klopt dat?quote:
Dacht ik al.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Nadat er in dit jaar al twee fietsen gejat en twee fietsen gesloopt zijn (hoewel het laatste waarschijnlijk door bezopen stapvolk is gedaan), leek het nu een keer lucratief om m'n autoruit in te slaan en m'n autoradio twv zo'n 150 euro te jatten.
'T is maar goed dat ik 'm niet gezien heb, ik had niet voor mezelf ingestaan
Lijkt me dat zo'n ruit vervangen behoorlijk wat kost helaasquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:55 schreef Mikkie het volgende:
De autoradio wordt sowieso niet gedekt, en met een beetje pech de ruit ook niet.
Gevolg: een schadepost van minimaal ¤ 300,- en misschien zelfs nog veel meer (geen idee hoe duur de ruit + inbouw is). En als de verzekering ervoor opdraait kost het me m'n no-claim, waardoor ik er uiteindelijk nog dik op achteruit ga. En een hoop gezeik. En dat terwijl het die kansloze hufter hooguit een paar tientjes oplevert.
vrij zinloosquote:
quote:
Ja, waarom zou dat zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sterker nog: hij stond hier recht voor de deur. Ik heb om 18.10 de lamellen dicht gedaan omdat het toch buiten donker was en ik er niet op zit te wachten dat iedereen bij me naar binnen kijkt. Toen was er niets aan de hand. Komt om 18.15 een vriendin bij me om te eten, vraagt ze: waarom staat je auto met een raam open en de knipperlichten aan.
Inderdaad, dat bedoelde ik. Hufter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |