Is wol, dat kriebelt! Das pas gekkewerk!quote:Geniet wel mijn voorkeur, maar niks kan ook. Iig zou ik neit voor een wit t-shirt gaan.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:25 schreef jovink het volgende:
[..]
bleek toch nog niet zo makkelijk wie gedahct he
toch niet dom lomp en famous hequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fotos draaien werkt niet meer![]()
![]()
![]()
doe maar normaal dan doe je al gek genoegquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fotos draaien werkt niet meer![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef LOLBOY het volgende:
vandaag? gekkenwerk. Of wat dacht jij![]()
[ afbeelding ]
posterboy voor levi's - esprit - diesel
trick of the tradequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef stijn_ het volgende:
haha jij kraakt jezelf alvast maar af voordat iemand anders het doet?
Nicceeee!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Muts - C&A, Blousje - H&M divided, cardigan - weetiknietmeer, skinny - H&M, pumps - H&M
g-star broek INCLUSIEF g-star riem... het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Even de kledingstukken apart gepakt omdat ik echt geen fatsoenlijke foto van mezelf d'rop kreeg
[ afbeelding ]
G-Star broek inclusief G-Star riem.
[ afbeelding ]
Ralph Lauren Longsleeve polo.
[ afbeelding ]
Logo Ralph Lauren (wat ik zelf erg mooi vind, vandaar de -overbodige- foto)
[ afbeelding ]
Good Ol' All Stars.
jij hebt stijl gozerquote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wat is dit rtrouwens voor kut lay out
En als je dan toch bezig bent, doe dan niet zo alsof je heel breed bentquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:16 schreef LOLBOY het volgende:
Doe eens snel die polo -of wat is het- uit je broek halen
als je het breed hebt kun je het breed laten hangen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En als je dan toch bezig bent, doe dan niet zo alsof je heel breed bent
Ja nou, doe toch maar niet hequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
[..]
als je het breed hebt kun je het breed laten hangen.
@ rutgerrr true!
het overhemd ziet zo uit alsof het van de de vuilnisbelt komt, lelijk gekreukeld.quote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef grasmat het volgende:
oh het is dus van dat plastic wat je in de kraag van het overhemd hebt.
Nee ben ze niet vergeten, heb het overhemd zo gekocht bij de episode.
Als je baleinen er in zou doen maakt het een stuk strakker, netter en formeler.. iets wat ik dus niet wil.
Toffe swears plasmat!quote:Op zondag 4 november 2007 13:08 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
vintage, vinatge, dr. denim, swear london
http://www.tedbaker.com/quote:Op zondag 4 november 2007 19:40 schreef jovink het volgende:
2 men in red das VINTUTSJ HE
@ zonnebril thumbs up en wie is ted bakker
Wees blij dat je het verschil in kwaliteit niet kent, scheelt behoorlijk in de portemonnee voor op het eerste oog iets onbenulligs als sokken/kousen.quote:
wat voor broek en schoenen heb je aan trouwens?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wat is dit rtrouwens voor kut lay out
rutger ik vind je een beste kerel maar je kunt het ook overdrijven..quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wees blij dat je het verschil in kwaliteit niet kent, scheelt behoorlijk in de portemonnee voor op het eerste oog iets onbenulligs als sokken/kousen.
hmm nee :pquote:Op zondag 4 november 2007 22:09 schreef jovink het volgende:
zelfde stijl mercurial?
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
haha dat ene bandje dat je ziet is niet van pinkpop neequote:Op maandag 5 november 2007 12:13 schreef Rutgerr het volgende:
Jawel, is dat ene bandje van Pinkpop? andere heb ik geen idee van
quote:Op maandag 5 november 2007 13:53 schreef De_Brandweer het volgende:
ziet er goed uit hoor lekker ding. die adidas zijn wel baws maar op die 1e foto leken het net New Balance.
whehe birdy die rits in je broek gebruik je die wel eens? ziet wel wel leuk uit vooral je schoenen. de rest van je outfit vind ik eigenlijk maar lelijk.
ik ben een gek kind je weet toch!!quote:Op maandag 5 november 2007 14:08 schreef De_Brandweer het volgende:
waarom zou je een strippekaart daar in de lengte willen opbergen? je kan zon ding toch gewoon opvouwen en in je broekzak doen :S :S :S :S!!!!11
en: bandshirts
niks mis met een baggy broek zo op zn tijd, het hoeft niet altijd sknniy, moet je er wel allstars onder doen want met dunks wordt het idd een beetje te.quote:Op maandag 5 november 2007 14:34 schreef De_Brandweer het volgende:
je broek is wel erg groot. echt te groot. je schoenen zijn wel gruwelijk maar verder vind ik er maar niks aan, vooral die broek niet.
agreed.quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Baggy met allstars vind ik juist zo lam, dan zien ze er zo smal uit.
quote:Op maandag 5 november 2007 16:28 schreef De_Brandweer het volgende:
wat heb je nou aan de voorkant in je sjaal/omslaggeval?
haha nee man met een groot shirt word hij echt zo een pyama negerquote:Op maandag 5 november 2007 18:38 schreef De_Brandweer het volgende:
en ook die hele hand in die broekzak, dat kan echt niet. en als je een baggy broek wilt dragen draag hem dan wat lager met een bijpassend groot shirt. want je broek is te groot voor je shirt of je shirt te klein voor je broek.
whehehehe ik post morgen ook wel ff een wivah
de broeken die jij draagt zijn weer iets TE kleinquote:Op maandag 5 november 2007 19:31 schreef grasmat het volgende:
gewoon geen wijde broeken dragen.
quote:Op maandag 5 november 2007 20:57 schreef De_Brandweer het volgende:
ziet er goed uit, alleen die schoenen, de voorkant is zwart? het lijkt net alsof je de punten in de frietpan hebt gehangen ofzo
ziet er goed uitquote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauwe Blouse. Ralph Lauren
Jeans. citizen of humanity
Riem. MaxMara
Laarzen. Invito?
Sjaal/Omslaggeval H&M
![]()
super!quote:Op maandag 5 november 2007 21:31 schreef jovink het volgende:
gekkewerk! hoe lopen die swears
ja bij de men @ work.. maar ik vertik het om daar naar binnen te gaanquote:Op maandag 5 november 2007 21:38 schreef De_Brandweer het volgende:
kan je ze niet ergens in nederland kopen? Want ik wil ze wel eerst passen ezno
100 euroquote:Op maandag 5 november 2007 21:41 schreef De_Brandweer het volgende:
haha ik ga gewoon naar m@w hoeveel mogen ze kosten daar?
aaargh ik haat jullie ik heb al teveels schoenen
alleen maar leuke reacties van vrouwenquote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef jovink het volgende:
gelkukkig onthoud de m@w zich in het noorden verre van shcoenen
@grashmat dat vind ik meer uit de hand gelopen bowling schoenen. krijg je nog en beetje geode reacties van tjikkies dr op?
gewoon door gaan tot de 1000!quote:Op maandag 5 november 2007 21:47 schreef De_Brandweer het volgende:
100 euro is best duur, normaal zou ik dat niet vinden maar ik sta al 250 in de min dus ik kan het me niet veroorloven
quote:Op maandag 5 november 2007 21:34 schreef De_Brandweer het volgende:
oke ik heb me bedacht ze zijn kankergeil hoeveel kost het en waar haal je het?
dat laatste komt me veel voor bij mn kleren iddquote:Op maandag 5 november 2007 21:47 schreef grasmat het volgende:
[..]
alleen maar leuke reacties van vrouwendit weekend ook weer
![]()
en mannen snappen het niet, maar dat hoeft ook niet.
heb je die blouse nou nog steeds aanquote:Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef parselmouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vest - H&M Man, blouse - H&M divided, jeans - H&M, schoenen - *drumroll* H&M.
Ja, er zitten okergele vlekken onder m'n oksels, daarom heb ik dat vest er maar overheen gedaan.quote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef grasmat het volgende:
[..]
heb je die blouse nou nog steeds aan![]()
oja en die cardigan is echt veel te grootquote:Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, er zitten okergele vlekken onder m'n oksels, daarom heb ik dat vest er maar overheen gedaan.
ach de meeste lui die dat niet snappen zijn gemiddelde Gster en bjornborg dragers, dus zulks commentaar verwerp ik direct alquote:Op maandag 5 november 2007 21:51 schreef jovink het volgende:
[..]
dat laatste komt me veel voor bij mn kleren idd
haha ik vind het altijd wel mooiquote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef taart het volgende:
[..]
ach de meeste lui die dat niet snappen zijn gemiddelde Gster en bjornborg dragers, dus zulks commentaar verwerp ik direct al
Vetquote:
adidasjes zijn kènkervetquote:Op maandag 5 november 2007 11:19 schreef birdydontfly het volgende:
maiden![]()
[ afbeelding ]
+ suf zwart vestje +
[ afbeelding ]
+ zwarte riem +
[ afbeelding ]
niks boeiends dus![]()
hihi die broek is een levi's 513 skinny leg, heb hem 2e hands hier op fok gekocht voor 21,20quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:09 schreef De_Brandweer het volgende:
welk merk/model broek is dat? ziet er goed uit
32/32quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef De_Brandweer het volgende:
wat de maat van de broek enzo?
Jammerquote:
als je maat 30 hebt kan je hem ook wel aan hoor... de broek staat echt gespannen om mn billetjesquote:
ik wou het niet zeggen hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voordat iemand anders het zegt:
HAP!HAP!HAP!![]()
ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Muisgrijze Legging
Zelfde muisgrijs shirtje
Bruin rokje met bretels
en blote voetjes.![]()
Incorrect. De enige werkende functie is het stellen van inhoudelijke vragen aan mensen een een buitenproportioneel groot hoofd op den romp.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Hij heeft iig wel hersens. Volgens mij is jou enige werkende functie van dat hoopje zaagsel het belachelijk maken van personen op internet, omdat je te laf bent om het in z'n gezicht te zeggen.
Ik ben niet de enige hier dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Muisgrijze Legging
Zelfde muisgrijs shirtje
Bruin rokje met bretels
en blote voetjes.![]()
vette ringquote:Op maandag 5 november 2007 21:27 schreef grasmat het volgende:
sinds kort ga ik met een busje naar school ja.
Oja voor de liefhebbers:
h&m hemd, vintage trui, cheap monday broek, swear-london shoes
[ afbeelding ]
Waarom? En ieder z'n eigen stijl natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:33 schreef De_Brandweer het volgende:
ik vidn het maar niks. alsof je bij het leger des heils hebt lopen shoppe
die blouse ziet er oud en saai uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom? En ieder z'n eigen stijl natuurlijk.
Okay, snap je standpunt dan welquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:58 schreef De_Brandweer het volgende:
parsel je ziet der kklekker uit![]()
![]()
[..]
die blouse ziet er oud en saai uit
lelijke riem
een spijkerrok met vale plekken
ff een keer te heet wassen en daarna in de droger gooienquote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Ja.. was goed toen ik em kocht maar nu uitgelubbert.![]()
werkt prima bij mij altijdquote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef Noisemaker het volgende:
ik ga het een keer proberen, 90 graden en kastdroog![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Doe die riem af schoenen uit, is geen gezicht.
gekkewerk zoals de gekkewerkers het bedoelt hebbenquote:
wtf heb jij voor een lame-ass taste,quote:Op donderdag 15 november 2007 12:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Doe die riem af, is geen gezicht.
grafische h&m shirts are not done.quote:
Ik snap die sjaaltjes nooit, leg eens uit?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:10 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op mijngarderobe.nl
Bruine riem niet bij rode schoenen!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:54 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
wtf heb jij voor een lame-ass taste,
kep die riem ook, van levi's store of niet?? :p
kzou alleen andere schoenen aan doen voor de rest![]()
Anders krijg je zoveel borst te zienquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap die sjaaltjes nooit, leg eens uit?
chille outfit boyquote:Op donderdag 15 november 2007 17:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
shitty camera op mijn telefoon.![]()
[ afbeelding ]
- Donkerbruin Abercrombie & Fitch t-shirt
- Legergroene Sutherland cargobroek
- Zwart met oranje All Stars
shirt van een wazig merk bij de sting, niet sutherland iig. pasvorm is super.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
EEJEUUHH.. laat 's weten welke merken je aanhebt
agreedquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:34 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dankje!...maar Metallica en Slayer zijn gewoon meesterlijk!!!!
![]()
Ja daar is echt superdure technologie voor nodig om een goede sok te fabriceren. Dat moet echt een duur kletsmerk zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wees blij dat je het verschil in kwaliteit niet kent, scheelt behoorlijk in de portemonnee voor op het eerste oog iets onbenulligs als sokken/kousen.
Je woordkeuze zegt genoeg....'technologie' en 'fabriceren'. Maargoed, je mag ook gewoon lekker witte sportsokken blijven dragen hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:24 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Ja daar is echt superdure technologie voor nodig om een goede sok te fabriceren. Dat moet echt een duur kletsmerk zijn.
Bij kleding is het enige wat je koopt het imago niet kwaliteit. Er word al jaren niet meer geconcurreerd op kwaliteit omdat dat geen kostenpost meer is.
Dus merk sokken is de grootste doorgedraaide onzin die er bestaat. Door de commercie gehersenspoelde.
no offence maar ik vind die broeken een beetje te slim.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef grasmat het volgende:
kleuren kloppen niet helemaal.. cardigan is bordeaxrood maargoed, een flitser weiger ik te gebruiken.
[ afbeelding ]
vintage, vintage, h&m... en de bekende onwijse winkelpickers weer (bruine oxford shoes komen er aan!!)
net of die broeken hersens hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 00:58 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
no offence maar ik vind die broeken een beetje te slim.
Heel erg That 70's Showquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef grasmat het volgende:
kleuren kloppen niet helemaal.. cardigan is bordeaxrood maargoed, een flitser weiger ik te gebruiken.
[ afbeelding ]
vintage, vintage, h&m... en de bekende onwijse winkelpickers weer (bruine oxford shoes komen er aan!!)
Erg vet! Al zou ik wel voor andere kleuren kiezen, maar het idee...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Eric Formanquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
bij de h&m zijn die skinny's nu in de aanbieding voor 15,-quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef jovink het volgende:
gekkewerk grasmat ik wil ook van die geile vintutsj overhemden, enuhhhh is bij de h&m echte skinny jeans rommel te koop? iok heb nu zon sliq geval maar die is niet zo sliq meer emo.gif 239023
heb je misschien een foto, plaatje of omschrijving welke precies.quote:Op zondag 18 november 2007 16:45 schreef grasmat het volgende:
[..]
bij de h&m zijn die skinny's nu in de aanbieding voor 15,-
Zoek/vraag naar het model Drain. Zo strak als Brandweers aarsje.quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef jovink het volgende:
gekkewerk grasmat ik wil ook van die geile vintutsj overhemden, enuhhhh is bij de h&m echte skinny jeans rommel te koop? iok heb nu zon sliq geval maar die is niet zo sliq meer emo.gif 239023
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:46 schreef Rutgerr het volgende:
Nee, Cochlene is niet dik maar ze heeft wel een snor.
op de 1 of andere manier weet jij altijd outfits aan te trekken die zeker wel tof zijn maar die je dikker doen lijken dan je bent.quote:
Ik vind je outfits meestal niets tegenwoordig, maar deze vind ik wel tof, cute! Die striktop van H&M, die was toch uit een speciale collectie?quote:
Je bent ook niet dik, soms lijkt het gewoon een beetje zo op die foto's.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:39 schreef parselmouth het volgende:
Nee hoor, jullie hebben problemen met mijn figuur. Ik ben tevreden met mijn maat 34/36
ik heb geen problemen met jou figuur. kom maar bij mij parselquote:Op woensdag 21 november 2007 16:39 schreef parselmouth het volgende:
Nee hoor, jullie hebben problemen met mijn figuur. Ik ben tevreden met mijn maat 34/36
Zijn dat blauwe sokken onder een zandkleurige broek met donkerbruine schoenen?? Ik dacht dat je altijd dezelfde kleur sokken moest hebben als of je schoenen of je broek?quote:
Zal vast een of ander vaag etiquette zijn waar ik me niets van aan hoef te trekkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zijn dat blauwe sokken onder een zandkleurige broek met donkerbruine schoenen?? Ik dacht dat je altijd dezelfde kleur sokken moest hebben als of je schoenen of je broek?
Zit daar nou een survivalpakket in je gesp?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:27 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat lievvv <3quote:Op zondag 25 november 2007 15:17 schreef jovink het volgende:
ja om kleine jongetjes die mackniver heetten te molesteren.
ik noem het btw liever mn chick-magnet/
Net was ik nog een kind?quote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef jovink het volgende:
sorry man >:)
Laf yaquote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef D.zire het volgende:
je lijkt wel dik op die foto parsel. maar je kleren zijn tan2tof hoor!
quote:Op zondag 25 november 2007 18:47 schreef De_Brandweer het volgende:
parslet je ziet der weer lekker dik uit daar hou ik wel van![]()
![]()
![]()
en jovink die riem is kankervet
en @ dude hierboven: beetje standaard outfit of niet?
Die broek vind ik meer voor het voorjaar, wel leuke trui.quote:Op zondag 25 november 2007 18:47 schreef capibara het volgende:
[ afbeelding ]
Nudie RR, H&M shirt, H&M spencer en Asics(pic is vrij ruk)
quote:Op zondag 25 november 2007 12:09 schreef parselmouth het volgende:
Vandaag propte ik m'n dikke lijf in een kringloop top, H&M trend rok, Hema maillot en H&M pumps en snoerde ik het nog even lekker in met een H&M tailleriempje.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 25 november 2007 21:26 schreef grasmat het volgende:
[..]
amazing!
leukste outfit die ik van je gezien heb
hahaha wat een wijf ben je ook.quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Die broek vind ik meer voor het voorjaar, wel leuke trui.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:23 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Die broek vind ik meer voor het voorjaar, wel leuke trui.
Het zijn dan nog vooral het soort sjaaltjes. Echt sjaalTJES. Van die dunne kleine slappe dingetjes.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:16 schreef Modus het volgende:
Die kneuzen met zo'n sjaaltje.. Mijn god zeg.
. Een jaar geleden wil nog niemand dood gevonden worden met een
sjaaltje
en over een jaar draagt niemand ze meer.
ah nee joh is alweer uit.. leggings in 2008!quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:04 schreef -Jean- het volgende:
Wat zijn tegenwoordig die jeans met te smalle pijpen in bij mannen. Ziet er niet uit.
fak mens, men camel toequote:Op zondag 25 november 2007 18:47 schreef capibara het volgende:
[ afbeelding ]
Nudie RR, H&M shirt, H&M spencer en Asics(pic is vrij ruk)
Geile shit gekquote:Op zondag 2 december 2007 13:49 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef Nashje het volgende:
wat een geile vents hierals ik vrouw was wist ik het wel. elke dag in het wat draag je vandaag topic kijken en dan over een tijdje krabbelen op hyves
wil je ook mijn hyves?quote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef Nashje het volgende:
wat een geile vents hierals ik vrouw was wist ik het wel. elke dag in het wat draag je vandaag topic kijken en dan over een tijdje krabbelen op hyves
nee van de WE schade 40 euroquote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef Noisemaker het volgende:
jovink is die cardigan van american apperal?
WE heeft chill spul..quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef jovink het volgende:
[..]
nee van de WE schade 40 euro
bij de h&m hebben ze ook wel maar die zijn heel dun.
Tis beetje laat om te zeggen maar deze kleren zijn echt kankergeilquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:05 schreef Emmol het volgende:
[..]
shirt van een wazig merk bij de sting, niet sutherland iig. pasvorm is super.
trui h&m, broek h&m sliq, en dunks dan
Jeweetz tang2 spang druk met stage @ ziekenhuisquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef De_Brandweer het volgende:
jeltos ziet der weer lekker uit.
waarom post je nooit in de slowchat dat is de plek waar de mooiboys van fok allemaal chillen jeweetz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |